شماره‌ی خبر : ‌2428 | تعداد بازدید : 1103
دوشنبه 20 آذر ماه 1396 ساعت 14:10

مقایسه آمار نیم فصل مس نسبت به فصول قبل/مس به اندازه صعود کرده‌ها امتیاز جمع کرد

تیم مس کرمان در پایان هفته‌ی هفدهم این فصل وضعیتی به مراتب بهتر از هر دو تیم صعود کرده‌ی آن سال دارد و این اهمیت بازی‌های دور برگشت را نشان می‌دهد.

مقایسه آمار نیم فصل مس نسبت به فصول قبل/مس به اندازه صعود کرده‌ها امتیاز جمع کرد

با اتمام دور رفت رقابت‌های لیگ دسته اول کشور، بهتر می‌توان عملکرد تیم این فصل مس را با سال‌های قبل در این مقطع زمانی مقایسه کرد و همچنین عملکرد این تیم را با تیم‌هایی که در دور برگشت موفق به کسب جواز صعود به لیگ برتر شدند را به سنگ محک گذاشت.

تیم فوتبال مس کرمان در پایان هفته هفدهم رقابت‌های لیگ دسته یک این فصل از مجموع 17 بازی خود 8 پیروزی، 3 تساوی و 6 شکست را در کارنامه ثبت کرد تا با مجموع 27 امتیاز از 22 گل زده و 15 گل خورده در رده‌ی هشتم جدول قرار بگیرد.

با این عملکرد، نگاهی می‌اندازیم به وضعیت تیم مس در پایان هفته‌ی هفدهم رقابت‌های دو فصل اخیر لیگ یک و همچنین تیم‌های صعود کرده آن سال‌ها در این هفته و همچنین تیم‌های صدر جدول لیگ یک در آن مقاطع زمانی.

در فصل 94-95 که بازی‌ها با حضور 20 تیم برگزار می‌شد، با نادیده گرفتن دو بازی آخر دور رفت و در پایان هفته‌ی هفدهم آن سال تیم مس کرمان با وینگو بگوویچ از مجموع 17 بازی خود 8 پیروزی، 5 تساوی، 4 باخت را کسب کرده بود و با 16 گل زده و 11 گل خورده با 29 امتیاز در رده‌ی چهارم جدول قرار گرفته بود.

در مقایسه با آن سال تیم مس در امر گلزنی آمار بسیار بهتری برجای گذاشته است ودر سایر موارد دو تیم شباهت زیادی در آمار به یکدیگر دارند تا مس آن فصل در پایان هفته هفدهم تنها دو امتیاز نسبت به تیم مس این فصل اندوخته‌ی بیشتری داشته باشد.

در پایان هفته‌ی هفدهم آن فصل تیم سپاسی با 36 امتیاز در صدر جدول بود وپیکان تیم دوم جدول با 34 امتیاز محسوب می‌شد در حالی که در بازی‌های این فصل تیم نفت مسجد سلیمان همینک با 38 امتیاز در صدر جدول است و تیم بادران با 33 امتیاز دوم است که تفاوت خیلی بزرگی با صدر جدول آن سال را نشان نمی‌دهد.

در آن فصل تیم ماشین‌سازی تبریز که موفق به کسب جواز صعود به لیگ برتر شد از 17 بازی دور رفت خود 5 پیروزی، 8 تساوی، 4 باخت و مجموع 23 امتیاز را ثبت کرده بود تا در رده‌ی ششم جدول بایستد.

تیم نفت آبادان دیگر تیم صعود کرده‌ی آن فصل نیز در پایان همین هفته 4 پیروزی، 9 تساوی، 4 باخت و 21 امتیاز را ثبت کرده بود تا در رده‌ی هشتم جدول قرار بگیرد.

تیم مس کرمان در پایان هفته‌ی هفدهم این فصل وضعیتی به مراتب بهتر از هر دو تیم صعود کرده‌ی آن سال دارد و این اهمیت بازی‌های دور برگشت را نشان می‌دهد.

اما در فصل 95 -96 تیم مس کرمان با هدایت منصور ابراهیم‌زاده از 17 بازی دور رفت خود 4 برد، 11 مساوی، 2 باخت و 23 امتیاز را ثبت کرد تا در رده‌ی نهم جدول قرار بگیرد. تیم مس در این سال 18 گل زده و 14 گل خورده را بر جای گذاشت.

مقایسه تیم مس این فصل با آن سال به غیر از تعداد باخت‌ها از هر جهت رشد تیم مس را نشان می‌دهد و اینکه مس نسبت به نیم‌فصل سال قبل عملکرد بسیار بهتری بر جای گذاشته است.

در پایان دور رفت فصل قبل تیم سپیدرود با 34 امتیاز در صدر جدول بود یعنی تنها 4 امتیاز کمتر از صدرنشین فعلی لیگ و تیم ملوان نیز با 30 امتیاز در رده‌ی دوم جدول قرار داشت.

در سال قبل تیم صعود کرده‌ی پارس جنوبی در پایان دور رفت بازی‌ها از 17 بازی خود 7 برد، 7 مساوی و 3 باخت را در کارنامه داشت و با 28 امتیاز در رده‌ی ششم جدول ایستاد یعنی اینکه این تیم در مقطع زمانی فعلی فقط یک امتیاز بیشتر از مس در این فصل داشت.

همه‌ی این موضوعات نشان می‌دهد که مس در نیم فصل اول رقابت‌ها ضمن اینکه نسبت به سال قبل خود پیشرفت محسوسی داشته است، در قیاس با تیم‌های صعود کرده، در حد استاندارد امتیازهای لازم دور رفت را کسب کرده است.

اما این میانگین باید همانند عملکرد درخشان سه تیم ماشین‌سازی ونفت آبادان در سال 94 و پارس جنوبی در سال 95 باید با کسب نتایج خوب در اکثر بازی‌های دور برگشت و کسب سه امتیازهای پیاپی در نیم فصل دوم کامل شود تا مس بتواند به میانگین امتیازی لازم برای صعود به لیگ برتر دست پیدا کند.

این یعنی اینکه مس در نیم فصل دوم از شانس زیادی برای صعود برخوردار است اگر در مقطع بسیار حساس نیم فصل دوم بازی‌ها از شرایط جدول به سود خود استفاده کند و با کسب امتیازهای کامل اکثریت مسابقات این دور شرایط قرار گرفتن در رتبه‌های صعود را برای خود فراهم کند.


دوشنبه 20 آذر ماه 1396 ساعت 21:10
ای کاش آمار دور برگشت تیم های صعود کننده دو سال قبل را نیز ذکر میکردید ...مس در دور برگشت حداقل ٣٩ امتیاز برای صعود نیاز دارد و ٨ بازی خانگی دارد این یعنی تقویت اساسی در همه زمینها
سه‌شنبه 21 آذر ماه 1396 ساعت 08:11
متاسفانه مس همیشه در نیم فصل دوم و خصوصا در بازی های اخر کم آورده شما با 27 امتیازتمام بازیهای فصل 2 رو ببرید مطمئنا با اقتدار اول میشید اینکه نیاز به تحلیل نداره!!! خودمون گول نزنیم برد در مقابل تیم های ته جدولی و خصوصا تیم 10 نفره و در مقابل باخت در مقابل تیم های صدر جدول و نتایج سینوسی... تو خود حدیث مفصل بخوان از این مجمل
چهارشنبه 22 آذر ماه 1396 ساعت 09:11
تیم خوبی داریم به شرط حمایت بیشتر و تقویت این تیم میتونه در نیم فصل دوم صعود کنه
نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

امتیاز هواداران مس به بازیکنان مس در بازی با شهرداری آستارا