شماره‌ی خبر : ‌23364 | تعداد بازدید : 698
دوشنبه 14 آبان ماه 1397 ساعت 10:38

مسی‌ها ظهر امروز راهی رفسنجان می‌شوند

تیم فوتبال مس کرمان ظهر امروز کرمان را به مقصد رفسنجان برای برگزاری بازی این هفته‌ی خود در رقابت‌های لیگ دسته یک فوتبال کشور ترک خواهد کرد.

مسی‌ها ظهر امروز راهی رفسنجان می‌شوند

تیم فوتبال مس کرمان ظهر امروز کرمان را به مقصد رفسنجان برای برگزاری بازی این هفته‌ی خود در رقابت‌های لیگ دسته یک فوتبال کشور ترک خواهد کرد.

بازیکنان مس کرمان پس از صرف ناهار کرمان را به مقصد رفسنجان ترک خواهند کرد وعصر امروز تمرین سبک خود را در این شهر برگزار خواهند کرد تا از هر نظر آماده‌ی مسابقه‌ی عصر فردا خود برابر مس رفسنجان شوند.

تیم مس در این بازی محروم ندارد اما از سجاد حیدری را به دلیل مصدومیت نمی‌تواند استفاده کند.

تیم‌های مس رفسنجان و مس کرمان عصر روز سه‌شنبه و از ساعت 14 و 30 دقیقه در ورزشگاه شهدای مس رفسنجان در هفته‌ی یازدهم رقابت‌های لیگ دسته اول به مصاف هم خواهند رفت.

تیم فوتبال مس رفسنجان در این فصل از رقابت‌های خود از آن دست تیم‌هایی است که شاهد تغییرات برروی نیمکت تیمش بود. این تیم چهار هفته‌ی قبل میشو کریستویچ را جانشین علی سامره برروی نیمکت خود کرد.

مس رفسنجان از 9 بازی قبلی خود 1 پیروزی، 4 تساوی و4 شکست را در کارنامه دارد و با 7 امتیاز در رده‌ی سیزدهم لیگ یک قرار دارد.

مس رفسنجان پس از کسب پیروزی در بازی هفته‌ی اول خود 9 هفته است که رنگ پیروزی ندیده است و سه تساوی  و دو شکست حاصل نتایج بازی‌های این تیم در خانه تا پیش از بازی این هفته می‌باشد.

مس رفسنجان با 12 گل زده و 16 گل خورده ضعیف‌ترین خط دفاع لیگ یک پس از تیم نود ارومیه را به خود اختصاص داده است. سنگین‌ترین شکست این تیم با نتیجه‌ی 3بر0 نیز در رفسنجان برابر شهرداری تبریز ثبت شد که منجر به برکناری سرمربی سابق این تیم شد.

مس رفسنجان در چهار بازی که با هدایت سرمربی جدید خود به میدان رفته است سه تساوی و یک شکست را بر جای گذاشته است.

از بازیکنان شاخص این تیم می‌توان به نیما علیپور، امین مشایخ، اکبر صغیری، علی اکبر حیدرنیا، حسین مهرآزما نام برد. همچنین بازیکنان این تیم همانند علی مرزبان و احمد حیات‌منش سابقه‌ی بازی در تیم مس کرمان را داشتند.


نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

امتیاز هواداران مس به بازیکنان مس در بازی با شهرداری آستارا