شماره‌ی خبر : ‌23345 | تعداد بازدید : 1659
چهارشنبه 9 آبان ماه 1397 ساعت 13:29

دست‌نشان:مقابل سپاهان از پیش بازنده نیستیم/برای مهار کیروش برنامه داریم

ما اگر قرار بود از پیش بازنده باشیم اصلاً وارد زمین نمی شدیم. جام حذفی فرصت خوبی برای تیم هایی مثل ما است که بازیکنان بتوانند خودشان را نشان بدهند و انگیزه زیادی برای این بازی دارند.

دست‌نشان:مقابل سپاهان از پیش بازنده نیستیم/برای مهار کیروش برنامه داریم

سرمربی تیم فوتبال مس کرمان تیم خود را برابر سپاهان در جام حذفی تیمی از پیش باخته ندانسته و از بازی با تمام توان از سوی نفرات این تیم خبر داد.

نادر دست نشان در خصوص آخرین وضعیت مس کرمان اظهار داشت: شرایط خیلی خوبی داریم و با انگیزه و آمادگی کامل تمرین می کنیم و آماده رقابت های لیگ یک و جام حذفی هستیم تا بتوانیم از تیم های موفق هم دو جام باشیم و نتایج خوبی کسب کنیم. خدا را شکر اوضاع تیم در جدول هم خوب است.

وی در مورد تقابل با سپاهان در جام حذفی عنوان کرد: سپاهان تیم خوب و پرمهره ای است که بازی های خوبی از خودش به نمایش می گذارد و مربی کاربلدی دارد و بازی بسیار سختی مقابل این تیم خواهیم داشت ولی بچه ها انگیزه زیادی دارند که بتوانند بازی خوبی از خودشان نشان داده و عملکردشان را در این بازی محک بزنند.

سرمربی مس در مورد اینکه آیا این تیم برابر سپاهان از پیش بازنده محسوب می شود یا برای برد به زمین می رود گفت: شاید تفاوت دو تیم به دلیل اینکه در دو سطح متفاوت بازی می کنند زیاد به نظر برسد ولی واقعاً اینطور نیست و ما اگر قرار بود از پیش بازنده باشیم اصلاً وارد زمین نمی شدیم. جام حذفی فرصت خوبی برای تیم هایی مثل ما است که بازیکنان بتوانند خودشان را نشان بدهند و انگیزه زیادی برای این بازی دارند.

دست نشان در مورد نتایج اخیر سپاهان هم گفت: وجه مشترک ما و سپاهان این است که دو تیم مدعی قهرمانی در لیگ برتر و لیگ یک هستیم و هر دوی ما در رتبه دوم جدول قرار داریم و این می تواند تقابل ما را جالب کند.

وی در رابطه با آمادگی بالای این روزهای کی روش استنلی، مهاجم برزیلی حریف هم عنوان کرد: مهاجم خیلی خوب و کاربلدی است و همانطور که نشان داد شاید یک فرصت در طول 90 دقیقه برایش کافی باشد تا گلزنی کند ولی به هیچ وجه غیر قابل مهار نیست و ما طبق آنالیزهایی که داشتیم برای مهار او برنامه داریم و باید دید تا چه حد می توانیم این برنامه ها را در زمین پیاده کنیم.

سرمربی مس کرمان در مورد وضعیت بازیکنان تیمش هم گفت: سجاد حیدری از تیم ما سرمای بدی خورده است و به شدت بیمار است و وضعیت نا معلومی برای این بازی دارد. حامد محمودی را هم مدتی است به دلیل مصدومیت در اختیار نداریم ولی سایر بازیکنان ما مشکلی نخواهند داشت.

دست نشان در مورد شرایط میزبانی هم عنوان کرد: همه چیز محیای برگزاری یک بازی خوب است و زمین چمن خوبی هم داریم که باعث می شود دو تیم بدون مشکل بازی کنند.

 


پنج‌شنبه 10 آبان ماه 1397 ساعت 08:48
مطمین باشین با یه بازی هوشمندانه و با حمایت تماشاگرای بی قرارمون سپاهان رو میتونیم ببریم حتی اگر چندتا از بازیکنها هم نباشن
نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

امتیاز هواداران مس به بازیکنان مس در بازی با شهرداری آستارا