شماره‌ی خبر : ‌23340 | تعداد بازدید : 840
چهارشنبه 9 آبان ماه 1397 ساعت 09:47

برنامه بازی‌ تیم‌های مس/میزبانی هندبال، نوجوانان، نونهالان و زیر 15 ساله‌ها

تیم‌های باشگاه صنعت مس کرمان ظرف روزهای پنجشنبه و جمعه پیش رو برابر رقیبان خود در لیگ‌های مختلف به میدان خواهند رفت.

برنامه بازی‌ تیم‌های مس/میزبانی هندبال، نوجوانان، نونهالان و زیر 15 ساله‌ها

تیم‌های باشگاه صنعت مس کرمان ظرف روزهای پنجشنبه و جمعه پیش رو برابر رقیبان خود در لیگ‌های مختلف به میدان خواهند رفت.

از سری مسابقات لیگ برتر هندبال کشور، تیم هندبال مس کرمان در هفته‌ی چهارم این رقابت‌ها روز پنجشنبه دهم آبان ماه در کرمان میزبان تیم هیات نجف‌آباد خواهد بود.

این بازی از ساعت 16 در تالار هندبال شهید تجلی کرمان آغاز خواهد شد و هندبالیست‌های کرمان که با 4 امتیاز در رده‌ی سوم جدول رده‌بندی قرار دارند، از تیم نجف آباد که از دو بازی قبلی خود امتیازی کسب نکرده است و در رده‌ی هشتم جدول قرار دارد میزبانی خواهد کرد.

در همین روز یعنی پنجشنبه تیم فوتبال نوجوانان مس کرمان در ادامه‌ی رقابت‌های لیگ برتر نوجوانان کشور میزبان تیم نوبندگستر میناب است.

این بازی از ساعت 14 و 30 دقیقه در ورزشگاه سلیمی‌کیا کرمان آغاز خواهد شد و نوجوانان مس که از دو بازی قبل خود چهار امتیاز کسب کرده و در رده‌ی دوم جدول قرار دارند از تیم میناب که از سه بازی 9 امتیاز اندوخته و در صدر جدول قرار دارد پذیرایی خواهند کرد.

در ادامه‌ی رقابت‌های لیگ برتر نونهالان کشور نیز تیم نونهالان مس روز جمعه 11 آبان ماه در کرمان و از ساعت 14 و 30 میزبان تیم البدر بندرکنگ می‌باشد.

این مسابقه جدال تیم‌های اول و دوم جدول می‌باشد و از حساسیت قابل توجهی برخوردار است چراکه تیم البدر همینک از 7 بازی خود با 14 امتیاز در صدر جدول قرار دارد و تیم نونهالان مس نیز با 13 امتیاز دوم است و این بازی تاثیر زیادی در سرنوشت صعود دو تیم از گروه دارد.

نونهالان مس در بازی رفت موفق شدند در کنگ این تیم را با نتیجه‌ی دو بر صفر شکست دهند. سایر تیم‌های باشگاه مس در روزهای هفته‌ی آتی به میدان خواهند رفت.

در ادامه‌ی رقابت‌های فوتبال قهرمانی استان در رده‌ی سنی زیر 15 سال نیز تیم فوتبال زیر 15 ساله‌های مس روزجمعه مورخ 11 آبان ماه در ورزشگاه شهدای شهرداری از ساعت 14 به مصاف تیم امیران کرمان خواهد رفت.


نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

امتیاز هواداران مس به بازیکنان مس در بازی با شهرداری آستارا