شماره‌ی خبر : ‌23112 | تعداد بازدید : 593
دوشنبه 5 شهریور ماه 1397 ساعت 10:46

سرپرست باشگاه مس: این سه امتیاز گوارای وجود هواداران

دکتر علی قرایی سرپرست باشگاه مس کرمان پس از پیروزی یک بر صفر این تیم برابر آلومینیوم در اراک این پیروزی را شادباش گفت.

سرپرست باشگاه مس: این سه امتیاز گوارای وجود هواداران

دکتر علی قرایی سرپرست باشگاه مس کرمان پس از پیروزی یک بر صفر این تیم برابر آلومینیوم در اراک این پیروزی را شادباش گفت.

در پیام دکتر قرایی آمده است: پیش از هرچیز به نیابت از تمام مجموعه تیم علاقه مندم که این پیروزی شیرین را به هواداران متعصب مس کرمان که با طی کردن هزاران کیلومتر خود را در کنار تیم ما قراردادند و با تشویق‌های خود نقش مهمی در کسب این پیروزی ایفا کردند تقدیم نمایم.

همچنین هواداران بیشمار مس در شهر کرمان که با دعای خیر خود تیم را در این بازی سنگین خارج از خانه بدرقه نمودند.

و امیدوارم در بازی هفته آینده برابر اکسین البرز با حضور بیشمار هواداران ما در استادیوم باهنر جوی حاکم شود که در آن با فتح سه امتیاز مهم برابر تیم صدرنشین جدول، باردیگر از کرمان برای فوتبال ایران قلعه عقاب‌ها ساخته شود.

تیم مس امشب در زمین حریفی به پیروزی رسید که تا بن دندان مسلح به بازی‌های لیگ یک پای گذاشت و با شرایط مالی بسیار مطلوب‌تر نسبت به مس و همچنین شروع تمرینات خود دو ماه زودتر نسبت به تیم مس، می‌توانست در این بازی شرایط سختی را برای نفرات تیم ما رقم بزند.

اما نارنجی‌پوشان باغیرت با توکل به خدا و شهدا و توسل به شهید حججی، باردیگر غیرت و معرفت را در این بازی معنا کردند و با جنگندگی در تمام بازی سه امتیاز بزرگ را به نام مس فتح کردند.

بنده به این نفرات اعتماد و اعتقاد کامل دارم و مطمئن هستم از هفته ششم به بعد هیچ تیمی جلودار موفقیت نفرات مس کرمان در این فصل نخواهد بود و از همگان نیز تقاضا دارم که به این تیم اعتماد کامل را برای موفقیت داشته باشند و در کنار این تیم راه سخت و طولانی رسیدن به موفقیت را تحمل نمایند.

این تیم شایسته احترام برای مردمان کرمان است زمانی که 7 بازیکن کرمانی (اسلامی،اسماعیل‌بیگی،حسین‌خانی،تیکدری،علوی،ستاری، زراعت ‌کار) در زمین بازی برای ثبت این نتیجه بزرگ به طور مستقیم تلاش می‌کنند... تعدادی که از نظر استفاده از بازیکنان بومی برای همه تیم‌های لیگ یک و حتی برتر یک رکورد محسوب می‌شود.

بابت این اعتماد به نفرات بومی، دست سرمربی تیم را به گرمی میفشارم و به همه بازیکنان تیم که زیر پرچم مس کرمان خانواده این تیم را تشکیل داده‌اند خدا قوت می‌گویم.

بابت همه حمایت‌های مقامات ارشد شرکت مس در راس آن‌ها حاج‌آقا توحیدی و آقای ابراهیمی تشکر و قدردانی می‌نمایم که حاصل آن شادی امشب جوانان کرمانی است و امیدوارم که با حمایت بیشتر این بزرگواران، گل لبخند بر صورت مردمان استان کرمان با ادامه پیروزی‌های مس تداوم داشته باشد.


دوشنبه 5 شهریور ماه 1397 ساعت 12:17
باسلام.تنها میتوان گفت درود ب شرف وغیرت این مدیر عامل و بازیکنان و کادر فنی.وکلیه کسانی ک در این پیروزی نقش داشتند.ب امید پیروزیهای بیشتر.....و سعود ب لیگ برتر.بخدا حیفه این استان با این همه امکانات و استعداد نماینده نداشته باشه.
دوشنبه 5 شهریور ماه 1397 ساعت 13:11
اقا خواهش میکنم هفته دیگه همه بیایید استادیوم که بریم صدر جدول
نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

نظر شما در رابطه با بازی مس و آریو