شماره‌ی خبر : ‌23088 | تعداد بازدید : 1331
یکشنبه 28 مرداد ماه 1397 ساعت 13:44

بررسی چند نکته مهم در پایان بازی دیروز مس و گل‌گهر/به امید برابری این ترازو

هرچند بازی روز گذشته تیم‌های مس کرمان و گل‌گهر سیرجان تمام شد و این دیدار نیز با همه اتفاقات خود به یک تجربه تبدیل شد اما در پایان این مسابقه نکاتی قابل توجه برجای مانده است که جای بررسی بیشتر دارد.

بررسی چند نکته مهم در پایان بازی دیروز مس و گل‌گهر/به امید برابری این ترازو

هرچند بازی روز گذشته تیم‌های مس کرمان و گل‌گهر سیرجان تمام شد و این دیدار نیز با همه اتفاقات خود به یک تجربه تبدیل شد اما در پایان این مسابقه نکاتی قابل توجه برجای مانده است که جای بررسی بیشتر دارد.

بازی دیروز یک مسابقه محکم و نزدیک از سوی دو تیم بزرگ استان کرمان یعنی مس کرمان و گل‌گهر سیرجان  بود که ای کاش فرصت پخش آن برای تمام کشور فراهم می‌گردید تا بزرگی فوتبال کرمان بیشتر برای ایران نمود داشته باشد... باشگاه گل گهر با دید خوب مسئولین رده بالای شرکت در بحث ثبات مدیریت، بسیار حرفه ای عمل کرده است وبا حفظ اسکلت مدیریتی خود در سه سال گذشته و تامین نیازهای مالی خود در بالاترین سطح، در فصل نقل و انتقالات این فصل نیز یکی از تیم‌های رده اول لیگ یک این فصل بود که در بازار نقل و انتقالات نیز فعالیت بسیار شدید و خوبی داشت...

اما این تیم با همه شرایط خوب خود در نیمه دوم به طورکامل تحت تاثیر بازی تیم مسی قرار  گرفت که شاید فعالیت جدی خود برای آماده‌سازی و جذب بازیکن را خیلی دیرتر از این تیم آغاز کرد و مس کار اصلی خود را در نقل وانتقالات از زمانی شروع کرد که بازیکنان زیادی جذب تیم‌های دیگر شده بودند و آماده‌سازی وجذب نفرات مس بازه زمانی بسیار متفاوت از حریف خود داشت که بازی نیمه دوم مس نشان داد علی‌رغم تفاوت زمانی آماده‌سازی و جذب دو تیم، مس کرمان خیلی زود می‌تواند شرایط خوب خود را پیدا کند.

هرچند اگر شرایط بازی به شکلی مطلوب‌تر آغاز می‌شد و ساعت بازی در ابتدای مسابقه با گرمای هوا، بر بازی تیم میهمان تاثیر منفی بیشتری نمی‌گذاشت و یا چمن ورزشگاه از نظر کوتاهی شکل استانداردتری داشت تا حدی که ناظر بازی نیزبه بلندی آن ایراد جدی گرفت، تا بازهم تیم میهمان به شرایط بازی برروی آن سریع‌تر عادت کند، بازی خوب مس در نیمه‌ی دوم، سریع‌تر نیز اتفاق می‌افتاد و در نیمه‌ی اول نیز مس می‌توانست حریف را کاملا تحت تاثیر بازی خود قرار دهد.

همچنین نباید از قضاوت این بازی نیز غافل شویم که سختگیرانه ترین تصمیم‌های ممکن را برای میهمان به خصوص در نیمه‌ی اول اتخاذ کرد تا فشار بازی برروی تیم مس بیشتر هم شود. در این بازی گل تیم مس به راحتی مردود اعلام می‌شود و گل دوم حریف نیز با شبهات بسیار و برروی خطای مشکوکی که کمک داور آن را اعلام کرد، به ثمر رسید که قطعا این موضوع مورد بررسی بیشتر قرار خواهد گرفت.

در فوتبال امروز دنیا بحث بازی جوانمردانه مالی و فیرپلی خارج از زمین نیز به عنوان یکی از اصول مهم و اصلی برای باشگاه‌ها مطرح است که با توجه به نهادهای نظارتی که برروی باشگاه مس کرمان وجود دارد، این باشگاه خود را کاملا ملزم به رعایت آن دیده است و اتحادیه باشگاه‌های صنعتی نیز بارها قراردادهای باشگاه مس را در این مورد بررسی کرده است و باشگاه مس کرمان امیدوار است که فیرپلی مالی و خارج از زمین در بحث قراردادها، و نظارت دقیق برروی قراردادهای تمامی باشگاه‌های صنعتی به همان دقتی باشد که برروی باشگاه مس کرمان انجام گرفته است...

به این نکته نیز باید اشاره کرد، علیرغم اینکه مس روز گذشته در این جنگ نابرابر، فوتبال را به بی‌عدالتی‌اش باخت، اما هرگز چهره یک تیم بازنده را نداشت و تیم دست نشان نشان داد با پوشش نقاط ضعف خود و تقویت تیم در برخی ازپست‌ها امیدواری مردم کرمان را امسال جواب مثبت بدهد.که برای تحقق این امر می‌طلبد مسئولین شرکت صنایع ملی مس ایران حمایت بیشتری از این تیم بکنند.

بدون شک برنده واقعی بازی هواداران خونگرم کرمانی بودند که یک صدا و متحد با نظم خاصی علیرغم بی مهری مسئولین برگزار کننده بازی که بدترین جایگاه ممکن را به آن‌ها اختصاص دادند، به تشویق تیم خود مشغول بودند و در پایان بدون هیچ اعتراض و حاشیه ای ورزشگاه را ترک کردند،که این مهم مورد تحسین همگان قرار گرفت.

و این نکته را نیز فراموش نکنیم که باشگاه مس در بحث بومی گرایی با 15 بازیکن از استان کرمان که روز گذشته 5تن از این نفرات در ترکیب ثابت مس به میدان رفتند، گوی سبقت را از سایر تیم‌های استان ربوده است که این موضوع نیز بسیار قابل توجه است چراکه در دربی روز گذشته کرمانی ها با وجود 5 بازیکن بومی تیم مس درابتدای بازی، در مجموع 6 بازیکن کرمانی بازی را آغاز کردند که 5 بازیکن لباس نارنجی بر تن داشتند!


دوشنبه 29 مرداد ماه 1397 ساعت 15:09
خط حمله تیم مس کجاست!!!!!!!!!
نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

امتیاز هواداران مس به بازیکنان مس در بازی با شهرداری آستارا