شماره‌ی خبر : ‌23223 | تعداد بازدید : 567
یکشنبه 8 مهر ماه 1397 ساعت 10:40

دست‌نشان:پاهای بازیکنان مس سنگین بود/بیاتلو: درکرمان ضد فوتبال بازی کردیم

در دیدار امروز بازیکنان خوب و ستاره ما نتوانستند موقعیت های خود را به گل تبدیل کنند و نتوانستند به خوبی بازی خود را ارائه دهند و به عبارتی پاهای آنها در بازی امروز بسته شده بود.

دست‌نشان:پاهای بازیکنان مس سنگین بود/بیاتلو: درکرمان ضد فوتبال بازی کردیم

سرمربی تیم‌های مس کرمان و نود ارومیه در پایان این بازی در رابطه با عملکرد بازیکنان خود در جمع خبرنگاران صحبت کردند.

نادر دست نشان امروز پس از تساوی با نود ارومیه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تیم نود ارومیه تمام 90 دقیقه بازی را دفاعی و بازی بسته را ارائه داد.

سرمربی تیم فوتبال مس کرمان گفت: در دیدار امروز بازیکنان خوب و ستاره ما نتوانستند موقعیت های خود را به گل تبدیل کنند و نتوانستند به خوبی بازی خود را ارائه دهند و به عبارتی پاهای آنها در بازی امروز بسته شده بود.

وی با بیان اینکه در تمرینات هفته گذشته بسیار خوب تمرین کردیم اما واقعا باز هم می گویم امروز پاهای بازیکنانم سنگین بود، تصریح کرد: بازیکنان ما امروز در فاز حمله در آمادگی کامل به سر نمی برند.

وی در خصوص داور این دیدار گفت: داور این دیدار بسیار خونسرد بود و من واقعا نمی دانم چگونه می شود یک بازیکن را اخراج کنند و دوباره با تصمیم کمک از تصمیم خود برگردد.

حمید بیاتلو سرمربی تیم نود ارومیه پس از تساوی با مس کرمان در جمع خبرنگاران گفت: بازی خوبی بود و من از بازی بازیکنان راضی هستم و به دلیل اینکه نبرد دارا و ندار بود و به دلیل اینکه زورمان به سر مس نرسید رو به بازی تاخیری و ضد فوتبال آوردیم.

وی اظهار کرد: در نیمه دوم توانستیم باز هم همان بازی تاخیری را ادامه دهیم و به هدفمان و کسب یک امتیاز را نتیجه خوبی می دانیم.

بیاتلو ادامه داد: ما کلا یک ماه است که تیم را تشکیل دادیم و تاکنون نتوانستیم تمرین بدنسازی خوبی را انجام دهیم و در آینده با بدنسازی مناسب بازی های بهتری را انجام می دهیم و روز به روز بهتر می شویم.

وی با بیان اینکه مس به احتمال زیاد به عنوان تیم نخست با این پتانسیل و بازیکنان صعود می کند، گفت: داوری خوب بود و به جز یکی دو صحنه قضاوت خوبی داشت.


نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

امتیاز هواداران به بازیکنان مس در بازی با شهرراز