شماره‌ی خبر : ‌23336 | تعداد بازدید : 1173
دوشنبه 7 آبان ماه 1397 ساعت 10:10

رئیس هیات مدیره باشگاه مس:آرامش تیم و باشگاه اولویت اصلی ماست

روز گذشته جلسه‌ای با سرمربی و سرپرست تیم فوتبال مس برگزار کردیم و صراحتا اعلام کردیم که باشگاه به تعهدات خود در قبال این تیم مطابق مصوبات قانونی خود عمل می‌کند و در مقابل تیم فوتبال نیز همانند روندی که در حال طی کردن است با نتایج خوب خود دل مردم را ش

رئیس هیات مدیره باشگاه مس:آرامش تیم و باشگاه اولویت اصلی ماست

رئیس هیات مدیره باشگاه مس کرمان ضمن تاکید بر آرامش فضای باشگاه و تیم‌های تحت فعالیت آن، فضای کلی باشگاه مس کرمان را مثبت ارزیابی کرد.

آقای عیسی ابراهیمی در این باره گفت: روز گذشته جلسه‌ای با سرمربی و سرپرست تیم فوتبال مس برگزار کردیم و صراحتا اعلام کردیم که باشگاه به تعهدات خود در قبال این تیم مطابق مصوبات قانونی خود عمل می‌کند و در مقابل تیم فوتبال نیز همانند روندی که در حال طی کردن است با نتایج خوب خود دل مردم را شاد و باشگاه را سرافراز می‌کند.

ایشان در رابطه با مسائل اخیر مدیریتی باشگاه مس گفت: باشگاه مس کرمان و تمامی مدیران و اعضایش خود را مطیع قانون می‌دانند و بر اساس نامه بازرسی کل کشور، تصمیمات جدیدی در رابطه با نحوه مدیریت باشگاه مس اخذ شد تا شاکله‌ی قانونی باشگاه حفظ شود اما آنچه که برای مدیریت باشگاه مس مهم است، حفظ تعامل مدیران آن می‌باشد که خوشبختانه این موضوع در باشگاه مس کاملا وجود دارد و آقای دکتر قرایی نیز با توجه به زحمات فراوان وی هیچوقت از باشگاه جدا نشده و انشاالله جدا هم نخواهد شد. در هر حال اگر هم روزی به هر دلیلی ایشان در باشگاه حضور نداشته باشند، به عنوان متولی فوتبال استان نسبت به این تیم و دیگر تیم‌های استان مسئولیت‌های خود را دارا می‌باشند.

رئیس هیات مدیره باشگاه مس در رابطه با انتخاب مدیرعامل باشگاه مس کرمان نیز گفت: مقامات شرکت ملی صنایع مس با دیدگاه خوبی که در این زمینه دارند انشاالله بهترین تصمیم را برای انتخاب مدیرعامل باشگاه مس ظرف آینده‌ای نزدیک اخذ خواهند کرد تا باشگاه مس در مسیر موفقیت‌های خود همچنان گام بردارد.

آقای ابراهیمی با اشاره به سایر تیم‌های باشگاه مس گفت: در شرایط فعلی ما به هیچ عنوان از سایر تیم‌های باشگاه خود غافل نیستیم و تمامی تیم‌های خود را زیر نظر داریم و با سرپرستان و کادر فنی این تیم‌ها به طور مرتب در ارتباط هستیم تا روال صحیح این تیم‌ها دنبال شود.

خوشبختانه اکثریت تیم‌های باشگاه مس نیز شرایط خوب خود را دنبال می‌کنند و تنها تیم فوتبال مس نوین بوده است که از شرایط مد نظر ما به دور است و در رابطه با این تیم و خروجش از وضعیت فعلی، ظرف روزهای آینده تصمیم‌ گیری خواهد شد.

رئیس هیات مدیره باشگاه مس با اشاره به بازی این هفته‌ی تیم فوتبال مس کرمان در جام حذفی کشور گفت: این یک مسابقه بزرگ برای تیم فوتبال مس محسوب می‌شود چراکه برابر تیمی بزرگ به میدان می‌رویم و از همین رو با تمام توان، تیم مس به میدان خواهد رفت تا نمایشی در خور نام کرمان داشته باشیم. قطعا حمایت هواداران در این بازی کمک بسیار بزرگی به بازیکنان مس در زمین مسابقه خواهد کرد و ما به عنوان اعضای هیات مدیره از هواداران خونگرم خود دعوت می‌کنیم که با حضور هرچه پرشورتر در ورزشگاه، نشان دهند که تیم فوتبال مس در این فصل اصلا تنها نیست و شایسته‌ی حمایت وتوجه بیشتر از سوی مردم و نهادهای کرمانی برای کسب موفقیت‌های بزرگ می‌باشد.


نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

امتیاز هواداران مس به بازیکنان مس در بازی با شهرداری آستارا