شماره‌ی خبر : ‌23089 | تعداد بازدید : 854
دوشنبه 29 مرداد ماه 1397 ساعت 11:19

نعمتی: در المپیک با حریفانی رقابت می‌کنم که از نظر جسمی قوی‌تر هستند

باید این واقعیت را قبول کرد که من در بخش المپیک با حریفانی دست و پنجه نرم می‌کنم که از نظر جسمی از من قوی‌تر هستند و راحت‌تر کار می‌کنند. ناامید نیستم و تلاش می‌کنم با حضورم نشان دهم زنان ایرانی چه توانمندی‌هایی دارند.

نعمتی: در المپیک با حریفانی رقابت می‌کنم که از نظر جسمی قوی‌تر هستند

بانوی کماندار باشگاه مس کرمان دست به کار بزرگ دیگری زده است و به عنوان یک ورزشکار غیرمعولی و برروی ویلچر به رقابت ورزشکاران معمولی المپیک آسیایی می‌رود.

کمیته ملی المپیک به این فدراسیون در ریکرو بانوان فقط یک سهمیه را اختصاص داد  که بعد از رکوردگیری زهرا نعمتی به عنوان کماندار اعزامی کشورمان معرفی شد.

وی  درباره شرایط تمریناتش گفت: تمرینات خوبی را پشت سر گذاشته‌ایم، وضعیت کمانداران هم خوب است، امیدوارم که در مسابقه به اوج آمادگی‌مان برسیم.

نعمتی در پاسخ به این سوال که شما در پاراالمپیک صاحب مدال طلا شده‌اید و در مسابقات جهانی هم مدال‌های زیادی را کسب کرده‌اید اما در بخش آسیایی و المپیک کسب مدال سخت به نظر می‌رسد، خاطرنشان کرد: زهرا نعمتی در بخش المپیک و پاراالمپیک همه تلاش خود را کرده است اما باید این واقعیت را قبول کرد که من در بخش المپیک با حریفانی دست و پنجه نرم می‌کنم که از نظر جسمی از من قوی‌تر هستند و راحت‌تر کار می‌کنند. ناامید نیستم و تلاش می‌کنم با حضورم نشان دهم زنان ایرانی چه توانمندی‌هایی دارند.

پرچمدار کاروان ایران در المپیک ریو در ادامه در پاسخ به این سوال که کسب مدال در ریکرو سخت است، تصریح کرد: ما در ریکرو در قاره آسیا سخت‌ترین حریفان را داریم اما ناامید نیستیم و همه تلاش‌مان را به کار می‌گیریم باید سخت کار شود اگر به نتیجه مورد دلخواه یعنی مدال دست پیدا نکنیم، باز هم تیم ما عملکرد خوب خود را نشان می‌دهد. همانطور که می‌دانید در تیراندازی با کمان بیش از 60 نفر برای کسب سه مدال رقابت می‌کنند.

بانوی کماندار باشگاه مس درباره حضورش در مسابقات کسب سهمیه المپیک توکیو یادآور شد: من همه تلاشم را به کار می‌گیرم و در مسابقات کسب سهمیه هم حضور خواهم داشت. چرا که برای المپیک 2020 هم برنامه دارم.

نعمتی همچنین درباره آسیب‌دیدگی کیمیا علیزاده و پرچمداری الهه احمدی یادآور شد: آسیب‌دیدگی کیمیا خبر ناراحت‌کننده‌ای بود امیدوارم به زودی مشکل این وزرشکار حل شود. الهه و کیمیا از دوستان صمیمی من هستند و پرچمداری الهه به عنوان یک قهرمان زن هم برای من و هم زنان ایرانی باعث افتخار است.


نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

نظر شما در رابطه با بازی مس و آریو