شماره‌ی خبر : ‌2425 | تعداد بازدید : 1386
یکشنبه 19 آذر ماه 1396 ساعت 16:57

مس کرمان2-1 ایرانجوان بوشهر/بدشانسی رفت؛ امید برگشت!

تیم فوتبال مس کرمان آخرین بازی دور رفت خود را با پیروزی تمام کرد تا نیم فصل اول را با همه‌ی فراز و نشیب خود به اتمام برساند و حالا پرامید به دور برگشت بازی‌ها چشم دارد.

مس کرمان2-1 ایرانجوان بوشهر/بدشانسی رفت؛ امید برگشت!

تیم فوتبال مس کرمان آخرین بازی دور رفت خود را با پیروزی تمام کرد تا نیم فصل اول را با همه‌ی فراز و نشیب خود به اتمام برساند و حالا پرامید به دور برگشت بازی‌ها چشم دارد.

در هفته‌ی هفدهم و پایانی دور رفت رقابت‌های لیگ یک تیم مس در ورزشگاه باهنر کرمان میزبان تیم ایرانجوان بوشهر بود.

احمد نخعی در این بازی تیم خود را با ترکیب رضا حیدری، میلاد باقری، احمد حیات‌منش، فرهاد سالاری، نعمت بخشی‌پور، محمد علیزاده، علیرضا علیزاده، احسان پورشیخعلی، میلاد محمدی، محمد خلیلی و یاسر فیضی به میدان فرستاد.

در حالی که دو تیم با شروع بازی هنوز مشغول ارزیابی یکدیگر بودند و بازی گرم نشده بود، در دقیقه‌ی یازده وبرروی شوت احمد الجبوری بازیکن تیم ایرانجوان،دروازه‌ی مس در میان بهت کرمانی‌ها باز شد.

این گل شباهت بسیار زیادی هم در نحوه‌ی به ثمر رسیدن و هم در دقیقه‌ی خود به گل تیم سپاسی در کرمان به مس داشت که منجر به باخت تیم مس گردید و از این رو هواداران مس بسیار نگران تکرار این اتفاق شدند.

اما بازیکنان مس که از آن شکست تجربه‌ی لازم را کسب کرده بودند، بعد از دریافت این گل دیگر تمرکز خود را از دست ندادند و سعی کردند با وجود شرایط سخت مسابقه راه‌های رسیدن به دروازه‌ی حریف را با تمرکز پیدا کنند.

مس دو موقعیت عالی گلزنی نیز برای به تساوی کشاندن بازی در نیمه‌ی اول داشت که در یک صحنه کم شانسی محمد خلیلی و در صحنه‌ی دیگر تیزهوشی مدافعان ایرانجوان که توپ را از روی خط دروازه‌ی خود برگشت دادند مانع از تساوی بازی در نیمه‌ی اول شد تا بازی در 45 دقیقه‌ی نخست با شکست مس کرمان خاتمه یابد.

در نیمه‌ی دوم احمد نخعی با تغییر سیستم و جانشینی اکبرخواه به جای محمدی تیم خود را هجومی‌تر روانه‌ی میدان کرد تا بی تابی کرمانی‌ها برای رسیدن به گل تساوی ادامه داشته باشد.

بعد از چند موقعیت خوب گلزنی مس که از دست رفت و در یک صحنه بازهم مدافعان ایرانجوان توپ را از روی خط دروازه برگشت دادند، سرانجام قفل کار برای کرمانی‌ها در دقیقه‌ی 62 باز شد.

در حالی که بازی به دلیل اعتراض نیمکت تیم ایرانجوان به تنش کشیده شده بود، شاگردان احمد نخعی بهترین استفاده را از این فضا کردند و برروی ارسال دیدنی محمد علیزاده از روی نقطه‌ی کرنر وضربه‌ی سر دیدنی باقری گل تساوی بازی را به ثمر رساندند.

بعد از این گل فضای بازی متشنج‌تر نیز شد تا جایی که نزدیک به ده دقیقه وقفه در بازی پیش آمد ودر نهایت با اخراج یکی از مربیان تیم بوشهری و اویس کردجهان بازیکن این تیم در دقیقه‌ی 75 بازی از نو آغاز شد.

بازیکن ایرانجوان با هل دادن داور کارت زرد دوم را گرفت و اخراج شد تا با ده نفره شدن حریف تدابیر هجومی مس بیشتر شود.

با ورود کیانوش میرزایی به جای محمد خلیلی و شاهرخ غلامرضاپور به جای بخشی‌پور وزن حملات مس برروی دروازه‌ی حریف به شدت سنگین شده بود و این تیم چند موقعیت عالی گلزنی را از دست داد.

سرانجام در دقیقه‌ی 85 بازی بازهم برروی ارسال دیدنی محمد علیزاده این‌بار شاهرخ غلامرضاپور در حکم تعویض طلایی نخعی موفق شد با ضربه‌ی سر گل دوم مس را وارد دروازه‌ی حریف کند.

با این گل تیم مس ورق بازی را به سود خود عوض کرد تا پیروز این دیدار باشد هرچند تیم ایرانجوان با وجود یک یار کمتر در اوقات تلف شده‌ی بازی این شانس را داشت که بازی را مساوی کند و در یک صحنه‌ی بسیار خطرناک تیر دروازه‌ی مس را به لرزه درآورد.

در حالی که ده دقیقه وقت تلف شده برای این بازی منظور شده بود، بازیکنان مس می‌توانستند گل سوم را هم به ثمر برسانند اما در نهایت با کنترل جریان بازی و حفظ سه امتیاز، به یک پیروزی شیرین خانگی در آخر نیم فصل اول رقابت‌ها دست پیدا کردند.

با این پیروزی شیرین تیم مس در پایان نیم فصل اول 27 امتیازی شد تا در کورس تیم‌های بالای جدول باقی بماند و در دور برگشت با به پایان رساندن بدشانسی‌های دور رفت، پرامیدتر در نیم فصل دوم تلاش کند.


دوشنبه 20 آذر ماه 1396 ساعت 07:44
برد خوب و به موقعی بود ایشالا با تقویت تیم در نیم فصل بریم برای صعود
نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

امتیاز هواداران مس به بازیکنان مس در بازی با شهرداری آستارا