شماره‌ی خبر : ‌2326 | تعداد بازدید : 1220
سه‌شنبه 16 آبان ماه 1396 ساعت 10:17

شکست مس ب با گل در دقایق غیرقانونی!

تیم فوتبال مس ب در حالی با گل دقیقه‌ی 94 در نوشهر با نتیجه‌ی دو بر یک مغلوب شموشک شد که داور این بازی سه دقیقه وقت تلف شده برای این بازی اعلام کرده بود!

شکست مس ب با گل در دقایق غیرقانونی!

تیم فوتبال مس ب در حالی با گل دقیقه‌ی 94 در نوشهر با نتیجه‌ی دو بر یک مغلوب شموشک شد که داور این بازی سه دقیقه وقت تلف شده برای این بازی اعلام کرده بود!

درهفته‌ی نهم رقابت‌های لیگ دسته دوم کشور، تیم مس ب در یک بازی سخت در نوشهر میهمان تیم شموشک بود.

در این بازی رضا ترکزاده تیم مس ب را با ترکیب حسین ابراهیمی، حسین حیدری، رامین محمدی، محسن بهرامی، کیان عباسپور، علی خلیلی، سعید شمس‌الدینی، سجاد حسامی، رضا پورمهدی‌آبادی( احسان قاضی‌زاده 70) رضا محمدی (مصطفی مظهری 75) سجاد اسماعیلی (رحیم ده‌یادگاری 71) به زمین فرستاد.

میزبان که در هفته‌های گذشته کاملا متحول شده بود و تیم پرقدرت این روزهای گروه محسوب می‌شودة موفق شد در دقیقه‌ی 14 دروازه‌ی تیم مس ب را باز کند.

اما تیم مس ب نیزکه قصد داشت روند شکست ناپذیری‌های خود را ادامه دهد و از این بازی سخت نیز درست پر از زمین خارج گردد، نمایش خوبی را برابر حریف ارایه کرد و با تداوم حملات خود موفق شد در دقیقه‌ی 67 توسط سجاد اسماعیلی به گل مساوی دست پیدا کند.

در این بازی که در حضور بهروان از مقامات شمالی سازمان لیگ نیز برگزار می‌شد، داور مسابقه بارها با سوت‌های خود جریان بازی را از دست تیم مس ب خارج کرد.

با این وجود مقاومت بازیکنان مس ب تا دقیقه‌ی 90 ادامه داشت و در زمین گل آلود این بازی، مسی‌ها در یک قدمی کسب یک امتیاز با ارزش بودند.

در حالی که داور مسابقه برای این بازی سه دقیقه وقت اضافه اعلام کرده بود و این سه دقیقه نیز به اتمام رسیده بود، اما داور بازی تا زمان به ثمر رسیدن گل تیم شموشک از زدن سوت پایان مسابقه اجتناب کرد تا در نهایت در دقیقه‌ی 94 دروازه‌ی تیم مس ب باز شود و اولین شکست این تیم از زمان حضور رضا ترکزاده برروی نیمکت این تیم ثبت شود.

با این باخت مسی‌های ب با هشت امتیاز در رده‌ی نهم جدول باقی ماندند تا هفته‌ی آینده در آخرین بازی نیم فصل اول خود، روز دوشنبه 22 آبان ماه در رمان به مصاف تیم  فولاد نوین اهواز بروند.


نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

امتیاز هواداران مس به بازیکنان مس در بازی با شهرداری آستارا