شماره‌ی خبر : ‌2314 | تعداد بازدید : 1220
پنج‌شنبه 11 آبان ماه 1396 ساعت 20:59

نخعی: بعضی افراد خرج خانواده خود را صرف نتیجه نگرفتن مس می‌کنند!

برخی بعد از دو باخت ما برای اینکه اهداف خود را پیش ببرند و تیم را کاملا زمین بزنند حتی دست به جیب شده بودند و خرج خانواده‌ی خود را صرف زمین زدن تیم مس می‌کردند که البته ما متوجه کارهای آن‌ها هستیم و به خوبی می دانیم این افراد چه کسانی هستند و حساب‌شا

نخعی: بعضی افراد خرج خانواده خود را صرف نتیجه نگرفتن مس می‌کنند!

سرمربی تیم فوتبال مس کرمان مهمترین ثمره‌ی پیروزی تیم خود را بر صبا قم، کم شدن استرس و فشارهای موجود روی تیمش برای بازی‌های آینده این تیم دانست.

احمد نخعی با تشکر از تلاش و غیرت بازیکنان تیم خود در بازی با صبا گفت:ما دو هفته شکست خوردیم آن هم درحالی که در هیچ کدام از این بازی‌ها مستحق باخت نبودیم. در این بازی برای خارج شدن از فشار آن نتایج، نیاز حیاتی به پیروزی داشتیم که به این مهم دست یافتیم و این برد را با تمام وجود تقدیم می‌کنم به هواداران واقعی تیم مس که بابت این دو شکست زجر کشیده بودند و جا دارد یک بار دیگر از آن‌ها بابت ناراحتی که تحمل کردند عذرخواهی کنم.

سرمربی تیم مس در رابطه با این بازی گفت:نمایش ما برابر صبا دو نیمه‌ی متفاوت داشت می‌دانستیم که تیم ما تا قبل از زدن گل اول فشار و استرس زیادی خواهد داشت و با وجود اینکه در نیمه‌ی اول کارهای تاکتیکی را خوب انجام دادیم ولی شاید همین استرس سبب شده بود در زدن ضربات آخر کم دقت باشیم اما خوشبختانه با گلی که در نیمه‌ی اول زدیم، در 45 دقیقه‌ی دوم به مراتب راحت‌تر کار کردیم و با جلوکشیدن و باز شدن تیم صبا، توانستیم گل‌های بعدی را هم طبق برنامه‌ای که داشتیم به ثمر برسانیم.

نخعی با قبول اینکه تیمش در این بازی موقعیت‌های گل بسیاری را از دست داد گفت: شاید در این بازی می‌بایست یک نتیجه‌ی غیر قابل باور رقم بخورد و ما اگر موقعیت‌های خود را به ثمر نشانده بودیم، با یک نتیجه‌ی دو رقمی بازی را می‌بردیم اما قبول دارم که در زدن ضربات آخر هنوز تمرکز لازم را به طور کامل نداریم.

وی در این مورد افزود: کیفیت چمن ورزشگاه روز به روز بهتر می‌شود و از این بابت واقعا باید از همه‌ی کسانی که در این زمینه فعالیت می‌کنند تشکر کنم اما زمین باهنر با وجود بهبود کیفیت خود، تا رسیدن به شرایط مطلوب هنوز فاصله دارد و این موضوع در تمرکز بازیکنان ما برای زدن ضربات نهایی بی‌تاثیر نیست. البته من این اطمینان را میدهم که تیم ما برابر تیم‌های قدرتر و بازی‌های حساس‌تر در زدن ضربات آخر قطعا دقت بیشتری خواهد کرد.

سرمربی مس با بیان اینکه تیمش تا قبل از کسب این پیروزی فشار زیادی تحمل می‌کرد گفت: شاید این دو باخت کار خدا بود تا ما افراد پیرامون خود را بهتر بشناسیم و بفهمیم چه کسانی از ته دل با ما هستند و چه کسانی منتظر زمین خوردن تیم هستند. من در روزهای قبل که تیم زیر فشار انتقادات بود با بسیاری از منقدین صحبت کردم و از نظرات همه‌ی آن‌ها استفاده کردم و از همه‌ی کسانی که از ته دل ناراحت بودند عمیقا عذرخواهی می‌کردم و بیشتر به واسطه‌ی ناراحتی آن‌ها بود که غمگین بودم. اما درست در همین زمان بود که متوجه شدم برخی فقط به ظاهر خود را همراه تیم می‌دانند و من واقعا انتظارم از برخی افراد در زمان شکست متفاوت از رفتاری بود که نشان دادند.

نخعی در این باره ادامه داد: برخی بعد از دو باخت ما برای اینکه اهداف خود را پیش ببرند و تیم را کاملا زمین بزنند حتی دست به جیب شده بودند و خرج خانواده‌ی خود را صرف زمین زدن تیم مس می‌کردند که البته ما متوجه کارهای آن‌ها هستیم و به خوبی می دانیم این افراد چه کسانی هستند و حساب‌شان با نقدهای منصفانه و هوادارانی که از ته دل ناراحت بودند جداست.

سرمربی مس خطاب به این افراد افزود: آن‌ها باید بدانند فعالیت آن‌ها نخعی را خراب نمی‌کند چون بهرحال این نیمکت برای تمام عمر متعلق به من نیست بلکه کارهای آن‌ها در مرحله‌ی اول تیم مس را با لطمه روبرو می‌کند ودر ادامه دود این قضیه را در چشم خودشان می‌کند.

احمد نخعی در رابطه با سوالی پیرامون حضور برخی دلالان در کنار مهدی تیکدری و صحبت‌هایی که با او انجام داده‌اند گفت: من از یک موضوع کاملا مطمئنم و آن اینکه تیکدری جان و عشقش کرمان و تیم مس است. او با باشگاه مس قرارداد دارد و کاملا حرفه‌ای فکر می‌کند و قطعا مدیریت باشگاه نیز در رابطه با این موضوعات اطلاعات کامل دارد.

سرمربی مس در رابطه با بازی هفته‌ی آینده‌ی تیم خود برابر نفت مسجد سلیمان گفت: ما تیم شایسته‌ای داریم که در برابر تیم‌های قوی فوتبال بسیار خوبی بازی می‌کند و هفته‌ی آینده نیز برای ارایه بهترین بازی خود به مسجد سلیمان می‌رویم. 


پنج‌شنبه 11 آبان ماه 1396 ساعت 22:15
سلام اقای نخعی... ما دوست داریم . .. و از شما و کادر فنی تیم مس حمایت میکنیم.....از همون زمانی که خودتان در مس بازی میکردی من میامدم در ورزشگاه سلیمی کیا بازی شما و سایر بازیکنان مس را تماشا میکردیم...ما شخص شما را دوست داریم...از بد خواهان مس هم نگران نباش و به وقتش انها را رسوا کن...
شنبه 13 آبان ماه 1396 ساعت 09:15
احمد آقا شما عشقی با تمام توان ازت حمایت میکنیم
شنبه 13 آبان ماه 1396 ساعت 09:15
احمد آقا شما عشقی با تمام توان ازت حمایت میکنیم
شنبه 13 آبان ماه 1396 ساعت 11:13
چرا آنها را معرفی نمی کنید
شنبه 13 آبان ماه 1396 ساعت 15:40
سلام ایشالا احمد اقا موفق باشی ومردم کرمان رو ب ارزوشون که صعود به لیگ برتره برسونی خدا میدونه برا ی موفقیت مجموعه ی مس همش دعا میکنم
شنبه 13 آبان ماه 1396 ساعت 19:05
ایشالا احمد اقا به کمک خدا کوری چشم حسودا شما تیم میبرین لیگ
چهارشنبه 17 آبان ماه 1396 ساعت 06:05
احمد آقا عشقی به مولا... الگوی فوتبال این شهر بودی و هستی. واقعا به کسایی که انتقاد مغرضانه میکنند باید گفت واقعا بازی این تیم با یه مشت جوون بی ادعا و با اخلاق رو نمیبینند. مس الان شده نماد یک تیم واقعی. ایشالا به حول و قوه الهی و کوری چشم بدخواهان، تیم میره لیگ برتر .
نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

نظر شما در رابطه با بازی مس و آریو