شماره‌ی خبر : ‌23222 | تعداد بازدید : 1725
یکشنبه 8 مهر ماه 1397 ساعت 09:26

توضیحات دکتر قرایی در رابطه با استعفا خود: تا انتخاب مدیرعامل در خدمت باشگاه هستم

با توجه به عهدی که بین من و حاج آقا توحیدی گذاشته شده بود و به احترام باشگاه مس و هواداران تا انتخاب مدیرعامل جدید صحنه خدمت را ترک نمیکنم و به رتق و فتق امور باشگاه در کنار هیئت مدیره محترم میپردازم.

توضیحات دکتر قرایی در رابطه با استعفا خود: تا انتخاب مدیرعامل در خدمت باشگاه هستم

سرپرست باشگاه مس کرمان پس از پایان بازی این هفته‌ی تیم مس برابر نود ارومیه در رابطه با شرایط تیم مس توضیحاتی ارائه کرد.

دکتر علی قرایی با اشاره به اینکه جایگاه مس در پایان این هفته می‌توانست در جدول لیگ یک بالاتر باشدگفت: علیرغم اینکه ما در لیگ شرایط بدی نداریم اما میتوانستیم در پایان این هفته در جایگاهی بهتر باشیم و با کمی خوش شانسی و تمرکز بیشتر اکنون با پنج امتیاز اختلاف در صدر جدول قرار داشته باشیم.

دکتر قرایی که ریاست هیات فوتبال استان را نیز برعهده دارد، در رابطه با شرایط ادامه کار خود در باشگاه مس کرمان گفت: فدراسیون فوتبال به بنده تذکر داده با توجه به اینکه در این استان سه تیم در لیگ یک حضور دارد باید زودتر تکلیف خود را مشخص کنم و از بین هیئت فوتبال یا باشگاه مس یک نهاد را انتخاب کنم.

وی افزود: من از هفته قبل در صدد جدایی از باشگاه مس بودم ولی به خاطر شرایط بازی پیش رو صبر کردم که تمرکز تیم به هم نریزد،اما پس از بازی مجبور شدم که این موضوع را علنا اعلام کنم.

علی قرایی با اشاره به متن منتشر شده از سوی او در برخی از رسانه‌ها گفت: این استعفا به منزله جدایی من از مس نمی‌باشد و اگر افتخار نصیبم شود هرجا غیر از مدیرعاملی که مسئولین صلاح بدانند خدمتگزاری میکنم.

وی در همین رابطه گفت: من با این کار قصد داشتم دست هیئت مدیره و مسئولین محترم صنایع مس که واقعا نهایت حمایت از باشگاه و بنده را انجام دادند و بیش از وظیفه خود به ما لطف داشتند،را باز بگذارم که هرچه زودتر مدیرعامل باشگاه را انتخاب کنند.

دکتر قرایی که صبح امروز در باشگاه مس کرمان نیز حاضر شده بود افزود: اما با توجه به عهدی که بین من و حاج آقا توحیدی گذاشته شده بود و به احترام باشگاه مس و هواداران تا انتخاب مدیرعامل جدید صحنه خدمت را ترک نمیکنم و به رتق و فتق امور باشگاه در کنار هیئت مدیره محترم میپردازم.

سرپرست باشگاه مس تاکید کرد: بنده سرپرست باشگاه بودم و این صندلی امانتی بود دست من و باید هم اکنون این امانت را به سلامت به مدیرعامل برگزیده توسط شرکت مس تحویل بدهم  و آماده ام تا با انتخاب مدیرعامل جدید این امانت را به ایشان واگذار کنم.

وی در پایان تاکید کرد: تا انتخاب مدیرعامل جدید تمام تلاشم را میکنم تا این تیم موفق شود.


نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

امتیاز هواداران مس به بازیکنان مس در بازی با شهرداری آستارا