شماره‌ی خبر : ‌23383 | تعداد بازدید : 549
یکشنبه 20 آبان ماه 1397 ساعت 11:17

بار دیگر کرمان...بار دیگر مس... غیرت کرمانی روی سکو

اما درست همینجاست که غیرت کرمانی به میان می‌آید تا با فریادهای خود غیرت لاله‌های نارنجی را در درون زمین بیش از پیش برای کنار زدن سدها برای رسیدن به هدف بیشتر وبیشتر به جوش آورد.

بار دیگر کرمان...بار دیگر مس... غیرت کرمانی روی سکو

عصر امروز باردیگر قلب کرمان در حوالی بلوار جمهوری اسلامی در ورزشگاه باهنر می‌تپد... جایی که سربازانی از جنس مسی یک وظیفه دارند و آن آوردن شادی به اهل دل است.

این سربازان بار دیگر با فریادهایی به سمت فتح دروازه‌ی سرخوپشان یورش می‌برند که از روی سکوها نام مس را فریاد می‌زنند... همان صدایی که تا روزها بعد از بازی با سپاهان در گوش فوتبال ایران فریادش باقی ماند و امروز برای فریادی جدید بازهم سمت ورزشگاه را در پیش می‌گیرد.

کرمان و کرمانی امروز سمت نگاهش به توپ های گردی است که مسیر صعود مس و بقایش در صدر جدول را هموار می‌کند... هوای پائیزی کرمان با فریادهای هواداران مس گرمه گرم خواهد شد وانشاالله با سه امتیاز بازی امروز دل‌های همه در شب 20 آبان ماه در کرمان برای صعود گرم تر.

امروز با وجود ساعت نه چندان خوب بازی... با وجود روزی وسط هفته... با وجود سکوهای سرد که نشستن برروی آن به هیچ وجه راحت نیست اما درست همینجاست که غیرت کرمانی به میان می‌آید تا با فریادهای خود غیرت لاله‌های نارنجی را در درون زمین بیش از پیش برای کنار زدن سدها برای رسیدن به هدف بیشتر وبیشتر به جوش آورد.


یکشنبه 20 آبان ماه 1397 ساعت 12:23
امروز حریف سرسختی مس داره.امیدوارم تیم مس حریف رو دستکم نگیره.به امید پیروزی گلادیاتورهای نارنجی .
لبیتیتابت
0
1
یکشنبه 20 آبان ماه 1397 ساعت 18:49
نتیجه‌ی جوگیر شدن؛ باختن با این نتیجه‌ی افتضاحه!!! همراه با دو تا اخراجی که در هفته‌های آینده یقه‌ی تیم رو میگیره!!!!
نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

امتیاز هواداران مس به بازیکنان مس در بازی با شهرداری آستارا