شماره‌ی خبر : ‌23234 | تعداد بازدید : 1473
سه‌شنبه 10 مهر ماه 1397 ساعت 11:46

ادامه تمرینات صبح و بعد ازظهر مس کرمان/جواد محمدی داور بازی مس و سیراف(عکس)

تیم فوتبال مس کرمان عصر روز جمعه در چارچوب رقابت‌های جام حذفی در کرمان میزبان تیم سیراف کنگان است و چهارشنبه هفته‌ی آینده نیز در شیراز به مصاف تیم قشقایی خواهد رفت که نفرات تیم مس با انگیزه و تمام توان خود در دو نوبت صبح و عصر در تمرینات برای بازی‌ها

ادامه تمرینات صبح و بعد ازظهر مس کرمان/جواد محمدی داور بازی مس و سیراف(عکس)

تیم فوتبال مس کرمان عصر روز جمعه در چارچوب رقابت‌های جام حذفی در کرمان میزبان تیم سیراف کنگان است و چهارشنبه هفته‌ی آینده نیز در شیراز به مصاف تیم قشقایی خواهد رفت که نفرات تیم مس با انگیزه و تمام توان خود در دو نوبت صبح و عصر در تمرینات برای بازی‌های پیش رو آماده می‌شوند.

به گفته‌ی جحت جهرمی سرپرست تیم مس: بازیکنان مس زیر نظر نادر دست‌نشان و کادر فنی تیم در چمن ورزشگاه در حال ساخت شهدای مس تمرینات خود را پیگیری می‌کنند.

  وی افزود: در حال حاضر تنها حامد محمودی از مصدومیت رنج می‌برد که وضعیت نهایی او طی روزهای آتی مشخص خواهد شد اما سایر بازیکنان در سلامت کامل تمرینات خود را پیش می‌برند. ضمن اینکه در بازی برابر سیراف نیز تیم محرومی نیز نخواهد داشت.

تیم فوتبال مس کرمان روز جمعه واز ساعت 16 و30 دقیقه در ورزشگاه باهنر کرمان در مرحله‌ی یک هشتم نهایی رقابت‌های جام حذفی میزبان تیم سیراف کنگان است که این بازی را جوادمحمدی با کمک‌های فرهاد مروجی و حامد صفایی قضاوت خواهد کرد.


دوشنبه 30 مهر ماه 1397 ساعت 01:25
صندلی ورزشگاه نصب نشده ورزشگاه مسقف نیس چرا هیچ اثری نیس
سه‌شنبه 1 آبان ماه 1397 ساعت 22:16
لطفاً مسولیت زودتر اقدام کنن خدایی خسته شدیم از بس همه بازی های ملی تو آزادی برگزار شد
نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

امتیاز هواداران مس به بازیکنان مس در بازی با شهرداری آستارا