شماره‌ی خبر : ‌2355 | تعداد بازدید : 1488
چهارشنبه 24 آبان ماه 1396 ساعت 23:13

پشت پرده شعارها در بازی با ماشین‌سازی به کجا می‌رسید

از همین رو بود که رخ دادهای بازی با ماشین‌سازی سوالات جدی در این باره ایجاد کرد... سوالاتی که البته مدت‌هاست در ذهن علاقه‌مندان به فوتبال قرار دارد و اینکه چرا عده‌ای دائما بر طبل ناکامی مس صدای خود را استوار کرده‌اند و این اتفاق به شدت استقبال می‌کن

پشت پرده شعارها در بازی با ماشین‌سازی به کجا می‌رسید

پس از اتفاقات بازی مس و ماشین سازی تبریز علامت سوال‌های بزرگی در ذهن جامعه‌ی فوتبال کرمان و البته هواداران تیم مس نقش بست که چرا باید در هفته‌ی سیزدهم رقابت‌های لیگ یک و در حالی که هنوز تا نیم فصل رقابت‌ها نیز زمان قابل توجهی باقی مانده است، در بازی که مس با پیروزی در آن می‌تواند شرایط خود را برای بازگشت به بالای جدول مساعد کند، و نیاز مبرمی به سه امتیاز این بازی دارد، از دقیقه‌ی 25 بازی باید تحت تاثیر و فشار برخی افراد در ورزشگاه خانگی خود قرار بگیرد؟!

این سوال در حالی مطرح می‌شود که شعارهای سر داده شده نیز به گونه‌ای بود که مشخص می‌کرد افرادی که آن‌ها را بیان می‌کنند به دنبال اهدافی خاص هستند و به نوعی با خطاب قرار دادن مقامات باشگاه مس و حتی برخی افراد که عملا تاثیر مستقیم در تصمیمات باشگاه مس و تیم فوتبال آن ندارند، با اهداف و نیت‌هایی کاملا خاص آن‌ها را طرح می‌کنند و اصلا به نتیجه و حتی جایگاه تیم در جدول توجهی نداشتند و هدف از طرح آن‌ها موضوعات دیگری در پشت سر خود داشته است.

از همین رو بود که رخ دادهای بازی با ماشین‌سازی سوالات جدی در این باره ایجاد کرد... سوالاتی که البته مدت‌هاست در ذهن علاقه‌مندان به فوتبال قرار دارد و اینکه چرا عده‌ای دائما بر طبل ناکامی مس صدای خود را استوار کرده‌اند و این اتفاق به شدت استقبال می‌کنند.

البته آنچه که مشخص است بسیار از همان معدود افرادی که در روز بازی با ماشین‌سازی علیه مقامات باشگاه شعار دادند، شاید اصلا شخصیت‌هایی که علیه آن‌ها شعار سر داده شد را نشناسند! و این افراد تحت تاثیر جریاناتی خاص به این سمت به نوعی هدایت شده بودند.

این موضوع البته تازگی ندارد و شاید ریشه‌ی آن به برخی اتفاقات در زمان‌های گذشته برگردد. به زمانی که در بدنه‌ی تیم فوتبال مس تغییر و تحولات جدی رخ داد و برخی اشخاص از این تیم کنار گذاشته شدند.

در آن زمان شاید تحلیل آن‌ها به زعم خودشان بر این بود که به دلیل جایگاه مردمی که دارند، جدایی آن‌ها با اعتراضات خودجوش مردمی روبرو خواهد شد و این افراد تحت فشار خوجوش مردمی به تیم بازمی‌گردند اما عملا این اتفاق رخ نداد و حتی در زمانی که تیم هم در کسب نتیجه در سال قبل دچار مشکل شد، بازهم عملا حمایت خودجوش مردمی در این زمینه برای بازگشت آن‌ها صورت نگرفت.

تنها در آخرین بازی خانگی مس در فصل قبل بود که پس از تساوی مس برابر مسجدسلیمان عده‌ی بسیار کمی که در میان آن‌ها خویشاوندان و نزدیکان برخی از ان شخصیت‌ها حضور داشتند، به دادن شعاردر این زمینه پرداختند که بازهم با حمایت مردمی برای همراهی روبرو نشدند.

شاید مردم در تحلیل‌های خود به این موضوع توجه داشته‌اند که همه‌ی کسانی که برای تیم مس زحمت کشیده‌اند به فراخور زحمت خود از منافع مالی آن سود هم برده‌اند و چه بسا این افراد بیشتر هم سود برده‌اند و هیچکس نمی‌تواند خود را فراتر از تیم مس کرمان، بر اساس میل شخصی خود این تیم را جلو و یا عقب نگه دارد و نام مس از همه‌ی نام‌های داخل آن بزرگتر می‌باشد.

بهرشکل به نظر می‌رسید که با اتمام فصل قبل و آغاز روند فصل جدید، حاشیه‌های پیرامون تیم مس از این سو نیز بیشتر شود و در کنار همه‌ی حاشیه‌هایی که برای موفقیت تیم مس سد درست می‌کنند و از ناکامی تیم استقبال می‌نمایند، از این سو نیز تیم مس بیشتر دچار مشکل شود.

در زمان نقل و انتقالات موضوعات حاشیه‌ای کاملا نمود خود را در راه فعالیت‌های تیم مس به چشم می‌زد... بازیکنان مطرحی بودند که در لیست تیم مس قرار داشتند و حتی در محل باشگاه مس با تیم به توافق هم می‌رسیدند اما به ناگاه سر از تیم‌های دیگر درمی‌آوردند و این اتفاق به صورت چند باره باعث تعجب اهالی باشگاه مس کرمان شده بود!

سرانجام پیگیری‌هایی که باشگاه در این زمینه انجام داد این نتیجه را روشن کرد که از سمت و سویی به بازیکنان مد نظر مس فشارهایی وارد می‌شود مبنی بر اینکه تیم مس در طول بازی های لیگ یک این فصل با حواشی و بحران‌های جدی روبرو می‌شود و بازیکنان شاخصی که به کرمان بیایند عملا نمی توانند در این فصل در تیم مس به واسطه‌ی همین حواشی توفیقی داشته باشند از همین رو برای درگیر نشدن با این موضوع بهتر است به مس کرمان نیایند!

این اتفاق چند بار برای بازیکنان مد نظر مس رخ داد تا در نهایت در روزهای آخر نقل و انتقالات مدیر عامل باشگاه مس برای عقد قرارداد با بازیکنان مد نظر تیم، مجبور شد در تهران با آن‌ها مذاکره و قرارداد امضا کند!

همین اتفاقات نشان می‌داد که آن جریان خاص علاوه بر اینکه برای حاشیه‌سازی علیه تیم مس استارت خود را خیلی سریع زده است، عملا اتفاقات این هفته‌ها را نیز که شعارهای زود هنگام علیه تیم و تحت تاثیر قراردادن مسائل فنی با حواشی بوده است را نیز قابل پیش‌بینی کرده بود!

با شروع بازی‌های لیگ یک این فصل و نتایج خوبی که تیم مس در هفته‌های ابتدایی کسب کرد، کادر فنی بومی تیم مس و همچنین شاکله‌ی تیم این فصل مس، نشان داد که لیاقت اعتماد کردن را دارد، قاطبه‌ی جامعه‌ی فوتبال کرمان نیز که از انتخاب یک سرمربی بومی برای تیم حمایت کرده بود و از همین رو خیلی سریع شمشیرها برای مدیریت باشگاه مس از رو بسته شد.

بهرشکل مدیریت باشگاه مس کرمان با تغییر و تحولاتی که از فصل قبل در تیم ایجاد کرده بود در راس این هجمه قرار گرفته بود و این افراد عملا با پیدا کردن مشکل شخصی با مدیریت باشگاه مس که منجر به کنار گذاشتن آن‌ها شده بود، به دنبال هجوم همه جانبه به وی بودند که این موضوع کلیت باشگاه مس را با مشکل مواجه می‌کرد.

در حالی که کادر فنی تیم مس بارها اعلام کرده بود که هماهنگی بسیار خوبی با مدیریت باشگاه حاکم است و تیم از درون با کمترین حاشیه‌ی ممکن کار خود را انجام می‌دهد و این هماهنگی رمز موفقیت تمامی تیم‌های صعود کرده از لیگ یک بوده است، اما به ناگاه در مسیر نوسانات نتایج تیم، همان پیش‌بینی قبل از فصل به وقوع پیوست و فضای مجازی و برخی رسانه‌های کرمان پر شد از فعالیت‌های عده‌ای که به شدت به دنبال زیر فشار قرار دادن باشگاه مس کرمان بودند.

هرچند نتایج آنقدر بد نبود که این فشارها در ورزشگاه نمود پیدا کند کما اینکه در بازی با صبا قم در کرمان نیز عده‌ای مترصد طرح شعار علیه باشگاه بودند ولی با پیروزی مس برنامه‌ی آن‌ها عملی نشد.

در بازی با ماشین‌سازی تبریز، این افراد دقیقا از ترس نتیجه گرفتن تیم، شعارهای خود را از دقیقه‌ی 25 شروع کردند تا ضمن انجام برنامه‌های از قبل طرح‌ریزی شده برای زیر فشار قرار دادن باشگاه، در نتیجه نگرفتن تیم نیز تاثیرگذار باشند و عام مردم و هواداران کرمان را با موضع خود همراه کنند.

هرچند با پیروزی مس در این بازی بازهم این برنامه نتیجه بخش نبود اما ماهیت جریان علیه باشگاه مس را کاملا روشن و شفاف کرد...

در میان افرادی که این برنامه را پیش می‌بردند بازهم اقوام و خویشان بسیار نزدیک همان افراد دیده می‌شد و هدف قرار دادن مدیریت باشگاه مس نیز بازهم نشان از همان کینه و خصومت فصل قبل داشت که البته این اتفاق همانطور که در جریان بازی محسوس بود به ضرر تیم فوتبال مس کرمان در زمین بازی منجر شد.

این اتفاق به شدت باعث ناراحتی هواداران و جامعه‌ی فوتبال کرمان شده است که چگونه جریانی خاص بنا به مشکلات شخصی و حتی منافعی که برای آن‌ها وجود ندارد، تا این حد بی‌رحمانه حاضر می‌شوند تیم در زمین مسابقه لطمه ببیند.

فعالیت‌های این جریان تازگی ندارد و همانطور که اشاره شد عمده‌ی اقدامات آن‌ها از پیش از فصل شروع شده است تا از همان زمان با یک خودزنی درون کرمان تیم مس کرمان در این فصل با چالش روبرو شود....


چهارشنبه 24 آبان ماه 1396 ساعت 23:49
امیدوارم تیم بزرگ صنعت مس کرمان امسال به لیگ برتر صعود کند تا بینی این کسانی که شعار الکی میدادند یه خاک مالیده شود
پنج‌شنبه 25 آبان ماه 1396 ساعت 06:02
آقای ف.ح اینقد برای مس حاشیه نساز چهره خودتو نزد مردم کرمان خراب نکن ...
پنج‌شنبه 25 آبان ماه 1396 ساعت 10:09
خجالت بکشید خجالت!!
پنج‌شنبه 25 آبان ماه 1396 ساعت 10:21
واقعا جای تاسف داره در سال ١٣٩٦ برخی بیان شعار بدن و پارچه بنویسن، همچین چیزی دیگه در روستاها هم شاهد نیستیم واقعا برای این افراد متاسفم که از باخت مس خوشحال هستن و ادعای غیرت بر روی مس دارن. یعنی فکر کردین مردم میذارن با شعار ٥نفر اجیرکرده برگردین به تیم و باشگاه؟؟!!!
پنج‌شنبه 25 آبان ماه 1396 ساعت 10:26
از مدیریت باشگاه میخوام با قدرت ادامه دهید و جلوی این افراد را که به لجن کشیدن فوتبال کرمان بگیرید، همه هوادارای واقعی راضی هستند، دوستان میلیارد میلیارد پول گرفتن چ منتی دارند در گذشته هرکاری دخالت داشتن، بازیکن می اوردند مربی عوض میکردن،دیگه بسه، خدا رو شکر شما منافع این افراد و سایر وابستگان قطع کردید، خواهش میکنم برای یکبار هم شده این افراد را از فوتبال کرمان خارج کنید، اقایونی که دنبال سرپرستی هستند با دوتا لیدر جو درست میکنند،دوستانی که دنبال مدیریت باشگاه هستند همراه با همان کنار گذاشته شده ها اینجوری تخریب و تهمت و...میزنند،خجالت بکشید، حتی فحشهای رکیک هم در فضاهای مجازی و سایر از طریق عده ای میدهند، خجالت بکشید ، مدیریت بد شده چون جلوی کارای شما گرفته،منافعتون قطع شد، دلال بازی و فاکتور درست کردن تمام شد، دیگه پول بی حساب کتاب پرداخت نمیشه، و خیلی چیزای دیگه،ممنون از مدیریت ولی خواهشا در اینخصوص اطلاع رسانی بیشتر شود تا مردم در جریان قرار بگیرند، مس بزرگ است و پاک
پنج‌شنبه 25 آبان ماه 1396 ساعت 15:25
کرمون واقعا چه خبره ؟ حمایت تمام قد از تیم و احمد نخعی
:: پاسخ خوانندگان به این نظر ::
1) حسین  1396/08/26 ساعت 11:49
دوست عزیزم، کرمون و رفسنجون شعار میدن اقای دلاوری رو بردارن، چون میخوان دوستان قبلی تشریف بیارن هزارمیلیارد اختلاس کنن،کاملا مشخصه نمیتونن ببینن ادمهای سالم کار میکنن.ولی کار خدا رو دیدی؟ روسیاهی برای اونا موند.باعث همدلی بیشتر همه شد
پنج‌شنبه 25 آبان ماه 1396 ساعت 15:25
کرمون واقعا چه خبره ؟ حمایت تمام قد از تیم و احمد نخعی
پنج‌شنبه 25 آبان ماه 1396 ساعت 23:12
اصلا محل ندین بهشون فکر میکنن کی هستن. سالهای سال بدبخت کردن باشگاه رو حالا چند سالی میخواد جون بگیره زورشون اومده. خدایی محکم جلوشون واستین ما و همه هوادارا هم پشت سرتون هستیم. وقتش رسیده تجدید نظر اساسی در کانون هواداران و لیدرها بشه. رییس کانونی که همه کار بر ضد باشگاه میکنه جای تاسف داره براش
نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

نظر شما در رابطه با بازی خیبر و مس