شماره‌ی خبر : ‌23328 | تعداد بازدید : 1375
شنبه 5 آبان ماه 1397 ساعت 13:36

دست‌نشان:سپاهان شخصیت جهانی دارد/برروی تغییر زمان بازی تاکید داریم

سرمربی تیم فوتبال مس کرمان با توجه به برنامه از پیش اعلام شده برای بازی‌های پیش روی مس، بر تغییر زمان این مسابقات تاکید کرد.

دست‌نشان:سپاهان شخصیت جهانی دارد/برروی تغییر زمان بازی تاکید داریم

سرمربی تیم فوتبال مس کرمان با توجه به برنامه از پیش اعلام شده برای بازی‌های پیش روی مس، بر تغییر زمان این مسابقات تاکید کرد.

وی در این باره گفت: ما از مسئولین سازمان لیگ درخواست تغییر بازیمان با مس رفسنجان در لیگ یک را داشتیم چون سپاهان 8 روز تا بازی مقابل ما زمان دارد اما ما بعد از بازی با سپاهان تنها 5 روز زمان برای آن مسابقه زمان داریم.

وی افزود: به نظرم بهتر بود طبق برنامه مدونی که قرار بود 9 و 10 آبانماه بازی ها برگزار شود بازی ها انجام شود عدالت برقرار می شود. ما با زمان کم بعد از آن بازی برای ریکاوری دچار مشکل خواهیم شد. اگر قرار باشد با کمترین ریکاوری در لیگ بازی کنیم ترجیح می دهیم که در جام حذفی شرکت نکنیم و به لیگ بچسبیم.

سرمربی تیم فوتبال مس در رابطه با تیم سپاهان اصفهان نیز گفت: برنامه ما از روز اول استفاده از بازی‌های جام حذفی به عنوان دیدارهای تدارکاتی بود. بازی با سپاهان هم یک بازی تدارکاتی برای ماست، بازی تدارکاتی سخت تر از بازی های قبلی.

دست‌نشان ادامه داد: بچه های ما محک بهتری مقابل تیمی می خورند که به هر حال از هرنظر بهترین هستند. از داشتن سرمربی که پرافتخارترین نتایج را در لیگ برتر گرفته و یک تیمی هستند که عقبه قهرمانی در لیگ برتر، بازی های آسیایی و جهانی دارند. آنها پشتوانه قوی دارند و برای ما یک مبارزه و یک بازی ارزشیابی است تا ببینیم از لحاظ تیمی خودمان را بسنجیم تا هم با ضعف هایمان شناخت پیدا کنیم و هم ببینیم در مقابل رقبایمان درلیگ دسته اول بهتر نتیجه بگیریم.

سرمربی مس در رابطه با صدرنشینی این تیم در لیگ یک نیز گفت: هنوز اتفاقی نیفتاده است... درست است که ما صدر جدول هستیم ولی همانطور که می دانید فاصله امتیازی خیلی در جدول کم است و اگر ما بتوانیم از موقعیت هایمان به خوبی استفاده کنیم می توانیم برتری هایمان را تداوم دهیم. بحث استرس ونگرانی نیست بلکه بحث ایجاد انگیزه و رقابت است و تلاش برای ادامه موفقیت.


نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

امتیاز هواداران مس به بازیکنان مس در بازی با شهرداری آستارا