شماره‌ی خبر : ‌2361 | تعداد بازدید : 1754
پنج‌شنبه 25 آبان ماه 1396 ساعت 23:35

مدیرکل ورزش و جوانان استان: نسبت به فضای کلی فوتبال استان هوشیار باشیم

اما موضوعی که من در هفته‌های اخیر شاهد آن بودم این است که برای هر سه تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان، مس رفسنجان و مس کرمان فضای خوبی فراهم نمی‌کنند و حواشی زائد زیادی پیرامون این سه تیم درست کرده‌اند که قطعا روی عملکرد فنی آن‌ها اثر می‌گذارد

مدیرکل ورزش و جوانان استان: نسبت به فضای کلی فوتبال استان هوشیار باشیم

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان که سابقه‌ی حضور در بدنه‌ی مدیریتی باشگاه مس به عنوان مدیر فنی و عضو هیات مدیره را نیز در کارنامه دارد در رابطه با حواشی اخیر این باشگاه واکنش نشان داد.

دکتر امیری خراسانی در این باره گفت: مشکل اساسی که در این میان وجود دارد عدم شناخت از جایگاه‌های افراد است و به نوعی برخی افراد خواسته و یا ناخواسته به جایگاه‌هایی ورود می‌کنند که نباید و در مقابل برخی بزرگان را به موضوعاتی مرتبط می‌کنیم که اصلا درست نیست. من با قاطعیت می‌گویم بزرگانی که نام‌شان در روزهای اخیر مطرح شده است از حواشی باشگاه‌های ورزشی گریزان هستند و همین امروز هم حتی اگر وزارت ورزش این اجازه را پیدا کند برای فرار از حواشی باشگاه‌های پرسپولیس و استقلال آن‌ها را واگذار خواهد کرد. در حالی که من معتقدم بزرگان استان و مقامات ارشد شرکت مس از ریز تصمیم‌گیری‌های باشگاه مس اجتناب می‌کنند واقعا نمی‌دانم چه دلیلی دارد آن‌ها را وارد بحث‌های حاشیه‌ای این موضوع می‌کنند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان افزود: من به فراخور سمتی که اکنون دارم و حتی زمانی که در باشگاه مس حضور داشتم با مقامات ارشد شرکت مس در رابطه با ورزش دیدار داشته‌ام و با قاطعیت می‌توانم بگویم که این افراد برنامه‌های ساختاری و بلند مدت برای موفقیت پایدار باشگاه مس دارند و این ارتقا را از مسیر درست و اخلاقی خود می‌خواهند اما برخی که این نوع تصمیم‌گیری‌ها خیلی با افکارشان همسو نیست و یا جور دیگری از موفقیت را در سر دارند، طبیعی است که این موضوع را برنتابند و به شدت به آن نیز حمله کنند.

امیری خراسانی ادامه داد: من نمی‌گویم صفر تا صد همه‌ی امور در باشگاه مس و حتی ورزش استان درست است اما معتقدم این شیوه فشار آوردن‌ها برای رسیدن به مقاصد نیز کاملا غلط است. خوشبختانه در کشور انواع و اقسام نهادهای بازرسی وجود دارد و اگر افرادی هستند که شیوه‌های مدیریتی را قبول ندارند، با سند و مدرک و البته منطق نظرات خود را در این نهادها مطرح کنند و به نتیجه برسند نه اینکه با فشارهای بیهوده‌ی رسانه‌ای و یا ایجاد تنش برروی سکوها و یا طرح شعارهایی که اصلا منطقی نیست به دنبال به وجود آوردن شرایط مد نظر خود باشند.

وی به وضعیت مدیریتی فعلی باشگاه مس اشاره کرد و گفت: قطعا نقص‌هایی وجود دارد که ریشه‌های آن به خیلی سال‌های قبل در باشگاه مس برمی‌گردد و رفع آن‌ها نیاز به ثبات مدیریت و زمان لازم دارد و قطعا با ایجاد تنش‌هایی که هم مردم و هم تیم فوتبال مس را آزار می‌دهد این نواقص مدیریتی رفع نخواهد شد و دامن زدن به آن‌ها تنها مقاصد زودگذر عده‌ای خاص را تامین خواهد کرد که متاسفانه منافع آن‌ها در نتیجه گرفتن تیم هم نیست.

مدیر کل ورزش و جوانان در رابطه با فضای کلی فوتبال استان هشدار می‌دهد و می‌گوید: فوتبال کرمان می‌تواند در مسیر آرامش و صحیح حرکت کند کمااینکه در این زمینه قدم‌های خوبی هم برداشته شده است اما موضوعی که من در هفته‌های اخیر شاهد آن بودم این است که برای هر سه تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان، مس رفسنجان و مس کرمان فضای خوبی فراهم نمی‌کنند و حواشی زائد زیادی پیرامون این سه تیم درست کرده‌اند که قطعا روی عملکرد فنی آن‌ها اثر می‌گذارد و من به عنوان یک خادم ورزش استان ضمن محکوم کردن همه‌ی این اتفاقات با مدد بزرگان ورزش استان، مقامات باشگاه‌ها و همه‌ی افرادی که می توانند در این زمینه یاری‌رسان باشند، درتلاش هستیم که این فضا را تغییر دهیم.


نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

نظر شما در رابطه با بازی خیبر و مس