شماره‌ی خبر : ‌23195 | تعداد بازدید : 1041
یکشنبه 1 مهر ماه 1397 ساعت 08:39

شاهین بوشهر2-1مس کرمان/تیر مس در گرمای بوشهر برای شکار شاهین به خطا رفت

تیم فوتبال مس کرمان در هفته‌ی پنجم رقابت‌های لیگ دسته اول کشور، در ورزشگاه شهید بهشتی بوشهر با نتیجه‌ی دو بر یک مغلوب شاهین بوشهر شد.

شاهین بوشهر2-1مس کرمان/تیر مس در گرمای بوشهر برای شکار شاهین به خطا رفت

تیم فوتبال مس کرمان در هفته‌ی پنجم رقابت‌های لیگ دسته اول کشور، در ورزشگاه شهید بهشتی بوشهر با نتیجه‌ی دو بر یک مغلوب شاهین بوشهر شد.

در این بازی نادر دست‌نشان تیم خود را با ترکیب مهدی اسلامی، حامد محمودی، عیسی پرتو، میلاد باقری، وحید اسماعیل‌بیگی، احسان جودکی، محمدرضا خرسندنیا، امین جهان‌کهن،محمد رضا پورمحمد، سجاد حیدری و مهدی تیکدری به میدان فرستاد.

مس همانند بازی با گل‌گهر در این دیدار نیز خیلی زود غافلگیر شد و در دقیقه‌ی 5 مسابقه و در حالی که هنوز بازی سروشکل درست خود را پیدا نکرده بود برروی یک غافلگیری دروازه‌ی خود را باز شده دید.

برروی یک ضربه‌ی آزاد و ارسال توپ به محوطه‌ی جریمه‌ی مس، در یک رفت و برگشت توپ در پشت محوطه‌ی شش قدم به مرتضی غلامعلی‌تبار رسید تا این بازیکن با یک ضربه‌ی برگردان گل اول بازی را به ثمر برساند.

یک دقیقه‌ی بعد بازیکنان مس این فرصت را داشتند که گل خورده را جبران کنند اما وحید صالحی داور مسابقه حرکت مدافع شاهین برروی سجاد حیدری را در محوطه‌ی جریمه، حطای پنالتی به سود مس تشخیص نداد.

گرما و شرجی بودن هوای روز آخر تابستان 97 به شدت برروی کیفیت بازی دوتیم اثر گذار شده بود به نحوی که دو تیم توانایی ایجاد خطرات زیاد برروی دروازه‌ی یکدیگر را در نیمه‌ی اول نداشتند.

اما در نهایت مس که بازی را بیشتر در زمین حریف دنبال می‌کرد موفق شد در دقیقه‌ی 40 بازی گل تساوی خود را به ثمر برساند.

در این دقیقه‌ توپ ارسالی به محوطه‌ی جریمه شاهین با ضربه‌ی سر خوب محمودی روبرو شد تا توپ در دهانه‌ی دروازه به سجاد حیدری برسد و مهاجم مس با ضربه‌ی سری دیدنی گل تساوی مس را به ثمر برساند.

لحظاتی قبل از این گل مس اولین تعویض خود را در نیمه‌ی اول انجام داد و حمید کاظمی را به جی وحید اسماعیل‌بیگی به زمین فرستاده بود.

مسی‌ها که درصدد بودند نیمه‌ی اول را با تساوی به رختکن بروند به عقب آمدند و در دقیقه‌ی 44 بازی با جایگیری خوب پورمحمد برروی خط دروازه و برگشت توپ که در آستانه‌ی ورود به دروازه بود اجازه ندادند دروازه‌ی خود را برای بار دوم باز شده ببیند.

اما این موضوع برای بسته نگه داشتن دروازه‌ی مس کافی نبود و در آخرین دقیقه‌ی نیمه‌ اول بازی برروی یک ضربه‌ی ایستاگاهی توپ با شوت کمال نیکخو به طور مستقیم وارد دروازه‌ی مس شد تا با نتیجه‌ی دو بر یک بازی در نیمه‌ی اول به سود شاهین خاتمه یابد.

در نیمه‌ی دوم تیم مس برای جبران گل خورده یک بار دیگر پیش کشید و در دقیقه‌ی 58 باضربه سر کاظمی، در دقیقه‌ی 62 با شوت تیکدری و 65 با ضربه‌ی فنی حیدری دروازه‌ی شاهین را تهدید کرد که با بدشانسی این موقعیت‌ها از دست رفتند.

فرزاد حسین‌خانی نیز از دقیقهی 74 به جای خرسندنیا به زمین آمد و در آخرین تعویض تیم مس نیز مهرداد قنبری از دقیقه‌ی 84 جای میلاد باقری را در زمین گرفت.

مس در دوموقعیت جدی دیگر خود در این نیمه برروی دو ضربه‌ی آزاد حامد محمودی نیز این موقعیت را داشت که به گل برسد که بازهم در این راه ناکام بود.

در دقیقه‌ی 88 نیز مهدی اسلامی جدی‌ترین موقعیت نیمه‌ی دوم حریف را با با پا دفع کرد تا دروازه‌ی مس برای بار سوم باز نشود.

در حالی که مس در این بازی می‌توانست حداقل یک امتیاز را بگیرد و میزبان هیچ برتری محسوسی نسبت به مس برای کسب پیروزی در این بازی نداشت، درنهایت تیر مسی‌ها برای شکار امتیاز از شاهین در بوشهر به خطا رفت تا بازی با نتیجه‌ی دو بر یک به سود شاهین به اتمام برسد.


نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

امتیاز هواداران به بازیکنان مس در بازی با شهرراز