شماره‌ی خبر : ‌23149 | تعداد بازدید : 970
شنبه 17 شهریور ماه 1397 ساعت 13:27

مس کرمان2-0اکسین البرز/مس روز به روز طلاتر از دیروز

تیم فوتبال مس کرمان بازی بزرگ هفته‌ی چهارم رقابت‌های لیگ دسته اول کشور را در ورزشگاه باهنر با دو گل حامد محمودی و امین جهان‌کهن فتح کرد تا سه امتیاز سرنوشت‌ساز را به حساب خود بریزد.

مس کرمان2-0اکسین البرز/مس روز به روز طلاتر از دیروز

تیم فوتبال مس کرمان بازی بزرگ هفته‌ی چهارم رقابت‌های لیگ دسته اول کشور را در ورزشگاه باهنر با دو گل حامد محمودی و امین جهان‌کهن فتح کرد تا سه امتیاز سرنوشت‌ساز را به حساب خود بریزد.

نادر دست‌نشان سرمربی مس کرمان تیم خود را در این بازی با ترکیب مهدی اسلامی، حامد محمودی، عیسی پرتو، احسان جودکی، وحید اسماعیل‌بیگی، فرزاد حسین‌خانی، امین جهان کهن، محمدرضا خرسندنیا، محمدرضا پورمحمد، مهدی تیکدری و سجاد حیدری در حضور نزدیک به 6 هزار هوادار مس به زمین مسابقه فرستاد.

در حالی که با شروع بازی دو تیم مشغول ارزیابی یکدیگر بودند، تیم مس در بهترین موقعیت زمانی به گل رسید و با شوت دیدنی و به موقع حامد محمودی در دقیقه‌ی 10 که با اشتباه دروازه‌بان اکسین نیز همراه شد، توسط این مدافع پیش‌تاخته و گلزن خود به گل اول بازی برسد.

این گل به نوعی مس را کاملا مسلط بر بازی ودر مقابل شرایط روحی تیم حریف را که زیر فشار شدید تماشاگران مس نیز قرار داشتند، به شدت خراب کرد تا مسی‌های شهر کرمان نبض بازی را در دست داشته باشند.

بعد از چند حمله‌ی نصف و نیمه و ضربات آزادی که ابراهیمی برروی دروازه‌ی مس زد و با واکنش‌های خوب اسلامی همراه شد، در دقیقه‌ی 42 جشن کرمانی‌ها در نیمه‌ی اول کامل شد.

در این دقیقه مهدی تیکدری حرکت پا به توپ عالی در دستور کار خود قرار داد و با طی کردن مسافتی در حدود 40 متر با توپ و جا گذاشتن چند بازیکن اکسین، خود را به محوطه‌ی جریمه‌ی حریف رساند وبا یک پاس عرض رو به عقب، امین جهان‌کهن را در موقعیت عالی گلزنی قرار داد تا این بازیکن با شوتی محکم و دقیق، برای بار دوم دروازه‌ی اکسین را فرو بریزد.

با این گل روحیه‌ی مسی‌ها دو چندان شد و با واکنش عالی مهدی اسلامی در دقیقه‌ی 44 که دروازه‌ی مس را نجات داد بازی در نیمه‌ی اول با نتیجه‌ی دو بر صفر به سود مس خاتمه یافت.

با شروع نیمه‌ی دوم مس خیلی زود می‌توانست به گل سوم خود هم دست پیدا کند که حرکت عالی حیدری که خود را با یک حرکت انفجاری در موقعیت تک به تک قرار داده بود، اما ضربه‌ی نهایی او در دقیقه‌ی 48 با صورت دروازه‌بان اکسین دفع شد.

در دقیقه‌ی 54 امین جهان‌کهن و در دقیقه‌ی 67 حمید کاظمی که از دقیقه‌ی شصت و دو جانشین حیدری شده بود، می‌توانستند گل‌های بعدی مس را به ثمر برسانند تا موقعیت‌های گل مس در نیمه‌ی دوم همچنان تداوم داشته باشد.

در 20دقیقه‌ی پایانی بازی تیم اکسین فشارهایی را به صورت احساسی برروی دروازه‌ی مس تحمیل کرد که دفاع بسیار عالی تیم مس و تسلط اسلامی در دروازه‌ی این تیم اجازه نداد که این تحرکات گزندی به دروازه‌ی مس برساند.

تیم مس در دقایق 76 با ورود مهرداد قنبری به جای اسماعیل‌بیگی و در دقیقه‌ی 88 با ورود رضا ستاری به جای خرسندنیا، خط دفاع تیم خود را تقویت کرد تا نتیجه‌ی این بازی را حفظ نماید.

در پایان این بازی که با نمایش عالی و بسیار خوب بازیکنان مس کرمان همراه بود، تیم فوتبال مس با پیروزی دو بر صفر امتیاز کامل این بازی را به حساب خود ریخت تا با 9 امتیاز از چهار مسابقه در رده‌ی دوم جدول قرار بگیرد.

 


یکشنبه 18 شهریور ماه 1397 ساعت 09:57
بازی خوب و برد دلچسبی بود , البته نباید از بعضی ضعفها غافل شد , مطمینا با حفظ روحیه و ادامه همین روند میتونیم صعود کنیم
نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

نظر شما در رابطه با بازی مس و آریو