شماره‌ی خبر : ‌2375 | تعداد بازدید : 2079
سه‌شنبه 30 آبان ماه 1396 ساعت 09:01

سرمربی مس ب: تیمی پر از استعدادهای ناب داریم

در هفته های گذشته با تیم های مدعی بازی کردیم که در مقابل آن ها تیم برتر بازی بودیم. داماش گیلان و شاهین بوشهر کاملا اسیر نمایش بازیکنان مس نوین شده بودند و به جرات می گویم که از کرمان قِصِر خارج شدند.

سرمربی مس ب: تیمی پر از استعدادهای ناب داریم

در آستانه‌ی دور برگشت رقابت‌های لیگ دسته دوم کشور، خیلی از هواداران تیم‌های فوتبال مس امیدوارند که تیم مس ب با جبران امتیازهای از دست رفته‌ی نیم فصل اول، به جایگاهی مطمئن در جدول دست پیدا کند.

این تیم که از زمان حضور رضا ترکزاده به عنوان سرمربی در کسب نتیجه همگان را به خود امیدوار کرده است، با انگیزه‌های بسیار نیم فصل دوم را آغاز می‌کند به امید کسب نتیجه‌های عالی در دور برگشت.

رضا ترکزاده از هفته چهارم کارش را در مس نوین آغاز کرد و در 6 هفته اخیر سه برد و دو تساوی به دست آورده و تیمش فقط در یک بازی دست خالی از زمین بیرون آمد. او در گفتگو با مرجع خبری یاردوازدهم مس بیشتر راجع به تیم مس ب صحبت می‌کند.

هفته قبل بردیم اما راضی نیستم

در مقابل فولاد نوین اهواز موقعیت های زیادی از دست دادیم. با وجود اینکه این بازی با برد ما همراه شد اما از نتیجه راضی نیستم. فوتبال غیرقابل پیشبینی است و امکان دارد با یک اشتباه کل زحمات تیم در یک بازی هدر برود. فولاد نوین میلیاردی خرج کرده است و چند بازیکن با سابقه پوشیدن پیراهن تیم ملی و لیگ برتری در ترکیب این تیم بودند و تیم ما در مقابل آن ها عالی بازی کرد و شایسته برد بود.

گفتند نرو اما دل شیر داشتم و آمدم

خوشبختانه تیم روند رو به رشدی دارد. فراموش نکنیم که مس نوین در سراشیبی قرار داشت و شرایط بدی را سپری می کرد. 4 بازی پیاپی را باخته بود و با 10 گل خورده تیمی بحران زده و ته جدولی بود. خیلی ها به من گفتند میسوزی و این تیم را قبول نکن اما به خاطر شهرم آمدم تا بجنگم. قبول کردن هدایت این تیم با وجود مشکلاتی که داشت دل شیر می خواست. اگر از همان اول فصل بالای سر این تیم بودم الان صدرنشین بود.

مس نوین را به صدر می­ رسانم اگر...

در بازی مقابل شموشک در نوشهر در دقیقه 94 باختیم و داوران با قضاوت خود سر تیم ما را بریدند. حتی آقای بهروان هم در ورزشگاه حاضر بود و همه چیز را دید. بعد از بازی به ناحق مورد حمله قرار گرفتم در حالی که مسئولیت باخت را قبول کردم. انتظار دارم حالا که شرایط تیم تغییر کرده، نگاه ها هم به این تیم تغییر کند و حمایت بیشتری از ما صورت گیرد. بازیکنانم مشکلاتی دارند که اگر رفع شود این تیم می‌تواندحتی ادعای صدرنشینی داشته باشد. گرفتن نتیجه در لیگ دو به طور کلی سخت هست و مردم باید بدانند که تک تک امتیازهای ما با سختی بسیار به دست می‌آید.

چرا مربیان بومی را بزرگ نمی­ کنند؟!

مربیان بومی چیزی نسبت به مربیان غیربومی کم ندارند و فقط نیازمند اعتماد هستند. نتیجه گرفتن با وجود امکانات و پول هنر نیست. در چند سال اخیر امکانات و پول در اختیار مربیان غیربومی بوده و نتیجه نگرفتند اما بزرگشان کردند. برخی در کرمان منتظر شکست مربیان بومی هستند تا علیه ما موضع گیری کنند. من 6 مدرک سطح بالای مربیگری، روانشناسی و بدنسازی دارم. نه تنها من بلکه سایر مربیان بومی هم مدرک و هم توانایی های بالایی دارند اما کسی مربیان بومی را بزرگ نمی کند. مگر ما چه چیزی از مربیان غیربومی کم داریم که حمایت نمی شویم؟

مدعیان مقابل ما زانو زدند

در هفته های گذشته با تیم های مدعی بازی کردیم که در مقابل آن ها تیم برتر بازی بودیم. داماش گیلان و شاهین بوشهر کاملا اسیر نمایش بازیکنان مس نوین شده بودند و به جرات می گویم که از کرمان قِصِر خارج شدند. مس نوین زیبا فوتبال بازی می کند و به همین دلیل است که تفاضل تیم ما در جدول از منفی 9 به منفی 2 رسیده و این نوع فوتبال ما تا پایان فصل همینگونه هجومی خواهد بود.

همیشه به دنبال فوتبال پاک هستم

اعتقاد دارم عزت و ذلت دست خداست و خدا خودش تلاش ها را می بیند و کمک می کند. من همیشه به دنبال فوتبال پاک هستم و از فوتبال ناجوانمردانه و وقت کشی متنفرم. در بازی مقابل شموشک بازیکنم روی زمین بود و بعد از مداوا نشست تا بند کفشش را ببندد که من عصبانی شدم و به او گفتم بیا بیرون کارت را انجام بده. باید زیبایی های فوتبال را ببینیم و به هر قیمتی به دنبال نتیجه گرفتن نباشیم.

بازیکن غیربومی نداریم

میانگین سنی تیم 22 سال است. تمام بازیکنان را از نظر فنی و هم روانی در یک سطح نگه داشته ام. از جمع 28 بازیکن 27 نفر آن ها در این شش بازی به میدان رفته اند و همگی آماده هستند. من خودم فوتبالیست بوده ام و می دانم چه برخوردی باید با بازیکنم داشته باشم. در این مدت سعی کردم تیم را مدیریت کنم.

تیم را با بومی ها تقویت می­کنم

به دنبال تقویت تیم در نیم فصل هستیم و این کار را با همین جوانان کرمانی انجام خواهیم داد. بازیکنان کرمانی پتانسیل و استعداد بالایی دارند و باید از نظر روحی و روانی مدیریت شوند.


سه‌شنبه 30 آبان ماه 1396 ساعت 10:06
درود بر آقا رضا ترک زاده ایشالا تیم مس نوین با هدایت ایشون هم مدعی صعود میشه و هم بازیکنای خوب به تیم اصلی معرفی میکنه
سه‌شنبه 30 آبان ماه 1396 ساعت 10:06
درود بر آقا رضا ترک زاده ایشالا تیم مس نوین با هدایت ایشون هم مدعی صعود میشه و هم بازیکنای خوب به تیم اصلی معرفی میکنه
نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

امتیاز هواداران مس به بازیکنان مس در بازی با شهرداری آستارا