شماره‌ی خبر : ‌23087 | تعداد بازدید : 636
یکشنبه 28 مرداد ماه 1397 ساعت 12:51

دست‌نشان: ازاهانت بگوویچ به خودم واقعا متاسف شدم

سرمربی مس کرمان در کنفرانس خبری پس از بازی تیمش برابرگل‌گهر سیرجان به شدت از رفتارهای سرمربی حریف انتقاد کرد.

دست‌نشان: ازاهانت بگوویچ به خودم واقعا متاسف شدم

سرمربی مس کرمان در کنفرانس خبری پس از بازی تیمش برابرگل‌گهر سیرجان به شدت از رفتارهای سرمربی حریف انتقاد کرد.

نادر دست‌نشان پس از شکست 2 بر یک مقابل گل‌گهر سیرجان در هفته دوم لیگ دسته یک در جمع خبرنگاران اظهارداشت: بازی بسیار سنگینی بود، هر دو تیم نشان دادند از کیفیت بالایی برخوردارند، متأسفانه ما در نیمه اول نتوانستیم خوب بازی کنیم، هوا هم سنگین بود و به هر حال ما 2 گل دریافت کردیم و تیم گل‌گهر بهتر از ما بازی کرد و ما خیلی ضعیف بودیم اما این باعث نمی‌شود که به برخی از مسائلی که از نظر روحی و روانی به تیم ما ضربه زد نگاه نکنیم.

وی افزود: در بازی فوتبال شرایط باید عادلانه باشد، از دیروز که آمدیم و این زمین را دیدیدم چمنش غیر استاندارد بود و بیش از حد بلند بود و پای بازیکنان داخل چمن قرار می‌گرفت و توپ در چمن گیر می‌کرد، هرچه‌قدر گفتیم زمین چمن کوتاه شود انجام ندادند، این کار قشنگی نیست، گل‌گهر در این زمین تمرین می‌کند و به این زمین عادت دارد، همین مسئله باعث شد در نیمه اول در پاس دادن‌ها و گردش توپ عاجز باشیم به دلیل اینکه شرایط چمن روی بازیکنان تأثیر گذاشت. در نیمه دوم عادت کردیم، گرمای هوا شکسته شد و به چمن هم عادت کردیم.

سرمربی تیم فوتبال مس کرمان تصریح کرد: نیمه دوم را دیدید که به چه شکل بازی کردیم، 45 دقیقه دوم بازی با یک دروازه انجام شد، دفاع جانانه سیرجان اجازه نداد ما به گل‌های برتری برسیم در صورتیکه شایسته آن بودیم اما صاحب موقعیتی نشدیم که به گل برسد. گل دوم هم مشخص بود که روی اشتباه کمک داور گل خوردیم، یک اشتباه تأثیرگذار 100 درصد بود، توپ به اوت رفت اما داور در آن صحنه به اشتباه کرنر اعلام کرد و روی آن کرنر گل خوردیم.

فیلم بازی را نگاه کنیم و ببینیم که چرا گل ما مردود اعلام شد؛ چرایش را نمی‌دانم. وقتی فشار عصبی بالا برود بازیکنان قدرت تصمیم‌گیری‌شان پایین می‌آید. ما تیم برتر میدان بودیم و می‌‌توانستیم 3-4 گل دیگر به حریف بزنیم اما نتوانستیم، این برد را به بازیکنان و مردم سیرجان تبریک می‌گویم، به همه تبریک می‌گویم به جز کادر فنی گل‌گهر سیرجان که آن هم دلیل دارد. برای فوتبال خودمان متأسفم.

دست نشان افزود: میزبانی تیم گل‌گهر اصلاً خوب نبود، دلیل باخت ما این مسئله نبود اما در حق تماشاگران ما ظلم شد و آنها را در جایگاه خوبی قرار ندادند، آنها می‌توانستند به تیم ما انرژی بدهند. من مربی مس کرمان هستم از آمریکا و اسرائیل هم نیامده‌ام اما مربی حریف به من فوحش مادر داد. از این مسئله وقعا متاسف هستم و تبریک می‌گویم به همه ایرانیان که این حرکت را حمایت می‌کنند.


دوشنبه 29 مرداد ماه 1397 ساعت 07:48
اینکه بگوییم همیشه باید ببریم اشتباه است اما هر باخت یا مساوی که بدست می آوریم در بازیهای پایانی لیگ باعث استرس و مشکلات روحی و روانی هم برای بازیکنان و سایر عوامل دست اندر کار و هم هواداران خواهد بود پس باید سعی کنیم در ابتدای لیگ حداکثر امتیاز ها را جمع کنیم تا کاسه چه کنم را بدست نگیریم موفق باشید
دوشنبه 29 مرداد ماه 1397 ساعت 12:08
وینگو که معلومه داستانش , نادر خان هم بهتره تمرکزش رو بذاره روی تیم با نتایج بازیهای آینده این باخت رو جبران کنیم
دوشنبه 29 مرداد ماه 1397 ساعت 16:02
این گل گهر همیشه گربه سیاه ما بوده
چهارشنبه 31 مرداد ماه 1397 ساعت 16:20
ایشالا با کمک خدا و نادر خان میریم لیگ برتر
نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

امتیاز هواداران به بازیکنان مس در بازی با شهرراز