شماره‌ی خبر : ‌2358 | تعداد بازدید : 645
پنج‌شنبه 25 آبان ماه 1396 ساعت 15:11

سالاری: نباید اجازه دهیم جوی درست شود که تیم از بازی‌های خانگی‌اش بترسد

بهرشکل در بازی با ماشین‌سازی عده‌ای بسیار محدود که البته فکر می‌کنم خیلی نتیجه‌ی تیم هم برایشان مهم نبود شعارهایی دادند که اصلا برای شهر کرمان خوب نبود چراکه بهرحال این شعارها می‌توانست به سود حریف ما خاتمه پیدا کند.

سالاری: نباید اجازه دهیم جوی درست شود که تیم از بازی‌های خانگی‌اش بترسد

کاپیتان تیم فوتبال مس کرمان در رابطه با اتفاقات بازی با ماشین‌سازی گفت: من در ابتدا اعلام کنم که در همه‌ی سال‌هایی که با تیم مس حضور داشتم به هواداران واقعی تیم ایمان کامل دارم. همان‌هایی که در برف و آفتاب تیم ما را هیچ وقت تنها نگذاشتند و من همیشه در صحبت‌هایم اعلام کردم که این هواداران واقعی انگیزه‌ی وجود تیم مس کرمان هستند.

وی افزود: بهرشکل در بازی با ماشین‌سازی عده‌ای بسیار محدود که البته فکر می‌کنم خیلی نتیجه‌ی تیم هم برایشان مهم نبود شعارهایی دادند که اصلا برای شهر کرمان خوب نبود چراکه بهرحال این شعارها می‌توانست به سود حریف ما خاتمه پیدا کند.

فرهاد سالاری ادامه داد: در نیمه‌ی دوم بازی با ماشین‌سازی تیم ما از نظر فنی کاملا تحت تاثیر این شعارها قرار گرفت و اصلا نتوانست انسجام نیمه‌ی اول را داشته باشد و خوش شانس بودیم که با لطف خدا این بازی را پیروز شدیم، در صورتی که اگر جو در زمین مسابقه مطلوب بود تیم ما قطعا راحت‌تر کار می‌کرد و بهتر به پیروزی دست پیدا می‌کرد.

وی با بیان اینکه هوادار واقعی تیم هیچگاه در دقایق ابتدایی بازی نمی‌خواهد تیم محبوبش تحت فشار قرار بگیرد گفت: من اصلا در جریان بحث‌های پیش آمده نیستم و نمی‌دانم چه کسانی با چه کسانی مشکل دارند اما می توانم بفهمم که تیم در کجا دچار مشکل فنی می‌شود و با سختی روبرو می‌گردد و همانطور که گفتم اتفاقات بازی با ماشین‌سازی متاسفانه تیم ما را با مشکل مواجه کرد.

کاپیتان مس در این باره افزود: من از هواداران واقعی تیم که واقعا هوای تیم ما را دارند خواهش می‌کنم که اگر در بازی های بعدی بازهم قرار شد شعارهایی که تیم را با مشکل مواجه می‌کند از سوی عده‌ای محدود سر داده شود، خودشان اجازه ندهند که ما در بازی‌های خانگی با مشکل مواجه شویم.

وی با بیان اینکه رمز موفقیت تیم اتحاد و همدلی است گفت: من از روز اول گفتم اگر ما در کرمان برای صعود احساس یکپارچگی نداشته باشیم به مشکل می‌خوریم... شادی عده‌ای نسبت به برخی مسائل مشکل داشته باشند کمااینکه هیچ موضوعی بدون اشکال نمی‌شود اما نحوه‌ی بیان برای رفع این مشکلات است که در نهایت منجر به تداوم و یا رفع آن می‌شود. من فکر نمی‌کنم در جوی که پیش آمده هیچ مشکلی حل شود و بهتر است بیان این اشکالات و برخورد با آن‌ها متفاوت و منطقی باشد.

سالاری وضعیت تیم مس را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: شاید ما به اندازه سالی که به آسیا صعود کردیم بودجه در اختیار نداریم اما خداروشکر تیم بسیار خوب و شایسته‌ای در این فصل در کرمان حضور دارد که می‌تواند در یک فضای خوب کارهای بزرگ انجام دهد. باشگاه نیز در حد توان خود تیم را حمایت کرده است و من امیدوارم فضا برای موفقیت تیم مطلوب باشد تا ما به هدف نهایی خود برسیم.


نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

نظر شما در رابطه با بازی خیبر و مس