شماره‌ی خبر : ‌23369 | تعداد بازدید : 1208
سه‌شنبه 15 آبان ماه 1397 ساعت 21:33

مس رفسنجان0-1مس کرمان/فتح ال‌مسینو برای رسیدن به صدر جدول

عصر امروز برای هواداران مس کرمان حسابی شیرین بود... جایی که آن‌ها با گل حمید کاظمی و فتح سه امتیاز ال‌مسینو در رفسنجان، به صدر جدول لیگ دسته اول کشور صعود کردند تا هرآنچه که از خوشبختی از بازی این هفته‌ی خود می‌خواستند به آن برسند.

مس رفسنجان0-1مس کرمان/فتح ال‌مسینو برای رسیدن به صدر جدول

عصر امروز برای هواداران مس کرمان حسابی شیرین بود... جایی که آن‌ها با گل حمید کاظمی و فتح سه امتیاز ال‌مسینو در رفسنجان، به صدر جدول لیگ دسته اول کشور صعود کردند تا هرآنچه که از خوشبختی از بازی این هفته‌ی خود می‌خواستند به آن برسند.

در هفته‌ی یازدهم رقابت‌های لیگ دسته اول کشور در ورزشگاه شهدای مس رفسنجان، نادر دست‌نشان تیم خود را با ترکیب مهدی اسلامی، مهدی تیکدری، فرزاد حسین‌خانی، شروین بزرگ، مهرداد قنبری، احسان جودکی، امین جهان‌کهن، رضا ستاری، وحید اسماعیل‌بیگی، میلاد باقری و عیسی پرتو به میدان فرستاد.

دو تیم بازی را آرام و کم حادثه آغاز کردند و چندان برروی دروزاه‌ی هم خطرساز نشدند. در نیمه‌ی اول مسابقه  تنها دو خطر جدی روی دروازه‌ی دو تیم ایجاد شد که ضربه‌ی آزاد حطرناک مرزبان برروی دروازه‌ی مس و شوت آرام ستاری در دقیقه 43 برروی دروازه‌ی مس رفسنجان تنها موقعیت‌های خطرناک نیمه‌ی اول بودند، تا دو تیم در یک بازی آرام در 45 دقیقه‌ی اول به تساوی صفر بر صفر برسند.

اما حکایت نیمه‌ی دوم برای دو تیم متفاوت شد... زمانی که مس در همان دقیقه‌ی اول نیمه‌ی دوم توسط ستاری و بزرگ برروی دروازه‌ی حریف خطرساز شدند،نشان از عطش بیشتر مس کرمان برای کسب سه امتیاز این بازی مهم می‌داد.

در دقیقه‌ی 56 اولین تعویض مس کرمان انجام شد و حمید کاظمی جانشین ستاری شد تا بار هجومی تیم مس افزایش پیدا کند.

در دقیقه‌ی 64 مهدی تیکدری این موقعیت را داشت که با شوت خود دروازه‌ی میزبان را باز کند و در دقیقه‌ی 66 ضربه‌ی آزاد حسین‌خانی روی دروازه‌ی رفسنجانی‌ها خطرساز شد.

مجموع این حرکات نشان می‌داد که مس آرام آرام درصدد پیدا کردن دروازه‌ی حریف است که در دقیقه‌ی 72 مس کرمان به هدف خود رسید.

این بار نوبت حمید کاظمی بود تا تعویض طلایی نادر دست‌نشان در این بازی لقب بگیرد، و در این دقیقه‌ برروی حرکت عالی مهدی تیکدری وپاس کات بک عالی او، به زیبایی تمام گل برتری مس کرمان در این بازی را به ثمر رساند.

پس از این گل که آب سردی بر پیکره‌ی میزبان بود، رفسنجانی‌ها برروی دروازه‌ی مس خیمه زدند تا گل تساوی خود را به ثمر برسانند.

آن‌ها در دقیقه‌ی 75 به این مهم نیز رسدند اما با پرچم کمک داور، گل آن‌ها با خطای آفساید مردود اعلام شد تا کرمانی‌ها همچنان پیش باشند.

در دقیقه‌ی 76 حامد محمودی جانشین میلاد باقری شد تا مس از گل زده‌ی خود دفاع کند اما در دقیقه‌ی 82 بهترین موقعیت برای رفسنجانی‌ها برای به ثمر رسیدن گل تساوی فراهم شد.

در این دقیقه‌ با خطای اسماعیل‌بیگی برروی احمدی ضربه‌ی پنالتی به سود میزبان اعلام شد اما مهدی اسلامی دروازه‌بان مس که بعد از بازی با سپاهان روزهای پرفشاری را سپری کرده بود به شکلی عالی پنالتی حیات‌منش را دفع کرد تا با دفع این ضربه تمامی فشارها را به بهترین شکل ممکن دفع کند و تبدیل به یکی از قهرمانان اصلی مس در این بازی شود.

در دقیقه‌ی 85 حسین حیدری نیز جانشین تیکدری برای مس شد تا مس با یک بازی غیورانه از تک گل خود در این بازی دفاع کند و در نهایت با نتیجه یک بر صفر این بازی را به سود خود فتح کند.

با کسب این سه امتیاز مس با 22 امتیاز و این بار به تنهایی و مقتدرانه در صدر جدول رقابت‌های لیگ یک تکیه بزند تا عصر شیرین مسی‌ها از هر نظر رقم بخورد.  


سه‌شنبه 15 آبان ماه 1397 ساعت 22:32
درودبه تمام بازیکنان تیم مس که واقعا دارند اثبات میکنند که لیاقتشون خیلی خیلی بالاتر از ایناست . خسته نباشید. ان شا الله که روند موفقیت رو حفظ کنید. درود وخسته نباشید به نادر امپراتور درود به فرزاد حسینخانی که حکم یک کهنه سرباز رو برای مس داره. گلادیاتورها ی نارنجی برای سعود بجنگید. ممنون
:: پاسخ خوانندگان به این نظر ::
1) موج مثبت  1397/08/18 ساعت 11:34
فرزاد حسین خانی اصلا کهنه نیست حرکاتش تازه و مثمر ثمر و سنجیده و پرتوان و کم اشتباهه بارک الله به فرزاد
چهارشنبه 16 آبان ماه 1397 ساعت 09:46
خیلی خوب است
جمعه 18 آبان ماه 1397 ساعت 11:17
هر چقدر سیرجانی ها همش ضد حال بودن، ب جاش رفسنجانی ها رو راحتتر بردیم
نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

نظر شما در رابطه با بازی مس و آریو