شماره‌ی خبر : ‌23386 | تعداد بازدید : 585
دوشنبه 21 آبان ماه 1397 ساعت 08:32

حاشیه‌های بازی مس و سرخپوشان/سوت‌های سرخ!

تیم فوتبال مس کرمان در حالی بازی خانگی خود را به میهمان خود واگذار کرد که سوت‌های داوری این بازی کاملا رنگی سرخ برخود داشت و در جهت تیم سرخپوشان کشیده است.

حاشیه‌های بازی مس و سرخپوشان/سوت‌های سرخ!

تیم فوتبال مس کرمان در حالی بازی خانگی خود را به میهمان خود واگذار کرد که سوت‌های داوری این بازی کاملا رنگی سرخ برخود داشت و در جهت تیم سرخپوشان کشیده است.

دادن دو کارت قرمز به بازیکن مس، اخراج سرمربی این تیم از روی نیمکت، به ثمر رسیدن گل سوم تیم سرخپوشان در شرایط بسیار مشکوک به آفساید، عدم علام خطای هند پنالتی بازیکن سرخپوشان تنها گوشه‌هایی از موارد مشکوک قضاوت حسین زرگر و کمک‌های او در این مسابقه بود.

زرگر که فصل قبل هم در یکی از بازی‌های اثرگذار مس برابر نساجی با اشتباهات عدیده داوری خود زمینه شکست مس را فراهم کرده بود، شب قبل از این بازی در هتل محل اقامت تیم سرخپوشان حضور داشت.

این داور در نیمه‌ی اول و بلافاصله پس از گل تساوی تیم مس کرمان با فشار نیمکت تیم حریف مواجع شد و درست از همان لحظه سوت‌های خود را به شکلی شدید علیه تیم مس کرمان تنظیم کرد.

با وجود اینکه باشگاه مس کرمان از صداوسیما درخواست کمک برای پخش مستقیم این بازی را انجام داده بود،تلویزیون کرمان هیچ تلاشی برای پخش مستقیم این بازی انجام نداد.

نزدیک به چهار هزار هوادار تیم مس با وجود اینکه این بازی در یکی از روزهای وسط هفته و در ساعتی نه چندان خوب برگزار می‌شد، این مسابقه را از نزدیک مشاهده کردند و حمایت بسیار خوبی نیز از تیم انجام دادند. هواداران غیور مس با وجود شکست این تیم، بازیکنان مس را برای بازی‌های بعد تشویق کردند و به آن‌ها خسته نباشید گفتند.

فرهاد کاظمی یکی از عجیب‌ترین تعویض‌های ممکن فوتبالی را انجام داد و در دقیقه‌ی 30 بازی پس از اشتباه دروازه‌بان خود در یک شروع مجدد، بلافاصله او را تعویض کرد.

در دقایق پایانی بازی و پس از اخراج شهدادنژاد، به دلیل اینکه مس هر سه تعویض خود را انجام داده بود، عیسی پرتو مدافع تیم مس با پوشیدن لباس دروازه‌بانی نقش گلر تیم مس را ایفا کرد.

فرهاد کاظمی سرمربی تیم سرخپوشان در پایان بازی بدون هیچ دلیل خاصی از آمدن به کنفرانس مطبوعاتی اجتناب کرد و به جای خود مرتضی کرمانی‌مقام را به کنفرانس فرستاد که این موضوع با اعتراض خبرنگاران کرمانی مواجه شد و ترجیح دادند که این نشست خبری برگزار نشود.

برخی از بازیکنان مس کرمان در پایان بازی در فضای مجازی بابت نتیجه‌ی این بازی از هواداران مس عذرخواهی کردند و قول جبران این نتیجه را در بازی‌های آتی دادند.


دوشنبه 21 آبان ماه 1397 ساعت 12:36
درود ب شرف بازیکنان و کادر فنی.ما هواداران روی قول آنها حساب باز کرده و از طرفی خود هم به حمایت آنها ادامه خواهیم داد.به امید جشن سعود.یاعلیمدد..........
نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

نظر شما در رابطه با بازی مس و آریو