شماره‌ی خبر : ‌23374 | تعداد بازدید : 657
شنبه 19 آبان ماه 1397 ساعت 09:27

تکمیل سه گانه پیروزی نونهالان، نوجوانان و جوانان در لیگ برتر

تیم‌های فوتبال نونهالان، نوجوانان و جوانان باشگاه صنعت مس کرمان هر سه در رقابت‌های این هفته‌ در لیگ برتر رده‌های سنی خود برابر رقیبانشان به پیروزی رسیدند.

تکمیل سه گانه پیروزی نونهالان، نوجوانان و جوانان در لیگ برتر

تیم‌های فوتبال نونهالان، نوجوانان و جوانان باشگاه صنعت مس کرمان هر سه در رقابت‌های این هفته‌ در  لیگ برتر رده‌های سنی خود برابر رقیبانشان به پیروزی رسیدند.

در رقابت‌های لیگ برتر جوانان کشور، تیم فوتبال جوانان مس کرمان دست به کار بسیار بزرگی زد و تیم صدرنشین فولاد خوزستان را در کرمان با نتیجه‌ی دو بر صفر شکست داد.

در هفته‌ی دهم رقابت‌های لیگ برتر جوانان کشور، تیم مس در ورزشگاه سلیمی‌کیا موفق شد با دو گل امیرحسین صفایی و ابولفضل نظری حریف قدرتمند خود را شکست دهد.

با این سه امتیاز شاگردان رسول نامجو از ده مسابقه خود شانزده امتیازی شدند و به رده‌ی ششم جدول رسیدند. این تیم بازی بعد خود را روز شنبه 26 آبان ماه برابر ملوان در انزلی برگزار خواهد کرد.

تیم فوتبال نوجوانان مس کرمان نیز در ادامه‌ی رقابت‌های لیگ برتر نوجوانان کشور در یزد برابر تیم فولاد این شهر به یک پیروزی شیرین خارج از خانه دست یافت.

نوجوانان مس در بازی چهارم این فصل خود در یزد با دوگل امیر جعفری و علی ناظم موفق شدند میزبان خود را شکست دهند تا سه امتیاز شیرین را به جساب خود واریز نمایند.

با این پیروزی شاگردان حسین ذوالغیاث در جدول رده‌بندی هشت امتیازی شدند و در رده‌ی دوم جدول رده‌بندی قرار گرفتند. این تیم بازی هفته‌ی بعد خود را روز شنبه 26 آبان ماه در کرمان برابر تیم نوجوانان البدر بندر کنگ برگزار خواهد کرد.

تیم فوتبال نونهالان مس کرمان نیز که پیش از این صعود خود به دور دوم رقابت‌های لیگ برتر نونهالان کشور را قطعی کرده بود، برای تثبیت صدرنشینی خود بازی این هفته برابر نوژن در اصفهان را با پیروزی به پایان رساند.

نونهالان مس در بازی نهم این فصل خود در اصفهان با نتیجه‌ی دو بر یک به پیروزی رسدند تا با 19 امتیاز صعود خود را به عنوان صدرنشین گروه یک این رقابت‌ها یک هفته قبل از بازی‌های دور گروهی به دور بعد قطعی نمایند.

دو گل شاگردان آقای ناظمی در این بازی را مهدی ابارقی به ثمر رساند. نونهالان مس در آخرین بازی دور گروهی خود، روز پنجشنبه 24 آبان ماه در کرمان میزبان تیم فولاد یزد خواهند بود. 

 


نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

امتیاز هواداران مس به بازیکنان مس در بازی با شهرداری آستارا