شماره‌ی خبر : ‌2357 | تعداد بازدید : 1572
پنج‌شنبه 25 آبان ماه 1396 ساعت 15:08

سعیدیان: اگر نقدی هست باید به شیوه منطقی خود بیان شود

روی سکوها و کنار زمین مسابقه اصلا محل مناسبی برای شعار دادن علیه مجموعه‌ی یک باشگاه نیست ولو اینکه مخاطب این شعارها تیم داخل زمین هم نباشد چراکه بهرحال هر فوتبال دوستی به خوبی می‌داند اتفاقات کنار زمین به راحتی در مسائل داخل زمین اثر می‌گذارد.

سعیدیان: اگر نقدی هست باید به شیوه منطقی خود بیان شود

سرپرست و برخی از بازیکنان تیم فوتبال مس کرمان در قبال اتفاقات رخ داده پیرامون تیم فوتبال مس کرمان موضع گرفتند و اعلام کردند که جو ایجاد شده پیرامون تیم فوتبال مس می‌تواند به این تیم آسیب فنی بزند.

عارف سعیدیان سرپرست تیم فوتبال مس دراین باره گفت: همه‌ی باشگاه‌های دنیا یک مجموعه در هم تنیده هستند و آسیب رسیدن به یک بخش آن می‌تواند به کل بخش‌های یک باشگاه آسیب بزند.

وی افزود: ممکن است برخی از مدیریت باشگاه انتقاد داشته باشند که موضوع عجیبی در دنیای مدیریت نیست و بهرحال هر مدیری کارش نقدهای خاص خود را دارد اما نحوه‌ی بیان این نقدها و رفتارهای پیرامونش مهم است.

سعیدیان با بیان اینکه من فکر می‌کنم هواداران نیز بخش مهمی از بدنه‌ی باشگاه مس هستند افزود: این بخش با برد تیم خوشحال و با شکست تیم ناراحت می‌شوند و برد و باخت تیم نیز تنها در زمین مسابقه مشخص می‌شود و هدف کل مجموعه‌ی باشگاه مس نیز پیروزی تیم فوتبال در زمین مسابقه است از همین رو نباید هیچ رفتاری منجر به تحت فشار قرار گرفتن تیم در زمین مسابقه در پی آن از دست رفتن نتیجه شود.

سرپرست تیم مس افزود: روی سکوها و کنار زمین مسابقه اصلا محل مناسبی برای شعار دادن علیه مجموعه‌ی یک باشگاه نیست ولو اینکه مخاطب این شعارها تیم داخل زمین هم نباشد چراکه بهرحال هر فوتبال دوستی به خوبی می‌داند اتفاقات کنار زمین به راحتی در مسائل داخل زمین اثر می‌گذارد.

سعیدیان با بیان اینکه اگر نقدی هم به مدیریت باشگاه وارد باشد باید با زبانی صحیح و از راه‌های منطقی آن عنوان شود تا واقعا عیبی برطرف شود و یا اثرگذاری واقعی خود را داشته باشد افزود: افرادی که در روز بازی با ماشین‌سازی شعارهای خود را مطرح کردند همه‌ی هواداران ما نبودند و تعدادی خاص بودند. امیدوارم آن‌ها دیگر روی سکوهای ورزشگاه که محل عموم هواداران است و باید نظر اکثریت هواداران ما طرح شود، دیگر این کار را انجام ندهند و آن‌ها و یا همه‌ی کسانی که نقد منطقی دارند، بدون تحت فشار گذاشتن تیم با شخص مدیریت صحبت کنند و انتقادات خود را طرح کنند تا روند رو به رشد تیم ادامه پیدا کند.


جمعه 26 آبان ماه 1396 ساعت 21:47
سلام ضمن تبریک برای برد مقابل ماشین سازی میخواستم یک انتقاد بکنم از ت شما چون که به روز نیست الان وروزه از بازی نوجوانان مس میگذره اما شم هنوز یک تبریک به بازیکنان نوجوانان نگفتید یک تبریک به کادر فنی نوجوانان نگفتید و میخواست از آقای مسعود زاده خواهش کنم که خودشون چند لیدر را انتخاب کنند و به آنها کارت لیدر بدهند که ما بدانیم لیدر کیست باشگاه پرسپولیس و استقلال به لیدر هایش کارت داده است که نشلن میدهد شخص لید باشگاه است باتشکر و ضمن اینکه به حرف تماشاچیان گوش کردید و ڪدر بومی گذاشتید از شما متشکرم همه با هم می آییم تا صعود به لیگ برتر
شنبه 27 آبان ماه 1396 ساعت 10:54
ما تیم خوبی داریم،بازیکنان جوان، کادر فنی عالی، باشگاه هم داره حمایت میکنه، صنایع مس هم اصولی و بدون ریخت و پاش حمایت میکنه، فوتبال است و 34 هفته، ببینید سپیدرود پارسال چجوری حمایت کردن، نساجی و....امسال، تماشاگران چجوری کنار تیم هستند بدون سهم خواهی، مسئولین شهری چجوری کنار و حامی تیم هستند، ولی این چیزا در کرمان نمی‌بینیم، هواداران واقعی دلسرد شدند از رفتار این تعداد. محدود لیدر و تماشاگرنما
نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

نظر شما در رابطه با بازی خیبر و مس