شماره‌ی خبر : ‌23385 | تعداد بازدید : 981
یکشنبه 20 آبان ماه 1397 ساعت 19:58

مس کرمان1-3سرخپوشان پاکدشت/بازهم قضاوت حلبی زرگر برای مس

تیم مس کرمان که در بازی فصل قبل خود برابر نساجی مازندران با قضاوت ضعیف و بحث برانگیز حسین زرگر مغلوب این تیم شده بود، بازهم در یک بازی با سوت‌های جنجالی این داور با نتیجه 3بر1 مغلوب سرخپوشان پاکدشت شد.

مس کرمان1-3سرخپوشان پاکدشت/بازهم قضاوت حلبی زرگر برای مس

تیم مس کرمان که در بازی فصل قبل خود برابر نساجی مازندران با قضاوت ضعیف و بحث برانگیز حسین زرگر مغلوب این تیم شده بود، بازهم در یک بازی با سوت‌های جنجالی این داور با نتیجه 3بر1 مغلوب سرخپوشان پاکدشت شد.

در این بازی مس دو بازیکن خود یعنی خرسندنیا و شهدادنژاد وسرمربی خود یعنی نادر دست‌نشان را از بازی اخراج شده دید و گلی را به سود حریف دید که به شدت در موقعیت مشکوک آفساید بود تا جریانات داوری در این بازی هم نقش عمده داشته باشد.

در هفته‌ی یازدهم رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال کشور، تیم فوتبال مس در ورزشگاه باهنر و در حضور چهار هزار هوادار خود میزبان تیم سرخپوشان بود.

نادر دست‌نشان تیم خود را با ترکیب:آرمان شهدادنژاد، حسین حیدری، حامد محمودی، مهدی تیکدری، فرزادحسین‌خانی، محمدرضا خرسندنیا، امیر زلیکانی، مهرداد قنبری، حمید کاظمی، عیسی پرتو ومحمد رضا پورمحمد تیم خود را به زمین فرستاد.

بازی در حالی آغاز شد که تیم مس در دقیقه‌ی 10 بازی به شدت غافلگیر شد و با یک سانتر وضربه سر محمد امینی خیلی زود دروازه‌ی خود را باز شده دید.

بعد از این گل تیم مس به سرعت برای جبران دست به کار شد و چندین موقعیت گل را برروی دروازه‌ی حریف طرح ریزی کرد.

مهمترین موقعیت گل مس در در دقیقه‌ی 30 رقم خورد جایی که اشتباه دروازه‌بان سرخپوشان در دفاع پاس رو به عقب مدافع خود از پشت شش قدم ضربه کاشته‌‌ای به تیم مس داد که این ضربه با کمر مدافع حریف تبدیل به گل نشد.

در حالی که فرهاد کاظمی در اقدامی عجیب دروازه‌بان خود را تعویض کرد، تیم مس در دقیقه‌ی 34 مزد حملات خود را گرفت و مهدی تیکدری گل مساوی مس را به ثمر رساند.

همکاری عالی تیکدری و کاظمی فرصت شوتزنی برای این بازیکن در پشت محوطه حریف داد تا ضربه‌ی محکم این بازیکن گل زیبایی را برای مس حاصل کند و دو تیم با تساوی یک بر یک به رختکن بروند.

اما همانند نیمه‌ی اول در شروع نیمه‌ی دوم بازهم مس با غافلگیری محض بازی را آغاز کرد و برروی یک پرتاب اوت حسین فاضلی گل دوم را برای حریف در دقیقه‌ی47به ثمر رساند.

اما بعد از این گل بود که سوت‌های عجیب وغریب داور با اخراج بسیار سختگیرانه خرسندنیا از تیم مس در دقیقه‌ی 53 به نوعی آغاز شد.

در حالی که بازیکن سرخپوشان برروی یک صحنه به شدت بزرگنمایی کرد، زرگر داور مسابقه خیلی راحت از کارت قرمز خود علیه تیم مس استفاده کرد و در ادامه پس از اعتراض کادر تیم مس،نادر دست‌نشان را هم از روی نیمکت مس اخراج نمود.

در حالی که مس با یک یار کمتر به صورت همه جانبه برای زدن گل تساوی جلو کشیده بود، حریف توپی را پشت مدافعان مس ارسال کرد که به شدت مشکوک به آفساید بود اما داور از اعلام آن اجتناب کرد تا در دقیقه‌ی66 امامیان بازی را سه بر یک به سود سرخپوشان کند.

در دقیقه‌  67 اسماعیل‌بیگی به جای محمودی و در دقیقه‌ی 69 جهان‌کهن به جای زلیکانی برای مس به زمین آمدند و در دقیقه‌ی 71 شروین بزرگ به جای قنبری برای مس به میدان آمد.

مسی‌ها با وجود همه مشکلات خود در این بازی بازهم برای جبران گل‌های خورده به شدت تلاش می‌کردند و دوموقعیت گل عالی مس با ضربه سر بزرگ توسط مدافعان حریف از روی خط دروازه برگشت داده شد و تیکدری نیز نتوانست دروازه‌ی خالی شده سرخپوشان را با ضربه‌ای دقیق‌تر باز کند.

ضمن اینکه داور مسابقه در دقیقه‌ی 77 از اعلام یک پنالتی به سود مس اجتناب کرد تا همچنان سوت‌های خود را علیه تیم مس تنظیم کرده باشد.

اما ماجراهای این بازی به همین ختم نشد و در دقیقه‌ی 85 داور بازی به واسطه‌ی یک خطای مشکوک در بیرون از محوطه‌ی جریمه‌ی مس به شهدادنژاد در دروازه‌ی مس کارت قرمز نشان داد تا مشکلات مس بیشتر هم بشود و عیسی پرتو مدافع تیم مس در دروازه این تیم قرار بگیرد.

در نهایت این بازی جنجالی و پرحرف و حدیث با قضاوت حلبی زرگر بازهم همانند سال قبل به ضرر مس پایان یابد.


یکشنبه 20 آبان ماه 1397 ساعت 21:19
فکری بکنید به این داوری چرا این قدر کارت الکی میده
یکشنبه 20 آبان ماه 1397 ساعت 21:26
مدیران مس از همین الان باید اعتراض خود را درچیدمان داوری به سازمان لیگ وکمیته داوران ارسال کنند زرگر پنج بازی در لیگ برتر محروم بوده واین داور را برای بازی مس انتخاب می کنند آخه نجابت تا چه اندازه چون اگر اعتراض نکنند بازهم تیم مس به حاشیه می رود خواهش میکنم از حق تیم حمایت کنید بازهم صدا وسیما از پخش مستقیم بازی خودداری می کند همین حاشیه هاست که سدی می‌شود برای صعود تیم به لیگ برتر
یکشنبه 20 آبان ماه 1397 ساعت 23:25
از داور بازى شکایت کنید
دوشنبه 21 آبان ماه 1397 ساعت 07:57
چرا کتبا شکایت نمی کنید
دوشنبه 21 آبان ماه 1397 ساعت 07:57
چرا کتبا شکایت نمی کنید
کاظم زمانی
0
1
دوشنبه 21 آبان ماه 1397 ساعت 17:16
سلام من متاسفم واسه خودم وهمه همشهریام.اینکه صداوسیمای مرکز توکنداکتوری که هیچ برنامه خاصی نداره .پخش این بازیو انجام نده.شما مرکز مازندران نگاه کنید یا فارس.بی بروبرگرد تمام بازیهای ورزشی استانشو پوشش میده.خود من بعنوان یه صداوسیمایی باید بگم انجام این کار زیاد سخت نیست .حالا چرا مرکز کرمان از این امر خودداری میکنه من نمیدونم.چرا نباید از تیم شهرش که تو این موقعیت حمایت نمیکنه بازم نمیدونم.این قضیه رو دیگه باید مسئولین استان حل کنن .تا حداقل منه هوادار که تو خارج استان هستم نتونم این بازی .ببینم.همون پخش تلویزیونی شاید باعث میشد آقای زرگر انطور سر تیم مارونبره.خلاصه باید بگم اون همدلی واتحادی که دوستان برای صعود مس ازش حرف میزنن عملا همون حرفه است ودرعمل کاری صورت نمیگیرد
دوشنبه 21 آبان ماه 1397 ساعت 20:09
داوری بیارید که بااشتباه کمتر قضاوت کند
چهارشنبه 23 آبان ماه 1397 ساعت 17:35
عزیز جان تو توپ و بزن تو گل ، ببینیم داور چکار میخواد بکنه؟؟!!
نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

نظر شما در رابطه با بازی مس و آریو