شماره‌ی خبر : ‌2304 | تعداد بازدید : 690
سه‌شنبه 9 آبان ماه 1396 ساعت 10:11

نخعی: صبا در برابر ما محکوم به شکست است

فیلم چند بازی از مسابقات صبا را دیده‌ایم ، تیم‌های هومن افاضلی همیشه فوتبال را به روز بازی می‌کنند ، البته از اینکه آن‌ها در این زمان و در این هفته‌ها به سد مس خورده‌اند ، متاسفم ! نه صبا ، بلکه هر تیم دیگری هم بود برابر ما محکوم به شکست بود .

نخعی: صبا در برابر ما محکوم به شکست است

سرمربی تیم صنعت مس کرمان می گوید کادر فنی و بازیکنان تیمش برای پیروزی مقابل صبای قم هم قسم شده‌اند .

احمد نخعی امروز در گفت و گو با پایگاه خبری ورزشی کرمان با اشاره به وضعیت مناسب تیمش تا پیش از دیدار برابر صبا قم اظهار داشت : خوشبختانه تیم در وضعیت خوبی است ،تمرینات و برنامه‌های تیم پس از بازی برابر مس رفسنجان مطابق برنامه‌ها و اهداف کادر فنی پیش رفته است .

وی افزود: مس در دو هفته‌ی اخیر شایسته شکست نبود وبه همین دلیل حفظ اعتبار تیم و هواداران می‌خواهیم صبا را در کرمان شکست دهیم .

سرمربی مس کرمان تصریح کرد : فیلم چند بازی از مسابقات صبا را دیده‌ایم ، تیم‌های هومن افاضلی همیشه فوتبال را به روز بازی می‌کنند ، البته از اینکه آن‌ها در این زمان و در این هفته‌ها به سد مس خورده‌اند ، متاسفم ! نه صبا ، بلکه هر تیم دیگری هم بود برابر ما محکوم به شکست بود .

نخعی در پاسخ به سوالی پیرامون وضعیت چمن ورزشگاه شهید باهنر کرمان گفت: زمین  در قیاس با گذشته خیلی بهتر شده است ، آخرین بازی ما بر روی این زمین بیش از دو هفته قبل بود ، خوشبختانه شرایط زمین در حال حاضر رو به بهبود کیفیت است ، قبلا هم گفته‌ام یک زمین خوب ابزار اصلی برای موفقیت است .

وی در خصوص آینده تیم تا پایان نیم فصل نخست مسابقات گفت : مربیان پیشگو نیستند ! اما ما تا پایان نیم فصل بعد از بازی صبا هفت بازی دیگر در پیش رو داریم ، تلاش ما کسب امتیازات بالا و بازگشت به جمع تیم‌های بالای جدولی ، کسب21  امتیاز از مجموع این مسابقات برای هیچ تیمی مقدور نیست چراکه همه‌ی تیم ها در شرایط خوبی هستند .

سرمربی مس کرمان در خصوص حمایت‌های مردم از تیم مس کرمان گفت : از مردم و هواداران واقعی فوتبال تشکر و قدرانی می‌کنم ، برخورد مردم در کوچه و خیابان با من مایه دلگرمی است ، اما عده‌ای از همین اهالی فوتبال فقط شعار می‌دهند و در مقام عمل از تیم حمایت نمی‌کنند و از باخت‌های تیم هم خوشحال می‌شوند ، به همه‌ی این افراد پیغام داده‌ام برای تیم حاشیه درست نکنید و از تیم حمایت کنید ، نه از احمد نخعی .

وی در عین حال افزود : بازیکنان ما شایسته‌ی بهترین‌ها هستند ، ما بازیکنان بدون حاشیه ، بی‌ادعا ، پر تلاشی داریم  . بازیکنان ما از نتایج دو هفته اخیر ناراحت هستند و تلاش می‌کنند تا با پیروزی در این مسابقه شادی و نشاط را به سکو و تیم بازگردانند .


نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

امتیاز هواداران مس به بازیکنان مس در بازی با شهرداری آستارا