شماره‌ی خبر : ‌23349 | تعداد بازدید : 821
شنبه 12 آبان ماه 1397 ساعت 11:49

دست‌نشان: به شرف بازیکنان و هواداران مس درود می‌فرستم

سرمربی تیم فوتبال مس کرمان در پایان بازی تیم خود برابر سپاهان حضور پرشور هواداران و تلاش بازیکنان خود را در این مسابقه ستود و از آن‌ها قدردانی کرد.

دست‌نشان: به شرف بازیکنان و هواداران مس درود می‌فرستم

سرمربی تیم فوتبال مس کرمان در پایان بازی تیم خود برابر سپاهان حضور پرشور هواداران و تلاش بازیکنان خود را در این مسابقه ستود و از آن‌ها قدردانی کرد.

نادر دست‌نشان در کنفرانس خبری بعد از بازی گفت: به همه خسته نباشید می‌گویم که اطلاع رسانی و کمک کردند که بعد از سال‌ها ورزشگاه باهنر دوباره مملو از تماشاگر شد و این را مدیون باشگاه و بازیکنانم هستم که کیفیت خوبی نشان داده‌اند. مردم کرمان نشان دادند که چه علاقه‌‌ای به تیمشان دارند. بازی سنگینی بود و همه تصور می‌کردند مقابل سپاهان که بازیکنان با تبحری دارد، کار سختی داریم. خوشبختانه بازیکنان توانستند برنامه‌های تاکتیکی را اجرا کنند و بازیکنان سپاهان به خصوص استنلی و شهباززاده را مهار کنند.

وی ادامه داد: اگر بدشانس نبودیم پیروز می‌شدیم. برگ برنده ما سجاد حیدری دچار مصدومیت شد و برنامه‌های تهاجمی ما آسیب دید. در مجموع به شرف بازیکنانم درود می‌فرستم که با غیرت مقابل یکی از مدعیان قهرمانی بازی کردند. در ضربات پنالتی خوب کار کردیم.

سرمربی مس در مورد تعویض اسلامی و شهدادنژاد اظهار داشت: اسلامی سابقه پنالتی گرفتن داشته و آرمان هم در این بازی خوب بود. حالا که پنالتی اسلامی گل نشده شاید این سوال برای همه باشد که تعویض خوب نبود اما پنالتی شانس است. اسلامی در تمرینات هم پنالتی می‌زند و هم می‌گیرد. او پنالتی‌ها را خوب تشخیص داد در حالی که گلر سپاهان کمتر مسیر پنالتی‌ها را تشخیص داد. آقای قلعه نویی گفتند که تیمت فوق العاده است و نباید در باد غرور این بازی بخوابد. در دو راهی قرار داشتیم و نمی‌خواستیم لیگ یک را فدای حذفی کنیم.

دستنشان در خصوص اینکه به نظر می‌رسید مس چندان برای صعود به مرحله بعدی راغب نبود، گفت: تمایلات به اینکه مس قهرمان جام حذفی شود کمتر است. فکر می‌کنید مس نمی‌توانست قهرمان جام حذفی شود؟ نشان دادیم که می‌توانیم قهرمان شویم، مگر تیم‌های دیگر چه پوئنی بیشتر از ما دارند. برای شخصیت مس بازی کردیم و این نمایش به ما شخصیت داد. به اندازه کافی نیرو نداریم که در دو جبهه حضور داشته باشیم. باید سه شنبه در رفسنجان بازی کنیم که استراحت کافی برای این بازی نداریم.


نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

امتیاز هواداران به بازیکنان مس در بازی با شهرراز