شماره‌ی خبر : ‌23145 | تعداد بازدید : 2090
چهارشنبه 14 شهریور ماه 1397 ساعت 10:52

آغاز کار لیگ برتر برای امیدهای مس/نخعی:برای قهرمانی همه تلاش خود را خواهیم کرد

سرمربی تیم امید مس تمام تلاش تیم خود را برای کسب عنوان قهرمانی بازی‌ها دانست و گفت: تلاش ما بر این موضوع قرار دارد اما بهرشکل احتمالات در فوتبال همیشه دخیل بوده است و امیدوارم که شرایط در طول بازی‌ها به سود ما پیش برود.

آغاز کار لیگ برتر برای امیدهای مس/نخعی:برای قهرمانی همه تلاش خود را خواهیم کرد

فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر امیدهای کشور از عصر امروز آغاز می‌شود و در اولین هفته تیم امید مس در ورزشگاه سلیمی‌کیا از ساعت 17 میزبان تیم پارس جنوبی جم می‌باشد.

احمد نخعی سرمربی تیم فوتبال امیدهای مس کرمان در رابطه با شرایط این تیم در آستانه رقابت‌های لیگ برتر گفت: هرچند ما کار خود را دیر آغاز کردیم اما خوشبختانه با وقفه‌ی ده روزه‌ای که برای شروع مسابقات پیش آمد، توانستیم از لحاظ هماهنگی تیم را به شرایط بسیار مطلوبی برسانیم و با آمادگی بیشتری راهی رقابت‌ها شویم.

وی در رابطه با بازی امروز تیمش گفت: تیم پارس جنوبی از تیم‌های خوب لیگ امید محسوب می‌شود اما برای ما حریف تفاوتی ندارد و چه در خانه و چه در زمین حریف با تمام وجود برای کسب امتیاز کامل می‌جنگیم.

نخعی افزود: بازی امروز رقابت اول ما محسوب می‌شود وسه امتیاز آن حساسیت‌های ویژه‌ای داردکه با توکل بر خدا و تلاش نفراتمان برای کسب آن راهی بازی خواهیم شد.

سرمربی تیم امید مس تمام تلاش تیم خود را برای کسب عنوان قهرمانی بازی‌ها دانست و گفت: تلاش ما بر این موضوع قرار دارد اما بهرشکل احتمالات در فوتبال همیشه دخیل بوده است و امیدوارم که شرایط در طول بازی‌ها به سود ما پیش برود. همچنین امیدوارم باشگاه در ادامه‌ی حمایت خوبی که از تیم ما داشته است،در زمینه‌ی سخت افزاری مثل زمین تمرین و رفت و آمد تیم ما و سایر تیم‌های پایه را حمایت بیشتری کند تا با تمامی امکانات راهی این رقابت‌ها شویم.

لیست 18 نفره تیم امید مس کرمان برای بازی عصر امروز خود بدین شرح می‌باشد:

سید کاظم فریزنی
رضا اکبرزاده
علی تهامی
سبحان خیاط زاده
مسلم نخعی
حجت ده‌شیخ
حسن شاهرخ آبادی
میلاد کمالی
عارف زینلی
مهدی حرجندی
امیر طاهر
سیروس بلند نظر
مهدی ذوالعلی
حمیدرضا خدمتی
یزدان مسعود نیا
امیرحسین ایرانمنش
امین سلطانی
علیرضا قادری


چهارشنبه 14 شهریور ماه 1397 ساعت 17:44
در تیم بزرگسالان ک بد بود امیدواریم با جوانان بترکونه
پنج‌شنبه 15 شهریور ماه 1397 ساعت 12:42
درود بر احمد آقا نخعی مرد شریف فوتبال کرمان
نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

امتیاز هواداران به بازیکنان مس در بازی با شهرراز