شماره‌ی خبر : ‌23262 | تعداد بازدید : 1498
چهارشنبه 18 مهر ماه 1397 ساعت 09:37

آغاز لیگ برتر هندبال برای مس از جمعه/سرمربی هندبال مس:با عزم جزم استارت می‌زنیم

فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر هندبال کشور از جمعه این هفته یعنی بیست مهر ماه برای تیم هندبال مس کرمان با بازی برابر سربداران در سبزوار آغاز خواهد شد.

آغاز لیگ برتر هندبال برای مس از جمعه/سرمربی هندبال مس:با عزم جزم استارت می‌زنیم

فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر هندبال کشور از جمعه این هفته یعنی بیست مهر ماه برای تیم هندبال مس کرمان با بازی برابر سربداران در سبزوار آغاز خواهد شد.

این در حالی است که رقابت‌های لیگ برتر این فصل نیز همانند سال گذشته با بی‌نظمی‌های آغاز شده است و در همین هفته‌ی اول دو دیدار با تعویق روبرو شده است.

در چند سال گذشته رقابتهای لیگ این رشته یا با تاخیر یک، دو ، سه هفته ای تا چند ماهه؛ انصراف تیم ها و جایگزینی دقیقه آخری یا بازی معوقه همراه بوده و امسال نیز همچون چند سال های گذشته شاهد بلاتکلیف بودن حضور یک تیم، انصراف یک تیم دیگر و جایگزین شدن تیم جدید، ثبت نام تیم جدید در هفته دوم و دو بازی معوقه از هفته اول خواهیم بود.

قرعه کشی مسابقات لیگ برتر هندبال مردان بیش از یک ماه قبل برگزار شد و تیم های نفت و گاز گچساران، هپکو اراک، نیروی زمینی کازرون ، سربداران سبزوار ، صنعت مس کرمان، فراز بام دهدشت، هیئت نجف آباد،  فولاد مبارکه سپاهان، پتروشیمی مارون و زاگرس اسلام آباد در آن شرکت کردند. اما چند هفته قبل تیم پتروشیمی مارون از حضور در لیگ برتر انصراف داد.

طبق قول مراد کرمی رئیس کمیته مسابقات استان خوزستان برای حضور در لیگ برتر یک سهمیه داشت اما از سهمیه اش استفاده نکرد تا اصفهانی ها از این موقعیت استفاده کرده و تیم ذوب آهن اصفهان را بعد از چند سال دوری از این رشته به لیگ برتر هندبال بازگردانند.

به این ترتیب ذوب آهن اصفهان جایگزین تیم پتروشیمی مارون در این دوره از رقابتهای لیگ خواهد شد. اما هنوز ثبت نام این تیم در فدراسیون تکمیل نشده و نمی تواند در مسابقات این هفته حاضر شود و بازی اش با تیم نجف آباد اصفهان معوقه باقی می ماند.

از آن سو تیم پرقدمت هپکو اراک هنوز مدارک و حق ثبت نام خود را به فدراسیون تحویل نداده است. به گفته ایرج رضایی مربی این تیم، مسئولین در تلاش هستند تا اسپانسر جدیدی برای هپکو پیدا کنند و شاید در چند روز آینده تکلیف حضور یا انصراف این تیم در لیگ برتر مشخص شود.

به این ترتیب بازی بین هپکو اراک و فولاد مبارکه سپاهان اصفهان هم به عنوان بازی دوم معوقه هفته نخست ثبت شده است.

محمد موسوی سرمربی تیم هندبال  مس کرمان پیش از بازی هفته‌‌ی اول تیم خود برابر سربداران در سبزوار گفت: خوشبختانه فصل آماده‌سازی را به خوبی پشت سرگذاشتیم و برنامه‌های تمرینی را طبق آنچه که انتظار داشتیم انجام دادیم.

وی با ابراز امیدواری نسبت به تیم هندبال مس در این فصل گفت: با وجود اینکه 90درصد تیم ما را بازیکنان بومی تشکیل می‌دهند، تیم بسیار خوبی داریم هرچند نقص‌هایی نیز در برخی پست‌ها وجود دارد که در جریان بازی‌ها سعی بر رفع آن‌ها داریم.

سرمربی هندبال مس با بیان اینکه این تیم با عزم جزم رقابت‌های این فصل را استارت خواهد زد گفت: ما در تمام مسابقات با بیشترین انرژی راهی زمین خواهیم شد و تمام تلاش خود را برای کسب بهترین نتیجه به خرج خواهیم داد و امیدواریم که با حمایت هرچه بیشتر باشگاه مس در این فصل شاهد کسب یک رتبه‌ی عالی برای تیم باشیم.

موسوی با اشاره به بازی هفته‌ی اول تیم خود در سبزوار گفت: این شهر یکی از مهدهای هندبال ایران است و هرچند چند سالی از سطح اول هندبال کشور به دور بوده است اما قطعا از شرایط میزبانی خوبی برخوردار خواهند بود و بازی آسانی نخواهیم داشت.

وی به بی‌نظمی‌های لیگ برتر هندبال نیز اشاره کرد و گفت: قطعا شرایط سخت مالی تمامی تیم‌های ورزش کشور را با چالش مواجه کرده است و هندبال نیز ازاین قاعده جدا نیست. امیدواریم شرایطی پیش آید که لیگ با همان ده تیم برگزار شود و تعداد تیم‌ها کم نشود تا در کیفیت بازی‌ها اثر نگذارد.

تیم هندبال مس کرمان در هفته‌ی اول رقابت‌های لیگ برتر کشور از ساعت 15 روز جمعه 20 مهر ماه در سبزوار به مصاف تیم سربداران خواهد رفت.

 


نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

امتیاز هواداران مس به بازیکنان مس در بازی با شهرداری آستارا