شماره‌ی خبر : ‌23075 | تعداد بازدید : 1366
چهارشنبه 24 مرداد ماه 1397 ساعت 12:40

حجت‌الاسلام توحیدی: موفقیت در ورزش مس باید پایدار باشد

هم‌اکنون دو تیم فوتبال مس کرمان و رفسنجان در لیگ دسته یک بازی می‌کنند و برنامه‌ریزی کرده‌ایم تا در پایان سال موفق به حضور در لیگ برتر هم بشویم.

حجت‌الاسلام توحیدی: موفقیت در ورزش مس باید پایدار باشد

مشاور فرهنگی و ورزشی مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران بر پایداری موفقیت و توجه به تیم‌های پایه در ورزش این شرکت تاکید نمود.

حجت‌الاسالام والمسلمین توحیدی در حاشیه استقبال از بازیکنان تیم فوتسال مس سونگون که عنوان قهرمانی جام باشگاه‌های آسیا را کسب کرده بودند گفت: برابر با دستورالعمل و سیاست‌گذاری که مدیرعامل شرکت مس داشتند ما به ورزش پایه به‌طور کامل توجه می‌کنیم و آن را تقویت خواهیم کرد؛ چون معتقدیم که تیم‌های پایه نقش اساسی در پیشرفت ورزش حرفه‌ای کشور دارند.

او ادامه داد: به همین خاطر آکادمی‌های ورزش‌های پایه را در هر پنج باشگاه صنعت مس توسعه دادیم و هم‌اکنون مجموع آکادمی‌های ورزش پایه شرکت مس به هفتاد آکادمی می‌رسد که یک عدد بسیار خوبی است. من با رصدی که در مجموعه باشگاه‌ها کردم هیچ‌کدام از شرکت‌ها این اهمیت را به ورزش پایه نداده‌اند. این نشان می‌دهد که ورزش پایه از جایگاه بسیار خوبی در شرکت مس برخوردار است.

مشاور فرهنگی مدیرعامل شرکت مس با تأکید بر این‌که در کنار ورزش پایه در رابطه با ورزش قهرمانی و حرفه‌ای هم درخشش خوبی داشته‌ایم گفت: علاوه بر این‌که تیم فوتسال مس ورزقان با حمایت‌های ویژه مدیرعامل شرکت مس و تلاش‌های زیادی که بازیکنان تیم و کادر فنی داشتند موفق به کسب مقام قهرمانی شد در رشته‌های دیگر ورزشی هم درخشش داشتیم. هم‌اکنون دو تیم فوتبال مس کرمان و رفسنجان در لیگ دسته یک بازی می‌کنند و برنامه‌ریزی کرده‌ایم تا در پایان سال موفق به حضور در لیگ برتر هم بشویم.

او با اشاره به این‌که خانم زهرا نعمتی که جزو خانواده ورزشی صنعت مس است افتخار بانوان ایران است تصریح کرد: ما اکنون در رشته کاراته قهرمان جهان داریم، در فوتسال بانوان لیگ برتری هستیم، در تکواندو و رشته‌های پاراالمپیکی افتخارات بسیار زیادی داریم که این نشان می‌دهد شرکت مس توجه به ورزش حرفه‌ای و قهرمانی و پایه را در کنار هم در دستور کار قرار داده است و به آن توجه ویژه‌ای دارد.


نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

نظر شما در رابطه با بازی مس و آریو