شماره‌ی خبر : ‌23065 | تعداد بازدید : 1022
دوشنبه 22 مرداد ماه 1397 ساعت 09:53

حاشیه‌های بازی مس و شهرداری/تماشاگران، بازی، چمن و همه چی عالی!

تیم فوتبال مس کرمان رقابت‌های لیگ یک این فصل را بسیار عالی و دلچسب آغاز کرد و در شبی شاد در ورزشگاه باهنر، سه امتیاز بسیار دلچسب را به حساب خود ریخت.

حاشیه‌های بازی مس و شهرداری/تماشاگران، بازی، چمن و همه چی عالی!

تیم فوتبال مس کرمان رقابت‌های لیگ یک این فصل را بسیار عالی و دلچسب آغاز کرد و در شبی شاد در ورزشگاه باهنر، سه امتیاز بسیار دلچسب را به حساب خود ریخت.

ـ یکی از رونمایی‌های مهم برای این بازی، رونمایی از چمن تازه کشت شده ورزشگاه باهنر کرمان بود که در ماه‌های اخیر صحبت‌های زیادی پیرامون خود مطرح کرده بود، اما در این بازی از پس امتحان اول خود خیلی خوب برآمد. هرچند این چمن برای زیبایی وقوام بیشتر خود نیاز به زمان بیشتری دارد اما باید به عوامل کاشت این چمن دست‌مریزاد وخدا قوت گفت که موجب شدند کرمانی‌ها سه امتیاز شیرین را در خود شهر کرمان جشن بگیرند.

ـ بازیکنان تیم مس کرمان با لباس‌هایی منقوش به تصویر شهید حججی قصد ورود به زمین را داشتند که ناظر بازی در تصمیمی عجیب مانع از این اتفاق شد و اجازه نداد بازیکنان مس با این لباس وارد زمین شوند.

ـ همچنین به مناسبت شهادت امام جواد(ع) پارچه نوشته‌ای برای تسلیت در برابر بازیکنان مس به زمین آمد.

ـ نزدیک به 4 هزار هوادار این بازی را از نزدیک مشاهده کردند و برای تشویق تیم مس نیز سنگ تمام گذاشتند. قرار است از بازی‌های آینده با آغاز روند تعویض صندلی‌های ورزشگاه باهنر نیز، محل نشستن این عزیزان شرایط بهتری را نسبت به قبل پیدا کند.

ـ محمود خمیسی که در تمرینات پیش فصل مس نیز حضور داشت وبه تیم شهرداری ماهشهر رفته بود،قبل از بازی با بازیکنان مس ونیمکت‌نشینان به خوش وبش پرداخت.

ـ جایگاه ویژه ورزشگاه باهنر نیز همانند سکوهای ورزشگاه، بسیار شلوغ‌تر از همیشه بود که همگان امیدوارند با تداوم این همدلی، نتایج دلگرم کننده مس، بازهم این سکوها و جایگاه‌ها را شلوغ‌تر نماید.

ـ احمد زنده‌روح به دلیل عدم تکمیل مدارکش نتوانست نام خود را در لیست بازیکنان مس در این بازی جای دهد و مهدی اسلامی نیز با یک جلسه محرومیت از فصل قبل، غایبان مس در این بازی بودند.

ـ سجاد حیدری که به دلیل مصدومیت در این بازی تعویض شد ظاهرا مشکل جدی ندارد و تشخیص‌های اولیه برای بازی‌های بعدی او امید بخش بود.

ـ در بین دو نیمه برای برق رختکن تیم شهرداری ماهشهر مشکل فنی پیش آمد که بعد از سه تا چهار دقیقه با تلاش عوامل ورزشگاه این برق به سرعت وصل شد، اما در حالی که برق رختکن این تیم به سرعت وصل شده بود، عوامل تیم شهرداری ترجیح دادند که در بین دو نیمه در زمین چمن استراحت کنند.

ـ دکتر علی قرایی سرپرست باشگاه مس کرمان در نیمه‌ی دوم در میان هواداران تیم مس و در جایگاه تماشاگران بازی را دنبال کرد و بارها از سوی هواداران مس به شدت تشویق شد.

ـ میلاد باقری که به دلیل مصدومیت از ناحیه فک قرار بود چند هفته‌ایاز میادین دور باشد با تلاش کادر پزشکی به این بازی رسید و برای تیم هم به میدان رفت.باقری در پایان بازی تشکر ویژه‌ای از کادر پزشکی تیم داشت که او را برای انجام این بازی آماده کرده بودند.

ـ داوری این بازی اصلا به مذاق کرمانی‌ها خوش نیامده بود و اخراج بحث برانگیز حامد محمودی در این بازی اوج اعتراض کرمانی‌ها به داور بازی را به دنبال داشت.

ـ دکتر پورابراهیمی نماینده مردم کرمان در مجلس ورئیس کمیسیون اقتصادی برای تماشای بازی تیم مس کرمان در ورزشگاه حاضر شد و در پایان بازی نیز در بین بازیکنان این تیم حضور یافت و به آن‌ها خسته نباشید گفت.

ـ در پایان بازی اشک شوق دکتر قرایی سرپرست باشگاه مس کرمان نشان از تحمل فشارهای زیاد در روزهای اخیر از سوی وی داشت.

ـ نادر دست‌نشان سرمربی تیم مس نیز که بعد از یازده سال در یک بازی رسمی در کرمان حاضر می‌شد در این بازی بارها از سوی هواداران مس تشویق شد و برای او پارچه نوشته‌ای هم در ورزشگاه نصب شده بود.

 


دوشنبه 22 مرداد ماه 1397 ساعت 15:19
دوستان خواهش میکنم بیایید ورزشگاه یکی رو هم همراتون بیارید لطفا خوش میگذره
دامون میرهاشمی
0
2
دوشنبه 22 مرداد ماه 1397 ساعت 19:28
برد خوبی بود و دل هوادارا شاد شد
دامون میرهاشمی
0
2
سه‌شنبه 23 مرداد ماه 1397 ساعت 10:23
درودبر هواداران عزیز که پرشور و همراه 90 دقیقه در کنار تیم بودن
سه‌شنبه 23 مرداد ماه 1397 ساعت 19:28
باسلام.اول درود ب شرف همه هوادارها ک سنگ تموم گذاشتن.دوم درود ب همه بازیکنها و سرمربی.سوم درود ب شجاعت و معرفت آقای قرایی ک نیمه دوم رو بین تماشاگرها بودن.ضمنا آقای قرایی باید کمی خونسرد باشن ایشون نزدیک خود من نشسته بودن واقعا استرس داشتن ک بعد از گل دوم کمی آروم تر شدن.جناب آقای قرایی لطفا صندلیها و اسکوربرد رو هرچه سریعتر راه اندازی کنید.چون یکی از دوستان من ک اهل شمال کشور هم هستش با دیدن این صندلیها واقعا متعجب شده بود.کلام آخر آقایون بازیکنها و مسولان تیم ما طرفدارها قول میدیم اگه ببرین ورزشگاه رو پر کنیم.ب امید موفقیت در این فصل و سعود ب لیگ برتر.یاعلی غیرت کرمانی رو این فصل همگی نشون بدین.
نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

امتیاز هواداران مس به بازیکنان مس در بازی با شهرداری آستارا