شماره‌ی خبر : ‌23133 | تعداد بازدید : 1030
دوشنبه 12 شهریور ماه 1397 ساعت 09:42

مس نوین از صعود در جام حذفی بازماند/حریف مرحله بعد مس امروز مشخص می شود

تیم فوتبال مس نوین با شکست در زمین مس شهربابک از صعود به دور بعد رقابت‌های جام حذفی بازماند.

مس نوین از صعود در جام حذفی بازماند/حریف مرحله بعد مس امروز مشخص می شود

تیم فوتبال مس نوین با شکست در زمین مس شهربابک از صعود به دور بعد رقابت‌های جام حذفی بازماند.

در مرحله‌ی سوم رقابت‌های جام حذفی کشور شاگردان رضا ترکزاده در شهربابک میهمان تیم مس این شهر بودند که در نهایت این بازی با دو گل به سود میزبان خاتمه یافت.

اما تیم مس کرمان که با برتری برابر سام هیرمند به مرحله‌ی یک شانزدهم نهایی این رقابت‌ها صعود کرد روز دوشنبه حریف خود را خواهد شناخت.

خونه به خونه بابل ، چوکای تالش ، شهرداری ماهشهر ، مقاومت تهران ، داماش گیلان ، مس شهربابک ، ستاره کاسپین بابل با برتری برابر حریفان خود به دور چهارم مسابقات جام حذفی راه یافتند.

همچنین تیم های سردار بوکان ، پدیده ملکشاهی ایلام ، سیراف کنگان بوشهر ، شاهین لردکان ، شاهین بندر انزلی (تیم های صعود کننده از مرحله دوم به سوم) و تیم های استقلال جنوب تهران ، ملوان بندر انزلی ، نود ارومیه (تیم های دسته اولی) به دلیل انصراف هفت تیم دسته اولی در مرحله سوم با قرعه استراحت مواجه شده بودند که در دور چهارم مسابقات جام حذفی حضور خواهند داشت.

شایان ذکر است مرحله یک شانزدهم نهایی مسابقات جام حذفی با حضور 32 تیم متشکل از 16 تیم صعود کننده از مرحله سوم و 16 تیم حاضر در لیگ برتر برگزار خواهد شد و قرعه کشی این مسابقات عصر دوشنبه 12 شهریورماه با حضور نمایندگان حاضر در این مرحله از ساعت 15 در سالن روابط عمومی سازمان لیگ انجام شده تا تیم ها حریفان خود را بشناسند.

 


دوشنبه 12 شهریور ماه 1397 ساعت 15:00
انتظار نتیجه بهتری از تیم مس نوین داشتیم
چهارشنبه 14 شهریور ماه 1397 ساعت 17:49
مس نوین می شه همون مس B؟ یا جوانان مس؟ــــــــــــــــــــــــــــتیم مس ب
نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

امتیاز هواداران به بازیکنان مس در بازی با شهرراز