شماره‌ی خبر : ‌23318 | تعداد بازدید : 694
سه‌شنبه 1 آبان ماه 1397 ساعت 17:04

حاشیه‌های بازی اروند و مس/ثبت صدرنشینی مس برابر بانوان خرمشهری

تیم فوتبال مس کرمان سومین پیروزی متوالی این هفته های خود را ثبت کرد تا با هتتریک در این زمینه، خود را پس از یازده سال به صدر جدول رقابت‌های لیگ برساند.

حاشیه‌های بازی اروند و مس/ثبت صدرنشینی مس برابر بانوان خرمشهری

تیم فوتبال مس کرمان سومین پیروزی متوالی این هفته های خود را ثبت کرد تا با هتتریک در این زمینه، خود را پس از یازده سال به صدر جدول رقابت‌های لیگ برساند.

آخرین باری که مس صدرنشینی را در لیگ تجربه کرده بود به یازده سال پیش برمی‌گردد که مس با هدایت همین نادر دستنشان دربازی‌های لیگ یک در صدر جدول ایستاد و به عنوان صدرنشین به پلی‌آف لیگ یک رفت.

مس مجددا با نادر دستنشان به صدر جدولرفت تا خاطرات صعود این تیم در لیگ 84 برای هواداران مس تداعی شود.

هوای خرمشهر در زمان برگزاری این بازی بسیار سنگین و شرجی بود اما این موضوع هم دلیلی نشد تا بازیکنان مس از دوندگی‌های بی‌امان خود دست بکشند.

نیمکت‌نشینان تیم اروند در این بازی در ناآرامی کامل به سر می بردند و با هر سوت داور صدای فریاد آن‌ها بلند می‌شد.در حالی که اکبر میثاقیان سرمربی این تیم به دلیل محرومیت روی سکو بود، محمدرضا مولایی مربی بدنساز تیم اروند به دلیل اعتراض به داوری از روی نیمکت اخراج شد.

تعدادی از هواداران مس در این بازی از نزدیک بازی تیم خود را مشاهده کردند، این هواداران پس از پایان بازی به جهت شرکت در پیاده‌روی اربعین حسینی راهی مرزهای غربی کشور شدند.

یکی دیگر از اتفاقات مهم این بازی حضور بانوان در ورزشگاه برای تماشای بازی بود که علی رغم اعلام منتفی شدن این موضوع، حضور بانوان در یک بازی رسمی باشگاهی ایران را رقم زدند تا اتفاق جالب توجهی در این مسابقه رخ دهد.

سجاد حیدری که در این بازی نیز به عنوان بازیکن تعویضی به زمین آمد وبازهم گلزنی کرد تا  خیز بلندی برای آقای گلی بردارد، از ناحیه صورت به شدن آسیب دید و زیر ابروی او به شدت شکافته شد.

پس از پایان بازی دکتر قرایی سرپرست باشگاه مس وسرهنگ ابراهیمی رئیس هیات مدیره در جمع بازیکنان به آن‌ها خسته نباشید و تبریک گفتند. در زمان برگشت تیم و در اتوبوس سرهنگ ابراهیمی که از جانبازان دفاع مقدس محسوب می‌شود، برای بازیکنان مس که فاتحان امتیاز بازی با اروند بودند، از رشادت‌های دلیرمردان جمهوری اسلامی در زمان جنگ از اروند رود گفت.

 


چهارشنبه 2 آبان ماه 1397 ساعت 07:29
حنای میثاقیان و دوروبریاش دیگه در فوتبال ایران رنگی نداره . درود بر نادر خان دست نشان که با یه نتیجه خوب در خانه حریف صدرنشینی رو برای تیم به ارمغان اورد .
نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

نظر شما در رابطه با بازی مس و آریو