شماره‌ی خبر : ‌23365 | تعداد بازدید : 1215
دوشنبه 14 آبان ماه 1397 ساعت 11:31

قصه به دهمین ال‌مسینو رسید/مس کرمان 4بر3 از مس رفسنجان پیش است

تیم‌های مس کرمان و مس رفسنجان در دهمین دربی رسمی مسی‌ها روز سه شنبه در ورزشگاه اختصاصی شهدای مس رفسنجان به مصاف هم خواهند رفت.

قصه به دهمین ال‌مسینو رسید/مس کرمان 4بر3 از مس رفسنجان پیش است

تیم‌های مس کرمان و مس رفسنجان در دهمین دربی رسمی مسی‌ها روز سه شنبه در ورزشگاه اختصاصی شهدای مس رفسنجان به مصاف هم خواهند رفت.

دو تیم در حالی به مصاف یکدیگر می‌روند که  هر دو تیم به واسطه‌ی شرایط تیم‌های خود در جدول به دنبال امتیاز کامل این بازی هستند... کرمانی‌هایی که با پیروزی در این بازی باردیگر به صدر جدول می‌رسند و رفسنجانی‌هایی که به دنبال رهایی از نقاط پائین جدول و یک شروع دوباره در لیگ یک می‌گردند.

دو مس تاکنون نه بار به طور رسمی برابر یکدیگر بازی کرده‌اند که یک بازی آن به جام‌حذفی، دو دیدار به پلی‌آف لیگ یک و شش دیدار هم در چارچوب بازی های لیگ دسته اول کشور بوده است.

در مجموع این نه بازی تیم مس کرمان صاحب چهار پیروزی است و تیم مس رفسنجان نیز سه بار موفق به کسب برد شده است ضمن آنکه دو بازی نیز به تساوی رسیده است و این تعداد تساوی کم در بازی‌های دو تیم نشان از جذابیت‌های خاص این بازی وانگیزه‌های دو تیم برای کسب پیروزی دارد.

اولین مصاف دو تیم به پائیز سال 87 برمی‌گردد که در چارچوب رقابت‌های جام حذفی، تیم مس رفسنجان در ورزشگاه نوش‌آباد رفسنجان با یک گل مس کرمان را شکست داد.

دو تیم دیگر در بازی‌های رسمی به مصاف هم نرفتند تا بازی رفت پلی‌اف لیگ یک فصل 93 که در اردیبهشت ماه سال 94 و در بازی رفت دو تیم در رفسنجان دو تیم به تساوی بدون گل رضایت دادند. در بازی برگشت در همان سال مس کرمان موفق شد با تک گل روح‌الله باقری مس رفسنجان را شکست دهد تا با حذف این تیم به دور بعد صعود کند.

دو تیم در بازی‌های لیگ یک سال 95 نیز دو بار به مصاف یکدیگر رفتند که در بازی رفت که در ورزشگاه شهدای رفسنجان برگزار شد، مس کرمان موفق شد با دو گل سعید صادقی و میلاد پورصفشکن در رفسنجان مس این شهر را شکست دهد.

اما در بازی برگشت مس رفسنجان در ورزشگاه باهنر این شکست را جبران کرد و موفق شد با همان نتیجه دو بر یک در کرمان مس را شکست دهد که دو گل رفسنجانی‌ها را بهرام رشید فرخی و مدافع مس به اشتباه برای این تیم به ثمر رساندند و علی مرزبان نیز برای مسی‌های کرمان گلزنی کرد.

در پایان آن فصل تیم مس رفسنجان با 58 امتیاز در رده‌ی پنجم جدول قرار گرفت و مس کرمان با 55 امتیاز در جایگاه هفتم جدول ایستاد.

دو تیم در دیدار رفت سال 95 لیگ یک در ورزشگاه باهنر به مصاف هم رفتند  که مس کرمان در خانه موفق شد مس رفسنجان را با تک گل مهدی دغاغله شکست دهد.در بازی برگشت آن سال نیز دو تیم در ورزشگاه شهدای مس رفسنجان به مصاف هم رفتند که تلاش دو تیم به تساوی بدون گل رسید.

در پایان آن فصل مس کرمان با 49 امتیاز در جایگاه هشتم قرار گرفت و مس رفسنجان با 43 امتیاز در جایگاه یازدهم جدول قرار گرفت.

در ال‌مسینو دور رفت فصل 96 تیم مس رفسنجان در خانه‌ی خود با گل دقایق پایانی رشیدفرخی موفق شد سه امتیاز این بازی را کسب کند اما در بازی برگشت لیگ یک فصل قبل تیم مس کرمان این شکست را با نتیجه‌ی دو بر یک جبران کرد که اکبرخواه و فیضی گلزنان مس کرمان در این بازی بودند.

در پایان آن فصل مس کرمان با 52 امتیاز در رده‌ی هشتم جدول قرار گرفت و تیم مس رفسنجان نیز با 48 امتیاز در جایگاه دهم جدول ایستاد.

در حال حاضر نیز دو تیم در حالی به مصاف یکدیگر می‌روند که مس کرمان از 9 مسابقه قبلی خود 6 پیروزی، یک تساوی و دو باخت را در کارنامه دارد و با 19 امتیاز در رده‌ی سوم جدول قرار دارد و تیم مس رفسنجان از 9 مسابقه‌ی خود یک پیروزی، چهار تساوی و چهار شکست را ثبت کرده است و با هفت امتیاز در رده‌ی سیزدهم جدول رده‌بندی قرار دارد.

دو تیم فارغ از حساسیت‌های این بازی به واسطه‌ی نام محترم و بزرگ مس، در مصافی جوانمردانه ولی سرشار از جذابیت‌های فوتبالی، چشم فوتبال استان را به یک بازی خوب روشن خواهند کرد.


دوشنبه 14 آبان ماه 1397 ساعت 11:57
شیفت هستم و نمی تونم این بازی رو ببینم. اه
سه‌شنبه 15 آبان ماه 1397 ساعت 01:51
درود. برای سعود به لیگ برتر امروز ه سرباز بودن برای مس کمه ، لطفا از حالا گلادیاتور باشید.
:: پاسخ خوانندگان به این نظر ::
1) حمید  1397/08/15 ساعت 10:16
صعود
سه‌شنبه 15 آبان ماه 1397 ساعت 02:30
مس امسال تیم خیلی خوبه من به عنوان یک ترفدار مس از بچهای تیم مس مخواهم خوب بازی کنند تا بتوانیم به لیک برتر برویم تا مردم فوتبال دوست کرمان خوشهال بشن
نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

امتیاز هواداران مس به بازیکنان مس در بازی با شهرداری آستارا