شماره‌ی خبر : ‌23387 | تعداد بازدید : 788
دوشنبه 21 آبان ماه 1397 ساعت 09:20

دست‌نشان: داور هرکاری برای عصبی کردن تیم ما انجام داد

سرمربی مس کرمان در کنفرانس خبری به شدت به قضاوت بحث برانگیز حسین زرگر در بازی مس و سرخپوشان اعتراض کرد.

دست‌نشان: داور هرکاری برای عصبی کردن تیم ما انجام داد

سرمربی مس کرمان در کنفرانس خبری به شدت به قضاوت بحث برانگیز حسین زرگر در بازی مس و سرخپوشان اعتراض کرد.

نادر دستنشان بعد از شکست خانگی مقابل پرسپولیس پاکدشت در کنفرانس خبری گفت: شرایط بازی به گونه‌ای رقم خورد که مسائل فنی تحت الشعاع آن قرار گرفت. بازیکنانم تلاش کردند ولی عصبی شدند و این باعث شد نتوانیم نمایش همیشگی خود را داشته باشیم. باید به برخی دوستان که در واقع دشمن ما هستند این برد را تبریک بگویم که امشب خوشحال هستند و امیدوارم به راه مبارزه‌ای که برای عدم موفقیت مس دارند ادامه دهند! ما هم مبارزه می‌کنیم تا مس موفق باشد.

دستنشان در خصوص قضاوت حسین زرگر که تصمیمات او در جریان بازی موجب اعتراض شدید تیمش شد، اظهار داشت: این داور 5 هفته محروم بود، چرا امروز آمد اینجا و قضاوت کرد؟ کمیته داوران قانونی تصویب کرده که داوران لیگ برتری در لیگ یک قضاوت نکنند؛ چرا این آقا(حسین زرگر) امروز داور بازی ما بود؟او با تمام خطاهایی که گرفت بازیکنان ما را عصبی کرد و من را هم اخراج کرد؛ افتخار می‌کند که من را اخراج کرده و شاید پرونده بزرگی در داوری‌اش باشد؛ خودم را بزرگ نمی‌دانم اما شاید برای او بزرگ باشم. به داور چهارم در نیمه اول گفتم که می‌خواهد مرا عصبی کند تا بعد اخراجم کند.

وی ادامه داد: سال گذشته در بازی ملوان و نساجی قبل از بازی به بازیکنان و مربیان گفته بود به دلیل گرمای هوا در دقیقه 30 کولینگ بریک(توقف بازی به خاطر گرمای هوا) می‌گیرد. ما گل خوردیم و در شرایطی که برای جبران گل خورده تلاش می‌کردیم، در دقیقه 37 بازی را متوقف کرد؛ او یادش رفته بود اما همین که ما تلاش می‌کردیم یادش آمد که کولینگ بریک بگیرد و ما اعتراض کردیم که گفت تصمیم با من است؛ تیم ما 10 نفره شد، گل دوم را خوردیم اما در نیمه دوم یادش رفت بازی را متوقف کند. صدایش زدم و گفتم آقای زرگر نیمه دوم هم باید بازی را متوقف کنی که گفت شما یادت نیست من گرفتم و بعد اخراجم کرد.

دستنشان با بیان اینکه دست روی قرآن می‌گذارم که امروز صحبت بدی با داور بازی نداشتم، گفت: تیکدری پشت محوطه جریمه سرنگون شد اما خطا نگرفت و من اعتراض کردم و گفت اخراج! من نباید لال باشم! ببینید که در صحنه اخراج آرمان شهدادنژاد چه تصمیمی گرفت؛ آرمان اصلا خطا نکرد و ما تصور کردیم به خاطر تمارض به بازیکن حریف اخطار می‌دهد. کل بازی را تحت الشعاع تصمیمات خودش قرار داد و بازی را لوث کرد. نیمه اول فشنگچی 8 بار افتاد روی زمین و داور 6 بار خطا گرفت؛ هر بار که او گفت آخ داور خطا گرفت!

سرمربی مس با تاکید بر اینکه از نمایش برخی بازیکنانش راضی نبود، اظهار داشت: پرسپولیس پاکدشت امروز رقیب ما نبود. خیلی تیم‌ها به دنبال زمین خوردن مس هستند. بازیکنانم غرور داشتند و نمایش همیشگی را ارائه ندادند.

وی در پاسخ به اینکه آیا بهتر نبود از پرتو به خاطر مصدومیتش استفاده نمی‌کرد، گفت: این مسائل درون خانوادگی است و اجازه بدهید من آن‌ها را حل کنم. مسئولیت ترکیب با من است.


دوشنبه 21 آبان ماه 1397 ساعت 11:02
بچه ها باید هر لحظه محکم تر و هوشیارتر و نترس تر باشن. داور تیم رو با خطاگرفتنها و توجه به بزرگ نمایی های حریف ترسونده بود و تمرکز بچه ها روی خطا ندادن به حریف و چشمهای بزرگ بین داور بود البته چشمهای بزرگ بین داور که شب پیش سری به هتل تیم محبوبش زده بود بدون دلیل چنین رشدی نکرده بود و باد چشمهایش برای تیم مس که اغماض منش و خشک و بی رحم و سرد بود بی دلیل نخوابیده بود به هر حال این هم یک تجربه بود عدو شود سبب خیر اگر خدا خواهد. بازیکنان مس چون باید به حرفه ای شدن فکر کنند نباید خودشان را در این شرایط آتشین گم کنند و باید بر هوشیاری و محکم بودن و پاک بودنشان همراه با نسیم خوش و سبک پیشرفت بیفزایند و خستگی هایشان را به خداوند بدهند و انرژی شان را از خداوند بگیرند و راه های جدید را برای رسیدن و باز کردن دروازه ی حریف محکم و کوبنده امتحان کنند تا به امید خدا گلها را در ته حرکاتشان ببینند و خداوند را در ته دل و خواسته هایشان بجویند تا به اهدافشان برسند.امیدوارم برای خلق حرکات جدید و نزدیک شدن به دروازه ی حریف و استفاده سریع از فرصتها در شرایط سخت بیشتر تمرین داشته باشید تا در شرایط سخت فقط به سانت کردن کشیده نشوید.
دوشنبه 21 آبان ماه 1397 ساعت 17:46
با سلام از نظر من این بازی دیگه تموم شده به فکر بازی بعدی باشید هنوز راه درازی پیش روست از تمامی عوامل(بازیکنان، تماشاچیان، کادر فنی و ...) هم انتظار می ره به این راحتی تمرکز تیم و بازیکنان رو به هم نریزید. مثلاً: اصلاً من می گم داور اشتباه کنه، ما که نباید با شعار دادن باعث برهم ریختن تمرکز بازیکنان بشیم بلکه باید تیم رو دو برابر تشویق کنیم تا نتیجه رو جبران کنیم. با تشکر.
نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

نظر شما در رابطه با بازی مس و آریو