شماره‌ی خبر : ‌2387 | تعداد بازدید : 669
یکشنبه 5 آذر ماه 1396 ساعت 10:13

تاکید بر مقاومت باشگاه مس برابر فضای باج خواهی!

اگر باشگاه مس در روزهای اخیر مورد هجوم و حملات حاشیه‌ای عجیب قرار گرفته است که کاملا جدا و بی‌ربط از بحث نتایج تیم می‌باشد، تنها به این علت برمی‌گردد که باشگاه مس از دادن باج‌ به جریاناتی خاص اجتناب کرده است و تسلیم فشارهای بیرونی برخی از این جریانات

تاکید بر مقاومت باشگاه مس برابر فضای باج خواهی!

باشگاه مس همواره حساب نقدهای منصفانه کارشناسان و اکثریت اصحاب رسانه و ناراحتی‌های دلسوزانه هواداران بیشمار خود را از برخی جریانات سوء جدا می‌کند و اگر در روزهای اخیر جدا از عصبانیت مقدس هواداران راستینش بابت نتایج تیم فوتبال، در برابر برخی حملات ناجوانمردانه و حاشیه‌های عجیب جریاناتی خاص قرار گرفته است، تنها به این دلیل برمی گردد که باشگاه مس یک‌بار برای همیشه درصدد تغییر اساسی پیرامون رفتارها و عادت‌های شکل گرفته این جریانات پیرامون خود می‌باشد.

از قضا این مقاومت باشگاه مس نیز در جهت رسیدن نتایج تیم‌های باشگاه به موفقیتی پایدار است تا ریشه بسیاری از مسائل عمیق در ناکامی‌های سال‌های اخیر تیم فوتبال مس در کرمان مشخص و خشک گردد.

اگر باشگاه مس در روزهای اخیر مورد هجوم و حملات حاشیه‌ای عجیب قرار گرفته است که کاملا جدا و بی‌ربط از بحث نتایج تیم می‌باشد، تنها به این علت برمی‌گردد که باشگاه مس از دادن باج‌ به جریاناتی خاص اجتناب کرده است و تسلیم فشارهای بیرونی برخی از این جریانات که تنها منافع خود را در نتایج تیم مس دنبال می‌کنند نشده است.

در حالی که باشگاه مس با کارهای برنامه‌ریزی شده خود در صدد کنترل همیشگی این جریانات و مشخص کردن آن‌ها برای افکار عمومی می‌باشد، برخی از همین افراد در جدیدترین اقدام خود در روزهای اخیر، باشگاه مس را به دادن باج آن‌هم با مبالغ چند میلیونی برای کنترل این حواشی متهم کرده‌اند....!!

البته که در ماجراهای اخیر، چهره‌ی افرادی که به دنبال منافع خاص از باشگاه مس هستند روز به روز روشن‌تر می‌شود و باشگاه مس نیز اقدامات لازم برای معرفی و برخورد با این جریانات را بیشتر در دستور کار قرار می‌دهد، اما ظاهرا تغییر رفتار باشگاه مس در این مقاطع زمانی پرهجمه، سخت این جریانات را آشفته کرده است که حالا بحث باج نگرفته‌ی چند میلیونی خود را به این باشگاه نسبت می‌دهند!

باشگاه مس تمامی این هجمه‌ها و فشارها را تنها برای ندادن همین باج‌های متوقع شده از سوی این جریانات تحمل می‌کند و با رصد تمامی این موضوعات و ارجاع آن‌ها به نهادهای مربوطه و معرفی آن‌ها به افکار عمومی، ماهیت این جریانات خاص که تنها به دنبال منافع خود از نتایج مس هستند را آشکار می‌کند.

روز گذشته یکی از کانال‌های فضای مجازی که متعلق به یکی از خبرنگاران معلوم‌الحال شهر کرمان می‌باشد در جدیدترین حمله‌ی خود به باشگاه مس، از آرام شدن فضا پیرامون باشگاه مس در دو سه روز اخیر به نوعی با دلخوری یاد کرده است و آن را حاصل باج‌های چند میلیونی باشگاه مس عنوان کرده است....!!!

غافل از اینکه اگر باشگاه مس قرار بر تسلیم شدن برابر باج‌خواهان داشت اول از از همه این خبر از سوی این فرد منتشر نمی‌شد!! و دوم اینکه در همه‌ی روزهای اخیر آن عده‌ی قلیل که در ماه‌های اخیر تغییر رفتار باشگاه را به وضوح مشاهده کرده‌اند، در ورزشگاه و اطراف باشگاه این حجم وسیع از هجمه را به وجود نمی‌ٱوردند!

بازهم جای تاکید دارد که باشگاه مس به هیچ عنوان فضای نقادی اکثریت کارشناسان و ناراحتی اکثریت هودارانش از بابت شکست‌‌ها را با این جریانات همسو نمی‌داند و برای شادی و رضایت خاطر این عزیزان بر تلاش تمامی بازیکنان تیم‌های خود در زمین مسابقه برای کسب نتیجه تاکید دارد و برای به دست آمدن نتیجه‌ی خوب از سوی تیم‌هایش از هیچ تلاشی فروگذار نیست.

متاسفانه بعد از نوسان نتایج تیم فوتبال در هفته‌های اخیر که در فوتبال و لیگ پرفرسایشی مثل لیگ یک کشور امری طبیعی و قابل پیش‌بینی بود، برخی سوار بر احساسات پاک هواداران شده‌اند و از ناراحتی آن‌ها قصد موج‌سواری برای رسیدن به مقاصد خود را دارند که البته باشگاه مس اجازه‌ی رسیدن به مقصد را با آنها نخواهد داد و به شدت با این جریانات نیز مقابله خواهد کرد.

باشگاه مس یکبار برای همیشه باید در تاریخ خود تکلیف این گونه رفتارها و سوء نیت‌ها را روشن کند و با یکی از مهمترین معضلات و عوامل ناکامی خود یعنی همین فضای باج‌خواهانی که برای رسیدن به مقاصد خود حاضر به اختلال در بحث فنی تیم نیز هستند را روشن کند.


یکشنبه 5 آذر ماه 1396 ساعت 12:30
دوستان حساب هواداران واقعی رو از کسانی که به دنبال ایجاد حاشیه هستن جدا کنید
یکشنبه 5 آذر ماه 1396 ساعت 12:30
دوستان حساب هواداران واقعی رو از کسانی که به دنبال ایجاد حاشیه هستن جدا کنید
نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

نظر شما در رابطه با بازی مس و آریو