شماره‌ی خبر : ‌23110 | تعداد بازدید : 1059
دوشنبه 5 شهریور ماه 1397 ساعت 10:00

حاشیه‌های بازی آلومینیوم و مس/ هلهله با لهجه کرمانی در اراک

تیم فوتبال مس کرمان در اراک یکی از بازی‌های سنگین این فصل خود را فتح کرد تا هفته‌ی سوم رقابت‌های لیگ یک برای هواداران این تیم روزی درخشان شود.

حاشیه‌های بازی آلومینیوم و مس/ هلهله با لهجه کرمانی در اراک

تیم فوتبال مس کرمان در اراک یکی از بازی‌های سنگین این فصل خود را فتح کرد تا هفته‌ی سوم رقابت‌های لیگ یک برای هواداران این تیم روزی درخشان شود.

هوای خوب و ساعت مناسب برگزاری بازی و همچنین نور کافی و چمن مساعد ورزشگاه امام خمینی(ره) اراک همگی سبب شده بود که شرایط برای برگزاری یک بازی جذاب و عادلانه فراهم شود.

دو دستگاه اتوبوس از هواداران مس کرمان با طی کردن سفری طولانی خود را به اراک رسانده‌ بودند تا تیم خود را در این بازی سخت تنها نگذارند که با تمام وجود در طول 90 دقیقه تیم خود را تشویق کردند. هواداران مس با بازی خوب و گل زیبای تیم مس بیشتر هم به وجد آمدند و با فریادهای خود ورزشگاه اراک را تسخیر کردند تا هلهله با لهجه کرمانی در اراک طنین انداز شود.

حدود سه هزار تماشاگر، این بازی را از نزدیک مشاهده کردند اما به دلیل عدم پخش تلویزیونی این بازی، کرمانی‌ها در این شهر از دیدن مسابقه محروم ماندند اما کانال تلگرامی رسمی باشگاه مس به صورت لحظه به لحظه این بازی را با جزئیات پوشش داد تا هواداران مس از اتفاقات این بازی بی‌اطلاع نمانند.

در نیمه‌ی اول بازیکنان مس در چند صحنه به خصوص خطای هند مدافع آلومینیوم به داور بازی معترض بودند. هرچند در نیمه‌ی دوم این اعتراضات بیشتر از سوی تیم اراکی به داور اعلام می‌شد.

دکتر قرایی سرپرست باشگاه مس به همراه آقای یوسف‌آبادی قائم‌مقام سرپرست باشگاه و مجید مکی‌زاده مدیر تیم‌های فوتبال مس با حضور در ورزشگاه این بازی را از نزدیک مشاهده کردند. مقامات باشگاه مس در نیمه‌ی دوم در جمع هواداران مس این بازی را مشاهده کردند.

همچنین برخی از مقامات سیاسی و کارخانه‌جات آلومینیوم اراک نیز برای حمایت از این تیم به ورزشگاه آمده بودند.

در بین دو نیمه این بازی از هواداران قدیمی تیم اراکی تقدیر به عمل آمد.

برای نیمه‌ی دوم این بازی 7 دقیقه وقت اضافه اعلام شد اما بازیکنان مس با غیرت تا آخرین دقیقه از گل تیم خود حفاظت کردند.

عباس زارعت‌کار جوان آینده‌دار فوتبال کرمان در این بازی اولین نمایش رسمی خود را با پیراهن مس انجام داد ضمن اینکه محمدرضا خرسندنیا بازیکن جدید تیم مس نیز 90 دقیقه برای این تیم اولین بازی رسمی خود را به نمایش گذاشت.

در پایان بازی بازیکنان مس با حضور در جمع هواداران مس شادی این سه امتیاز را میان خود بیشتر تقسیم کردند.

هواداران آلومینیوم که در پایان این بازی به شدت از نتیجه مسابقه ناراحت بودند پس از سوت پایان بازی به سمت بازیکنان خود بطری‌های آب را پرتاب کردند که در این میان بازیکنان مس نیز از این خشونت بی‌نصیب نبودند!

 


دوشنبه 5 شهریور ماه 1397 ساعت 13:02
درود بر هوادارای عزیز که زحمت سفر طولانی رو به جون خریدن تا تیم رو همراهی کنن و سپاس فراوان از مدیریت باشگاه به خاطر فراهم ساختن همراهی هواداران در این بازی
نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

امتیاز هواداران مس به بازیکنان مس در بازی با شهرداری آستارا