شماره‌ی خبر : ‌2410 | تعداد بازدید : 747
دوشنبه 13 آذر ماه 1396 ساعت 10:46

نخعی: بازی بسیار سنگینی را فتح کردیم

حقیقتا بازی بسیار نفس‌گیر و سختی بود اما هیچ چیزی جز کسب امتیازات کامل بازی برای ما اهمیت نداشت و با توجه به نتایجی که در هفته‌های گذشته کسب کرده بودیم، با هدف کسب سه امتیاز از همان ابتدای بازی فشار آوردیم.

نخعی: بازی بسیار سنگینی را فتح کردیم

سرمربی تیم فوتبال مس کرمان در گفتگو با مرجع خبری یار دوازدهم مس دیدار تیم خود را برابر آلومینیوم اراک یکی از سنگین‌ترین بازی‌های بیرون از خانه مس عنوان کرد.

احمد نخعی در خصوص پیروزی خارج از خانه مقابل آلومینیوم اراک گفت: حقیقتا بازی بسیار نفس‌گیر و سختی بود اما هیچ چیزی جز کسب امتیازات کامل بازی برای ما اهمیت نداشت و با توجه به نتایجی که در هفته‌های گذشته کسب کرده بودیم، با هدف کسب سه امتیاز از همان ابتدای بازی فشار آوردیم.

وی ادامه داد: 10 نفره شدن تیم حریف به ما کمک کرد که بازی را در اختیار بگیریم و خوشبختانه با تلاش بازیکنان در نیمه اول و نیمه دوم 2 گل زدیم. تیم آلومینیوم بازی مستقیم و ارسال توپ های بلند را در برنامه اش داشت و بازیکنان ما هوشیارانه کار کردند و حتی دو توپ هم به تیر زدیم.

سرمربی مس اظهار داشت: این برد از نان شب هم واجب تر بود و آن را به هوادارانی تقدیم می کنیم که در هفته های گذشته از نتایج ما ناراحت و دلگیر بودند و امیدواریم با تداوم این پیروزی ها موجبات شادی مردم کرمان فراهم شود.

نخعی با اشاره به غیبت چند بازیکن تیمش در این بازی گفت: میلاد باقری سه کارته و محروم بود. رامتین سلیمان زاده به علت سرماخوردگی شدید و مهدی تیکدری به دلیل مصدومیت از ناحیه زانو قادر به همراهی تیم در اراک نبودند. ضمن اینکه اکبرخواه هم به دلایل انضباطی فعلا در تیم حضور ندارد.

وی در خصوص قضاوت داور نیز بیان داشت: آقای عادل جزو داوران خوب فوتبال ماست. دو سال قبل و زمانی که وینگو سرمربی مس بود، من سرپرست تیم بودم و در دیداری که در رشت مقابل داماش داشتیم به ایشان گفتم روی خودت سرمایه گذاری کن؛ چراکه پتانسیل خوبی در داوری دارند. قضاوت این بازی عادلانه بود و در صحنه اخراج هم بازیکن حریف با استوک به سینه علیزاده زد و کارت قرمز درست بود.

سرمربی مس با بیان اینکه تیمش باید در نیم فصل با جذب چند بازیکن تقویت شود، گفت: با چند بازیکن لیگ برتری و لیگ یکی صحبت هایی شده و منتظر هستیم نقل و انتقالات نیم فصل آغاز شود و با جذب چند بازیکن تاثیرگذار حرکت خوبی در نیم فصل دوم رقابت ها داشته باشیم.


هوادار نارنجی
0
6
دوشنبه 13 آذر ماه 1396 ساعت 11:23
اقای نخعی تبریک ایشالا موفق باشید به امید موفقیت روز افزون
دوشنبه 13 آذر ماه 1396 ساعت 15:05
احمد آقا ما به شما و تیمتون ایمان داریم ایشالا با تقویت تیم در نیم فصل پرقدرتتر ظاهر میشیم
نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

نظر شما در رابطه با بازی مس و آریو