شماره‌ی خبر : ‌23350 | تعداد بازدید : 1140
شنبه 12 آبان ماه 1397 ساعت 12:07

قدردانی رئیس و اعضای هیات مدیره باشگاه مس از هواداران و تاکید بر تداوم حضور آن‌ها

رئیس و اعضای هیات مدیره باشگاه مس کرمان با انتشار بیانیه‌ای حضور با شکوه هواداران مس در بازی برابر سپاهان را قدر دانستند.

قدردانی رئیس و اعضای هیات مدیره باشگاه مس از هواداران و تاکید بر تداوم حضور آن‌ها

رئیس و اعضای هیات مدیره باشگاه مس کرمان با انتشار بیانیه‌ای حضور با شکوه هواداران مس در بازی برابر سپاهان را قدر دانستند.
در این بیانیه آمده است:

بدون شک پیروز واقعی بازی مس کرمان برابر سپاهان اصفهان هواداران پرشور کرمانی بودند که بعد از سال‌ها سکوهای ورزشگاه باهنر کرمان را به طور کامل به تسخیر خود در آورده بودند.

این هواداران عزیز با حضور پرشور و متحدانه خود نشان دادند که چه نیرو و چه انرژی بزرگی مجموعه تیم فوتبال مس کرمان را همراهی می‌کند که می‌تواند این تیم را تا رسیدن به قله لیگ برتر همراهی کند.

در پایان این افتخار حضور، ضمن آرزو بر تداوم این حرکت بزرگ، جا دارد که از یکایک هوادارانی که امروز با وجود سردی هوا، عظمت حضور خود را به رخ همگان کشیدند تشکر و قدردانی شود.
بی شک تمامی عوامل مجموعه باشگاه مس این قدوم مبارک و این فریادهای خالصانه را می‌ستاید و آن‌ها را چراغ راه خود می‌داند.

هرچند پیروزی در این بازی می‌توانست نمایش غیورانه و جسورانه بازیکنان مس را کامل کند اما به واسطه تلاش و زحمت فراوان تیم فوتبال مس در بازی امروز که باردیگر بر شایستگی‌های خود تاکید نمود، به تمامی مجموعه تیم فوتبال مس خسته نباشید و خدا قوت می‌گوییم.

آنچه که در بازی امروز قوت قلب باشگاه مس را بیشتر نمود حضور گرم مقامات استان در جایگاه ویژه بازی بود که این حضور نشان از توجه این بزرگواران به موفقیت تیم مس بود که حضور سروران عزیز در ورزشگاه را ارج می‌نهیم.

در پایان باردیگر با تشکر از حمایت و توجهات عالی مقامات شرکت ملی صنایع مس ایران آقایان سردار بنی‌اسد، حجت الاسلام توحیدی، مهندس ابراهیمی و همه عزیزان شرکت ملی صنایع مس که با ادامه حمایت‌های خود زمینه موفقیت تیم فوتبال مس را فراهم می‌کنند تشکر نماییم.

بهرشکل در پایان یک روز باشکوه در ورزشگاه باهنر با حضور هزاران هزار هوادار مس از همه عزیزانی که در برگزاری این بازی همت خود را نشان دادند خسته نباشید می‌گوییم و انشاالله با پیروزی‌های بازی‌های بعد این جلوه های باشکوه بیش از پیش نمایان‌گردد.

با تشکر رییس و اعضای هیات مدیره باشگاه مس


نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

امتیاز هواداران به بازیکنان مس در بازی با شهرراز