شماره‌ی خبر : ‌23085 | تعداد بازدید : 737
یکشنبه 28 مرداد ماه 1397 ساعت 11:40

گل‌گهر سیرجان2-1مس کرمان/عدالت در سیرجان رعایت نشد

تیم فوتبال مس کرمان در روزی که با بازی خوب خود به خصوص در نیمه‌ی دوم بازی مستحق کسب امتیاز در سیرجان بود، روی ناعادلانه‌ی فوتبال در سیرجان را دید و برابر گل‌گهر تن به شکست دو بر یک داد.

گل‌گهر سیرجان2-1مس کرمان/عدالت در سیرجان رعایت نشد

تیم فوتبال مس کرمان در روزی که با بازی خوب خود به خصوص در نیمه‌ی دوم بازی مستحق کسب امتیاز در سیرجان بود، روی ناعادلانه‌ی فوتبال در سیرجان را دید و برابر گل‌گهر تن به شکست دو بر یک داد.

نادر دست‌نشان در این بازی تیم خود را با ترکیب آرمان شهدادنژاد، امیرحسین عسگری، میلاد باقری، عیسی پرتو، حسین حیدری، فرزاد حسین‌خانی، امین جهان‌کهن، محمد پورمحمد، مهدی تیکدری، مهرداد قنبری و شروین بزرگ به میدان فرستاد.

هنوز بازی دو تیم سروشکل درستی به خود نگرفته بود که تیم مس خیلی زود غافلگیر شد و در دقیقه‌ی 10 بازی برروی ارسال آذرباد،با ضربه سر پیمان رنجبری میزبان به گل اول بازی رسید.

این گل آب سردی بر پیکر بازیکنان مس شد و موجب شد که آن‌ها تمرکز خود را در زمین بازی از دست بدهند.

در حالی که مسی‌ها سعی می‌کردند دفاع فشرده گل‌گهر را باز کنند، بازیکنان این تیم از فضای بین مدافعان مس استفاده می‌کردند و دردقیقه‌ی 31 گلزاری با دروازه‌ی مس در موقعیت تک به تک قرار گرفت که آرمان شهداد نژاد با واکنشی عالی دروازه‌ی تیم مس را نجات داد.

در حالی که کرمانی‌ها در نیمه‌ی اول بازی به قضاوت ترابیان داور این بازی نیز به شدت معترض بودند، معتقد بودند که داور این مسابقه چندان صحنه‌ها را به سود تیم میهمان درست تشخیص نمی‌دهد.

در حالی که آرمان شهدادنژاد در دقیقه‌ی 37 بازی یک موقعیت تک به تک دیگر را گرفت و اجازه نداد شوشتری برای میزبان گل دوم را به ثمر بزند، اما یک دقیقه‌ی بعد دروازه‌ی مس برای بار دوم باز شد.

در دقیقه‌ی 38 و از روی یک ضربه‌ی کرنر، پورعلی با جایگیری دقیق خود در میان عفلت مدافعان مس گل دوم گل‌گهر را به ثمر رساند تا کار مس در نیمه‌ی اول سخت‌تر شود.

در نیمه‌ی دوم مس می‌توانست خیلی زود به بازی برگردد اما داور بازی در دقیقه‌ی 48 گل بازیکنان مس را مردود اعلام کرد و با اعلام خطا برروی دروازه‌بان گل گهر اعتراض شدید بازیکنان و کادر تیم مس را به همراه آورد.

در نیمه‌ی دوم بازی  مس به مراتب بهتر و منظم‌تر شده بود و در دقیقه‌ی 52 مهدی تیکدری با شوتی نفس‌گیر دروازه‌ی میزبان را تهدید کرد.

در دقیقه‌ی 52 مس دو تعویض همزمان انجام داد و وحید اسماعیل‌بیگی را جانشین امیرحسین عسگری و میر زلیکانی را جانشین حسین حیدری کرد تا برنامه‌های هجومی مس بیشتر در زمین مشهود شود.

در دقیقه‌ی 56 همه چیز برای گلزنی مس فراهم بود اما ضربه سر پرتو قدرت لازم را نداشت و دو دقیقه‌ی بعد در دقیقه‌ی 58 شهدادنژاد در گرفتن تک به تک در این بازی هتریک کرد و با مهار موقعیت گل آوخ مس را در بازی نگه داشت.

در قیقه‌ی74 شروین بزرگ نیز نتوانست ضربه‌ی سر خود را برای مس تبدیل به گل کند تا جای خود را به سجاد حیدری در ترکیب تیم مس دهد.

حیدری حضور خود را در زمین خیلی سریع علنی کرد و در دقیقه‌ی 77 برروی سانتر پورمحمد با یک ضربه‌ی سر برای مس گلزنی کرد تا امیدها برای این تیم زنده شود.

پس از این گل بازیکنان مس دروازه‌ی گل‌گهر را در ده دقیقه‌ی آخر بازی آماج حملات خود قرار دادند که موقعیت‌های این تیم یکی پس از دیگری با بدشانسی از دست می‌رفت.

حرکت عرضی عالی مهدی تیکدریدر دقیقه‌ی 81، ضربه سر پرتو در دقیقه‌ی 87 وشوت سرکش پورمحمد در دقیقه‌ی 90 موقعیت‌های علی گلزنی مس بودند که به ثمر ننشستند.

مس تا آخرین ثانیه بازی برای زدن گل تساوی تلاش کرد و در دقیقه‌ی 94 بازی نیز برروی شلوغی جلوی دروازه تا یک قدمی رسیدن به گل تساوی رسید اما بازهم ناکام ماند تا بازی با نیتجه‌ی دو بر یک به سود گل‌گهر خاتمه پیدا کند. 

 


دامون میرهاشمی
0
0
دوشنبه 29 مرداد ماه 1397 ساعت 12:06
نیمه اول تیم خوب بازی نکرد و در کل دفاع هم ضعیف عمل کرد , لیگ سختی داریم و باید نقاط ضعف تیم سریعار برطرف بشه
دوشنبه 29 مرداد ماه 1397 ساعت 16:03
این گل گهر همیشه گربه سیاه ما بوده. خودش ب جایی نمی رسه، نمی ذاره ما هم ب جایی برسیم
نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

امتیاز هواداران به بازیکنان مس در بازی با شهرراز