شماره‌ی خبر : ‌2377 | تعداد بازدید : 2149
چهارشنبه 1 آذر ماه 1396 ساعت 10:44

بادران1-0مس/گل مشکوک بادران هوای مس را بارانی کرد

یم فوتبال مس کرمان با تک گل بحث برانگیز تیم بادران تهران در هفته ی چهاردهم رقابت‌های لیگ یک با یک گل مغلوب این تیم شد.

بادران1-0مس/گل مشکوک بادران هوای مس را بارانی کرد

تیم فوتبال مس کرمان با تک گل بحث برانگیز تیم بادران تهران در هفته ی چهاردهم رقابت‌های لیگ یک با یک گل مغلوب این تیم شد.

در این بازی که در ورزشگاه کارگران تهران برگزار می‌شد، احمد نخعی تیم خود را با ترکیب رضا حیدری، احمد حیات‌منش، رامتین سلیمان‌زاده، امیر حسین عسگری، فرهاد سالاری، محمد سلیمان علیزاده، علیرضا علیزاده، محمد خلیلی، مهدی تیکدری، شاهرخ غلامرضاپور و مقداد اکبرخواه به زمین فرستاد.

تیم مس اتفاقا بازی را خوب شروع کرد و با موقعیت خطرناک دقیقه سه خلیلی بازی را تهاجمی آغاز کرد و تا دقیقه‌ی ده بازی نیز بیشتر از حریف بر دروازه بادران مسلط بود.

اما بعد از گذشت ده دقیقه جریان بازی پایاپای شد و با لو رفتن زیاد توپ‌ها از سوی هر دو تیم سبب شد که بازی متعادل و بیشتر در میانه‌ی زمین دنبال شود.

نیمه‌ی اول با کمترین موقعیت‌های گل ممکن روی دروازه‌ی دو تیم پیگیری شد تا بازی آرام و کم حادثه‌ی بادران و مس در 45 دقیقه‌ی اول بدون گل به اتمام برسد.

در نیمه‌ی دوم با تعویض‌هایی که هر دو تیم انجام دادند از جمله ورود کیانوش میرزایی به جای خلیلی در دقیقه‌ی 65 برای مس، دو تیم روی دروازه‌ی یکدیگر تحرکات بیشتری از خود نشان دادند.

در دقایقی تیم مس مسلط بر زمین بود و در مقایل تیم بادران نیز بازی را تحت کنترل خود در می‌آورد اما روند برابر بازی همچنان ادامه داشت.

در حالی که تیم مس می‌توانست بازی رو به جلوتر و جسورانه‌تری را از خود ارائه دهد، در دقایق رو به پایانی بازی به شدت عقب کشید تا تیم میزبان با قدرت بیشتری به سمت دروازه‌ی مس حمله ببرد.

در نهایت در دقیقه‌ی 76 بازی و برروی یک صحنه‌ی بسیار مشکوک که بازیکنان مس معتقد به عبور توپ از خط عرضی زمین داشتند، با ارسال این توپ و ضربه‌ی سر کریم اسلامی، دروازه‌ی مس باز شد.

اعتراضات بازیکنان و کادر فنی تیم مس بعد از این گل حاصلی نداشت و در 15 دقیقه‌ی پایانی تیم مس به طور همه جانبه‌ای به سمت دروازه‌ی بادران هجوم برد.

میلاد محمدی در دقیقه‌ی 75 به جای اکبرخواه و یاسر فیضی در دقیقه‌ی 80 به جای محمد علیزاده نیز برای مس به میدان آمدند. 

در حالی که مسی‌ها می‌توانستند قبل از دریافت گل تیم میزبان را با حملات خود تحت تاثیر قرار بدهند و بی جهت دروازه‌ی خود را به حریف تعارف نکنند، بعد از دریافت گل بود که مسی‌ها سراپا حمله شدند.

با عقب نشینی کامل تیم بادران، عملا فضای کافی برای حملات تیم مس کرمان جهت ثمر دادن وجود نداشت و تجمع پرتعداد بازیکنان بادران در محوطه‌ی خودی اجازه نداد که حملات مس به نتیجه برسد.

با از دست دادن چند موقعیت خوب، در نهایت تیم بادران تهران در هوای سرد تهران، با گل مشکوک خود هوای کرمانی‌ها را بارانی کرد تا تیم مس با همان 21 امتیاز در رده‌ی هفتم جدول باقی بماند. 


چهارشنبه 1 آذر ماه 1396 ساعت 11:28
والا من به عنوان یه کرمانی افتخار میکنم که همشهری بنده سرمربی تیم مسه و میدونم حتی اگه نادر دست نشانم الان سرمربی مس بود شاید تیم به این اندازه هم نتیجه نگرفته بود،اما ما نباید خودمونو گول بزنیم 12 امتیاز اختلاف با صدر جدول کم نیست ،شما ببنید این نتیجه های سینوسی با مس چه کرده جلوی تیم های اخر جدول میبریم مقابل بالای جدول همیشه بازنده،خوب بابا این تیم مشکل داره حالا گل مشکوکم نمیخوردیم با 1 امتیاز میخواستیم چیکار کنیم!!! هر باختی که داریم به زمینو وزمان گیر میدیم ،زمین خرابه،داور خوب نیود،هوا افتابی بود!!! شما دارید هرفصل طرفدارو میزارید سرکار،یه بار طرح بومی گری،یه بار مربی فلان... میایید برنامه 3ساله واسه صعود میبندید وسطش سرمربی و اخراج می کنید!!! الان شد 4سال چی شد!!! اینهمه پول بیت المال و چرا حروم میکنید چرا طرفدارو هر سال میزارید سرکاربه ریشش میخندید!!! دوباره فصل جدید میشه روز از نو روزی از نو اینهمه امکانات این همه پول پس مشکل از یه جا دیگست....
چهارشنبه 1 آذر ماه 1396 ساعت 13:41
بازی سنگین و نزدیکی بود متاسفانه مس در بخشی از بازی تمکزش رو از دست داد و همین مسیله موجب باخت ما شد , به هرحال تا پایان فصل فرصت زیاد هست و باید با قدرت ادامه بدیم
چهارشنبه 1 آذر ماه 1396 ساعت 14:02
خدایی ما برتر بودیم پخش مستقیم بود خیلی خوب شد حداقل همه فهمیدیم خیلی خوب بازی کردیم و دشمنان نمیتونن حرف مفت بزنن
چهارشنبه 1 آذر ماه 1396 ساعت 14:06
باسلام.من یه هوادارم و بخدا قسم جزء سعود تیم شهرمون هدفی دیگه ندارم.من بازی رو دییدم.این تیم تیمی ک بخاد سعود کنه نیست!الکی دلخوش نباشیم.اگه بخواهیم با این تیم سعود کنیم عمرا اگه بشه!حالا هر کاری ک جهت تغییرنتایج میشه انجام داد خواهشا انجام بدیین.
نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

امتیاز هواداران مس به بازیکنان مس در بازی با شهرداری آستارا