شماره‌ی خبر : ‌2394 | تعداد بازدید : 837
سه‌شنبه 7 آذر ماه 1396 ساعت 09:50

شرمنده اشک جانسوز هوادار/باشگاه مس دردی در دل خود دارد

اما در کنار این غم مشترک، جای دردو دل باشگاه مس نیز همچنان باز است...دردودلی برای همان‌هایی که امروز دردی مشترک با باشگاه مس دارند..

شرمنده اشک جانسوز هوادار/باشگاه مس دردی در دل خود دارد

شکست برابر سپاسی در کرمان یک اندوه بزرگ بود... ناراحتی که دل کرمان را در یک عصر غم‌انگیز پائیزی شکست و گرمی دل‌ها را کم کرد.

همه‌ی آن‌هایی که در زمین می‌بایست برای این دلگرمی و شادی همگانی تلاش کنند و همه‌ی آن‌هایی که در بیرون از زمین برای این مهم در تکاپو بودند خستگی بر تن‌هایشان ماند وقتی ناراحتی و اشک هواداران واقعی تیم را در این عصر پائیزی لعنتی دیدند.

هیچ چیز بدتر از شرمنده شدن یک تیم برابر هوادارانش نیست... هوادارانی که شاید خیلی کم روی سکو هستند اما در منازلشان برای آشتی با تیم خود لحظه شماری می‌کنند و شاید منتظر چند پیروزی دلگرم کننده باشند تا بازهم در ورزشگاه سرازیر شوند اما باخت‌هایی مثل آنچه که در بازی با سپاسی به وقوع می‌پیوندد جای دلگیری به جای دلگرمی، به حق برای آن‌ها باز می‌گذارد.

هواداران واقعی مس حق دارند از این باخت‌ها ناراحت باشند، عصبانی شوند و حتی به کل تیم و مجموعه تشر بزنند... همان‌هایی که دل در گرو نتیجه تیم دارند و همانطور که از باخت دیروز دلسرد شدند، با یک پیروزی تیم از شادی به آسمان می‌روند و بازهم با لبخند به تیم خود رو می‌کنند ودستش را به گرمی می‌فشارند...

همان‌هایی که هیچ منفعتی جز پیروزی و سه امتیاز تیم فوتبال مس ندارند و تمام مجموعه‌ی تیم فوتبال و باشگاه نیز باید برای کسب رضایت خاطر و شادمانی آن‌ها تلاش کند...

همان‌هایی که اکثریت هواداران تیم مس و مردم کرمان هستند... و همان‌هایی که عصر دیروز ناراحتی آن‌ها، خشم آن‌ها و اشک آن‌ها یک شرمندگی بزرگ را برای مجموعه‌ی مس کرمان به وجود آورد.

اگر جنگی هست، اگر رقابتی هست و اگر تلاشی در نهایت به نتیجه‌ی داخل زمین بازی متصل می‌شود همه و همه برای شادی و رضایت خاطر همین جامعه‌ی اکثریتی هواداران و مردم شهر کرمان می‌باشد.

بازهم جا دارد که از این باخت تمامی مجموعه‌ی مس کرمان ابراز شرمندگی خود را از همه‌ی هواداران اصیل مس ابراز دارد و فقط تمام تلاش خود را معطوف به این نگاه دارد که در ادامه‌ی راه آن‌ها را دلگرم کند.

اما در کنار این غم مشترک، جای درد دل باشگاه مس نیز همچنان باز است...درد دلی برای همان‌هایی که امروز دردی مشترک با باشگاه مس دارند..

دلسوزی‌های هواداران واقعی برای مس مقدس‌ترین اتفاق ممکن است و دل مجموعه‌ی مس از ناراحتی این هواداران سوخته‌تر می‌باشد و موفقیت و شادی طرفین کاملا در گرو هم می‌باشد. موفقیت مجموعه‌ی مس موفقیت عوامل آن است و شادی هواداران راستین مس دقیقا همان موفقیت مجموعه‌ی فعلی باشگاه و تیم مس کرمان است.

قطعا در زمینه رسیدن به این موفقیت نقص‌هایی وجود دارد و باشگاه مس منکر ایرادات فنی و غیرفنی خود برای رسیدن به هدف نمی‌شود و از همین رو خود را نیازمند دلسوزی‌های واقعی هواداران و نقدهای کارشناسان می‌داند اما با تمام وجود خود این سوگند را یاد می‌کند که با تمام توانش برای رسیدن به موفقیت تلاش می‌کند و از هیچ کوششی در این زمینه کم کاری ندارد.

اما بهتر از هرکسی همین هواداران تیم مس می‌دانند آن‌هایی که برای زمین زدن تیم فوتبال مس درست در همین هفته‌ها برنامه‌ریزی کرده بودند و از پیش فصل مسابقات ودر زمان نقل و انتقالات به بازیکنان مد نظر مس اعلام می‌کردند که مس درست در این هفته‌ها به مشکلات حاشیه‌ای بر می‌خورد، شاید این روزها به واسطه‌ی نتایج تیم مس کاملا خوشحال از پیش‌بینی‌های شوم خود باشند و بدتر اینکه ادعای دلسوزی آن‌ها فقط خشم آگاهان به نیت‌های آن‌ها را بیشتر می‌کند...

افراد زیاده خواهی که یا از مجموعه‌ی باشگاه کنار رفته بودند و یا بیشتر از حق و تلاش خود از باشگاه متوقع بودند و یا در انداختن بازیکنان و افراد مد نظر خود به تیم ناکام مانده بودند، در همه‌ی هفته‌های گذشته برای زمین زدن تیم از هیچ کوششی دریغ نکردند و البته که خراب کردن یک مجموعه‌ی جوان و باانگیزه بسیار تا بسیار راحت‌تر از کمک به ساختن و بالا بردن آن می‌باشد.

هواداران مس نیز قطعا هیچگاه این افراد را جزو خود و رسانه‌های شریف اطراف باشگاه نمی‌دانند چراکه نیت دل هرکسی به خوبی رفتار او را ثابت می‌کند...

مسجد سلیمان، سپیدرود رشت، نفت آبادان، پارس جم و... فقط یک چیز فراتر از ما داشتند و مزدش را با صعود گرفتند... ان‌ها نه امکانات فوق‌العاده‌ی مالی و نفری نسبت به ما داشتند و نه جادوی خاصی برای رسیدن به هدف... آن‌ها فقط یک چیز داشتند که ما سال‌هاست نداریم...

در این شهرها همه‌ی آن‌ها که قدرتی برای اثرگذاری جهت ساختن و یا خراب کردن داشتند، برای صعود چشم بر خود بستند و دست تیم گرفتند اما در کرمان ما بی‌توجه به دل هواداران و مردم کرمان وبی‌خیال از منفعت کل شهرمان، چشم بر تیم بستیم و بر اساس منافع خود با دست خودمان بر سر تیم کوبیدیم... خودزنی کردیم... و تفاوت ما سال‌هاست که در این نکته نهفته است...

هیچ فرقی نمی‌کند که چه کسی روی نیمکت مس بنشیند و یا سکان مدیریت باشگاه مس در دست چه کسی باشد... تا زمانی که در شهر کرمان آن‌هایی که باید مددی برای موفقیت مس داشته باشند یا منفعل هستند و یا انگشت در چشم این تیم می‌کنند، سهم هوادار واقعی مس همین اشک‌های جانسوز است ورسیدن به موفقیت بسیار سخت‌تر از سخت. اتحاد رمز کلمه‌ایست که سال‌ها فراموش کرده‌ایم و اصلا آن را به یاد نمی‌آوریم...


سه‌شنبه 7 آذر ماه 1396 ساعت 13:06
شما اگه واقعا واسه طرفدارا ارزش قایل بودید سالها صندلی های شکسته استادیوم رو درست می کردید،یعنی این کار شما نشون میده هوادار لیاقت هیچ چیز نداره همون تعداد کمه تماشاگرم اگه واسه خودشون ارزش قائلن دیگه نباید برن ورزشگاه شما سالهاست مارو سرکار گذاشتید با وعده تو خالی صعود به لیگ برتــــــــــــــــــــــــــــر!!!
پنج‌شنبه 9 آذر ماه 1396 ساعت 00:32
سلام. از باخت تیم ناراحتیم، اما بیشتراز آن از رفتارهای زشت چندهفته ی اخیرهوادارنماهاوخبرنگارنماهای رذل وبیسوادناراحتیم. نه تنهامابلکه اکثریت مردم کرمان که میدانند این زباله ها مدتی است برای باشگاه،مسئولان باشگاه،کادرفنی تیم ،مسئولان صنایع مس ،وحتی دیگرهواداران خوش اخلاق تیم خط ونشان می کشند عصبانی ومتنفرند. امیدوارم شراین اراذل زودتر ازسر ورزش کوتاه شود.زیرادیگر به حدی غیرقابل تحمل شده که همه کرمان معتقدندمسئولان استان وباشگاه نباید باا آنان کناربیایند. وضمناامروز که فیلم حرفهای اوباشهای لیدرنمارابا آقای نخعی و عارف خان سعیدی دیدم بیشتر حالم ازشان به هم خورد وبرای احمدآقاوعارف خان ومسئولین واعضای باشگاه وتیم مس خیلی دعا کردم. خدا این آدمهای (بهتره بگم حیوانهای)کثیف رو سرجاپی نشونه.چون ازروی نامردی وفقط برای نفع بردنهای خودشون وافرادپشت پرده (که ایشالا رسواخواهندشد)اینطورنامردانه به جون باشگاه افتادن بی شرافتا
نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

نظر شما در رابطه با بازی مس و آریو