شماره‌ی خبر : ‌23348 | تعداد بازدید : 648
شنبه 12 آبان ماه 1397 ساعت 11:27

حاشیه‌های بازی مس و سپاهان/حماسه‌سازی برروی سکوهای باهنر

از آخرین باری که سکوهای ورزشگاه باهنر کرمان به طور کامل پر شد و ورزشگاه باهنر کرمان با 15 هزار هوادار لحظات ماندگاری را برروی سکوها ثبت کرد، نزدیک به چهار سال گذشته بود.

حاشیه‌های بازی مس و سپاهان/حماسه‌سازی برروی سکوهای باهنر

از آخرین باری که سکوهای ورزشگاه باهنر کرمان به طور کامل پر شد و ورزشگاه باهنر کرمان با 15 هزار هوادار لحظات ماندگاری را برروی سکوها ثبت کرد، نزدیک به چهار سال گذشته بود.

اما روز جمعه 11 آبان ماه بار دیگر این اتفاق رخ داد و 15 هزار هوادار تیم مس سکوهای ورزشگاه را به تصرف خود درآوردند تا یک بار دیگر هواداران مس با حضور پرشور خود حماسه سازی کنند.

این در حالی بود که تعداد زیادی از هواداران مس نیز به دلیل پر شدن سکوهای ورزشگاه موفق نشدند به داخل راهی پیدا کنند و به منازل خود بازگشتند.

آنچه که بعد از این طلسم شکنی هواداران در پرکردن استادیوم باهنر و نمایش غیورانه بازیکنان مس در برابر سپاهان مهم است، تداوم این حضور می‌باشد تا موج نارنجی هواداران همچنان کشتی مس را به سمت مقصد لیگ برتر هدایت کند.

نزدیک به پانصد هوادار تیم تیم سپاهان نیز با 15 دستگاه اتوبوس خود را به کرمان رسانده بودند و این بازی را از نزدیک مشاهده کردند.

کیفیت عالی چمن ورزشگاه باهنر به هر دو تیم اجازه داد که نکات فنی خود را در این بازی به خوبی پیاده کنند.

سجاد حیدری بازیکن گلزن تیم مس پس از ورود خود به زمین مجددا به دلیل مصدومیت تعویض شد که به گفته‌ی دکتر مداحی وضعیت نهایی او پس از آزمایشات دقیق تا فردا مشخص خواهد شد. پارگی مینیسک تشخیص اولیه برای مصدومیت این بازیکن بود.

پخش مستقیم بازی از شبکه‌ی استانی کرمان این اجازه را به هواداران سپاهان در اصفهان نیز داد که از شبکه‌ی استانی خود این مسابقه را تماشا کنند.

بازیکنان مس در بدو ورود خود به زمین با پارچه نوشته‌ای درگرامیداشت 13 آبان ماه به زمین مسابقه وارد شدند.

بسیاری از مقامات استانی و شهری از جمله نمایندگان کرمان در مجلس، مقامات استانداری و اداره کل ورزش و جوانان این بازی را از نزدیک مشاهده کردند.

میشوکریستویچ سرمربی مس رفسنجان که هفته‌ی آینده در لیگ یک با مس بازی دارد، این مسابقه را در ورزشگاه از نزدیک مشاهده کرد.

امیر قلعه‌نویی پس از بازی به دلیل استرس زیاد مسابقه با افت فشار مواجه شد که اقدامات پزشکی برروی او انجام گرفت و همین موضوع اجازه نداد که او در کنفرانس مطبوعاتی پس از بازی شرکت کند.

بازیکنان مس پس از پایان بازی از حضور پرشور تماشاگران در ورزشگاه تشکر کردند و هواداران مس نیز بازی غیورانه بازیکنان خود را تشویق کردند.

آخرین باری که یکی از بازی‌های مس به ضربات پنالتی کشیده بود به جام حذفی سال 1390 برمی‌گشت که تیم مس در قم در ضربات پنالتی تیم صبا را شکست داده بود.

در پایان بازی بسیاری از رسانه‌های ورزشی کشور از بازی خوب تیم فوتبال مس برابر تیم قدر سپاهان تمجید نمودند و جای تیم فوتبال مس در لیگ برتر کشور را خالی عنوان کردند.

 


دوشنبه 14 آبان ماه 1397 ساعت 12:04
افسوس ب خاطر مهدی اسلامی حذف شدیم
نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

امتیاز هواداران مس به بازیکنان مس در بازی با شهرداری آستارا