شماره‌ی خبر : ‌23150 | تعداد بازدید : 989
شنبه 17 شهریور ماه 1397 ساعت 13:28

حاشیه‌های بازی مس و اکسین/ خیابان‌های شهر پر از شور و شوق به رنگ نارنجی

نزدیک به 6 هزار هوادار مس کرمان با پرچم‌های نارنجی بزرگ و کوچک خود، غروب جمعه‌ی کرمان را زیباتر از همیشه نقش زدند و از همان ابتدا جهنم را برای حریف میلیاردی و تا بن دندان مسلح، ساخته و پرداخته کردند.

حاشیه‌های بازی مس و اکسین/ خیابان‌های شهر پر از شور و شوق به رنگ نارنجی

بازی بزرگ و مهم مس و اکسین، یک جو بزرگ و پرشور را روی سکوهای ورزشگاه کرمان طلب می‌کرد... هواداران مس نیز به دعوت دکتر قرایی سرپرست محبوب و مردمی باشگاه مس و سایر مقامات شهر نیز لبیک گفتند و این جو را به زیبایی هرچه تمام‌تر برروی سکوها ایجاد کردند.

نزدیک به 6 هزار هوادار مس کرمان با پرچم‌های نارنجی بزرگ و کوچک خود، غروب جمعه‌ی کرمان را زیباتر از همیشه نقش زدند و از همان ابتدا جهنم را برای حریف میلیاردی و تا بن دندان مسلح، ساخته و پرداخته کردند. اکسین که در فصل نقل و انتقالات چندین برابر تیم مس دست به خرج زده بود در جهنمی که هواداران در کرمان برایش ساختند از همان ابتدا خلع سلاح شد... جهنمی که با بازی خوب بازیکنان مس برای حریف کامل شد.

پیش از بازی به به مناسبت سالروز درگذشت مهدی محمدی مربی فقید باشگاه مس کرمان ادای احترامی به وی انجام گرفت و عوامل دو تیم با شاخه‌های گل در برابر تمثال این مربی بااخلاق، یادش را گرامی داشتند.

هواداران مس در این بازی با بنری بزرگ از تلاش‌های حجت الاسلام‌والمسلمین توحیدی و دکتر قرایی برای باشگاه مس کرمان تشکر و قدردانی کردند.

در بین دونیمه‌ی این بازی سرپرست باشگاه مس کرمان به همراه جناب سرهنگ فدا فرماندهی نیروی انتظامی کرمان و برخی دیگر از مقامات باشگاه و نیروی انتظامی از خانواده شهید سعید دهقان اناری که در راه حفظ نظم و امنیت به شهادت رسید تقدیر گردید.

همچنین مراسم قرعه‌کشی مسابقه فرهنگی وصیت‌نامه شهید حججی نیز برگزار شد که اسامی برندگان صبح روز یکشنبه در همین مرجع اعلام خواهد شد.

در بین دو نیمه بازی از شهاب انصاری از همکاران باشگاه مس کرمان به دلیل موفقیت او در کسب مقام اول جشنواره تولیدات سیمای استان‌ها در بخش گزارشگری ورزشی تقدیر شد.

کیفیت عالی چمن و نور ورزشگاه باهنر در نیمه‌ی دوم با چراغ‌های روشن تلفن‌های همراه هواداران جلوه‌ای خاص به ورزشگاه باهنر داده بود.

در پایان بازی بازیکنان اکسین که از این شکست به شدت ناراحت بودند، درگیری‌هایی را با برخی از عوامل تیم مس ایجاد کردند که به سرعت ختم شد.

بعد از جشن مشترک هواداران و بازیکنان مس در پایان بازی، رختکن تیم مس  سراسر شادی بود و بازیکنان این تیم سرود قهرمانی سر می‌دادند.

دکتر قرایی به همراه سایر اعضای هیات مدیره‌ی باشگاه مس در جمع بازیکنان این تیم در رختکن حاضر شدند و هدایای متبرکی را به برخی از بازیکنان اهدا کردند.

پس از این بازی خیابان‌های شهر کرمان رنگ وبوی دیگری گرفت و با پرچم‌های نارنجی شور و شوق در خیابان‌های شهر برپا شد. هواداران مس با جشن‌های خیابانی خود نشان دادند که نبض شهر همچنان با تپش قلب تیم مس شادتر از پیش خواهد زد و همگان امیدوارند که این شادی‌ها و اشتیاق با نتایج درخشان مس در هفته های آتی تداوم داشته باشد.


یکشنبه 18 شهریور ماه 1397 ساعت 09:59
درود بر غیرت هوادارا که نود دقیقه بی امان تشویق کردن , همچنین تشکر از مدیریت باشگاه که با فراهم اوردن امکانات لازم باعث جذب هوادارا شدن
نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

امتیاز هواداران به بازیکنان مس در بازی با شهرراز