شماره‌ی خبر : ‌23121 | تعداد بازدید : 792
چهارشنبه 7 شهریور ماه 1397 ساعت 11:26

صدای تیم‌های لیگ یکی خیلی زود درآمد!/کرکره90 لیگ یک را پائین نکشید

هفته سوم لیگ دسته اول فوتبال کشور در حالی سپری شد که صدای اغلب تیم ها بابت داوری های مشکوک درآمده است.

صدای تیم‌های لیگ یکی خیلی زود درآمد!/کرکره90 لیگ یک را پائین نکشید

هفته سوم لیگ دسته اول فوتبال کشور در حالی سپری شد که صدای اغلب تیم ها بابت داوری های مشکوک درآمده است.

تیم نفت تهران از این رقابت ها کنار رفته است. سیاه جامگان مشهد، خونه به خونه بابل، شهرداری تبریز و همین طور نود ارومیه نیز هرکدام ترجیح داده اند در یک مسابقه شرکت نکنند!
بی نظمی بیداد می کند و هر هفته مربیان تیم ها از یکدیگر می پرسند این هفته حریف مقابل آنان ظاهر می شود یا نه؟!

تا اینجای کار شاید خیلی عجیب نباشد، اما نکته قابل تأمل پخش نشدن برنامه فوتبال یک به بهانه بازی های آسیایی جاکارتاست. تا همین فصل گذشته این برنامه که از طریق شبکه ورزش روی آنتن می رود، هر هفته با دقت و وسواس خاصی مسابقات لیگ دسته اول آزادگان را بررسی می کرد تا این لیگ پرحاشیه در شرایط بهتری برگزار شود.

حالا به نظر می رسد در غیاب برنامه نود لیگ دسته اول (لقب فوتبال یک) حواشی بیشتر شده و حتی شنیده می شود برخی زد و بند ها و اتفاقات غیرفوتبالی راحت تر رقم بخورد.

واقعاً آدم حیرت می کند که چرا به همین راحتی تنها برنامه تخصصی لیگ پرحاشیه دسته اول آزادگان تعطیل می شود؟

روی صحبت ما با مدیران شبکه ورزش است که علت این تصمیم چه بوده است؟ اگر بحث پخش مستقیم بازی های آسیایی جاکارتاست که می توان کنداکتور برنامه فوتبال یک را به ساعات دیگری منتقل کرد. اگر هم شبکه پرمخاطب ورزش قصد ندارد دیگر این برنامه تخصصی لیگ یک را روی آنتن ببرد که باز هم توجیهی ندارد.

این همه تیم، مدیر، مربی، بازیکن و به ویژه مردم شهر های مختلف چشم به این برنامه دوخته اند که حقی از تیم شان ضایع نشود یا حداقل صدای فریادشان در جایی شنیده شود. در وضعیت بلبشوی کنونی تیم ها یا کسانی که به دنبال راه های کثیف و غیرفوتبالی برای صعود باشند، راحت تر کار خود را پیش برده و این رقابت ها از عدالت تهی می شود. برنامه فوتبال یک همچون برنامه 90 می تواند جلوی این اتفاقات غیرفوتبالی را تا حد زیادی بگیرد و حیف است تعطیل شود. البته صلاح شبکه خویش خسروان دانند!


چهارشنبه 7 شهریور ماه 1397 ساعت 12:01
اینجور که از شواهد برمیاد به دلیل شرایط اقتصادی امسال رقبا برای صعود کم هستن و این میتونه بهترین فرصت برای ما باشه که صعود کنیم , قدر این شرایط رو باید دونست
نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

امتیاز هواداران مس به بازیکنان مس در بازی با شهرداری آستارا