شماره‌ی خبر : ‌2335 | تعداد بازدید : 1146
چهارشنبه 17 آبان ماه 1396 ساعت 17:14

نفت مسجد سلیمان2-1 مس کرمان/گل مس به سرعت سوخت!

تیم فوتبال مس کرمان در هفته‌ی دوازدهم رقابت‌های لیگ دسته اول کشور، با نتیجه‌ی دو بر یک بازی را به نفت مسجد سلیمان واگذار کرد.

نفت مسجد سلیمان2-1 مس کرمان/گل مس به سرعت سوخت!

تیم فوتبال مس کرمان در هفته‌ی دوازدهم رقابت‌های لیگ دسته اول کشور، با نتیجه‌ی دو بر یک بازی را به نفت مسجد سلیمان واگذار کرد.

در این بازی که به قضاوت شاهو اصلانی در استادیوم شهدی محمودی برگزار شد، احمد نخعی تیم خود را در این بازی با ترکیب رضا حیدری، رامتین سلیمان‌زاده، میلاد باقری، فرهاد سالاری، نعمت بخشی‌پور، محمد علیزاده، علیرضا علیزاده، میلاد محمدی، کیانوش میرزایی، مهدی تیکدری، شاهرخ غلامرضاپور به میدان فرستاد.

تیم مس بازی را خیلی خوب شروع کرد و موفق شد برروی حرکت میلاد محمدی و خطای هند بازیکن حریف در دقیقه‌ی 10 بازی به یک ضربه‌ی پنالتی برسد که شاهرخ غلامرضاپور این موقعیت را به خوبی تبدیل به گل کرد.

با این گل زودهنگام کرمانی‌ها به موفقیت تیم خود در این بازی سخت بسیار امیدوار شدند اما این امید آن‌ها خیلی دوامی نداشت.

در دقیقه‌ی 13 بازی بود که میزبان موفق شد با پاس میداوودی و ضربه‌ی پیمان میری گل تساوی را خیلی سریع به ثمر برساند تا مسی‌ها نتوانند نقشه‌های خود را برای حفظ گل برتری به اجرا بگذارند.

اما این پایان کار در نیمه‌ی اول نبود و در حالی که بازی متعادل دنبال می‌شد، برروی یک ضربه‌ی کرنر گل دوم میزبان ثبت شد.

بازهم پیمان میریدر دقیقه‌ی 39 از غفلت بازیکنان مس نهایت استفاده را برد تا در نیمه‌ی اول تمام اندوخته‌های مس بر باد برود.

مس که زیر فشار تماشاگران حریف کارش برای جبران به شدت سخت شده بود، نیمه‌ی دوم را تهاجمی‌تر آغاز کرد اما حریف که به خواسته‌های خود در این بازی دست یافته بود با کنترل جریان بازی اجازه نداد تیم مس از موقعیت‌های خود بهره ببرد.

تعویض‌های احمد نخعی که اکبرخواه را به جای تیکدری، خلیلی را به جای غلامرضاپور و فیضی را به جای محمدی به زمین فرستاد نتوانست گره‌ای برای مس باز کند تا در نهایت مس این بازی را با نتیجه‌ی دو بر یک واگذار کند.

با این شکست تیم مس کرمان 18 امتیازی باقی ماند و با یک افت فاحش در رده‌ی هفتم جدول و ختلاف امتیازی یازده عددی با صدر جدول باقی ماند.


چهارشنبه 17 آبان ماه 1396 ساعت 17:36
ند ساله که مس دقیقا در بازی هایی که باید بزرگی خودش رونشون بده گند میزنه... مربی بومی و غیر بومی هم فرقی نداره
چهارشنبه 17 آبان ماه 1396 ساعت 18:53
آقای نخعی عزیز دارید چکار می کنید معلوم هست؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ حواستون هست اگه شما نتیجه نگیرید دیگه رنگ بازیکن و مربی بومی رو هم باید تا سالها به خواب ببینیم... یازده امتیاز اختلاف با صدر جدول...! اینجوری می خواهیم به لیگ برتر صعود کنیم...!!!؟؟ خب این چه وضعشه بابا تیمتو درست کوچ کن. کمک ها و آنالیزورای تیم اگه فقط یک بله قربان گو هستن که هیچ اما اگه واقعا دانش فنی مناسبی دارن و بهشون اعتقاد داری خب ازشون استفاده کن... آقای مسعودزاده تا دیر نشده خواهش می کنم یک جلسه تشکیل بدهید پیشکسوت ها و نخبه های جوان فوتبال کرمان بشینن همفکری کنن ببینن مشکل کجاست.. هوادارا چه گناهی کردن مگه چندسال آخه ما باید تو لیگ یک درجا بزنیم و هر سال خودمونو دل خوش سال بعد کنیم..؟!
چهارشنبه 17 آبان ماه 1396 ساعت 22:30
این بود بازی واقعا ما لیاقت شکست نداشتیم زشته امسال لیگ برتر نریم خواهش می کنیم از مسوولان باشگاه تیم باید تیم فصل دوم باید تیم قوی باشد در حد نفت مسجد سلیمان باشیم خواهش می کنیم بازیکن لیگ برتری بگیرید تیم قوی شود بریک لیگ برتر
چهارشنبه 17 آبان ماه 1396 ساعت 23:44
بای بای لیگ برتر!!!
نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

امتیاز هواداران به بازیکنان مس در بازی با شهرراز