شماره‌ی خبر : ‌2300 | تعداد بازدید : 690
دوشنبه 8 آبان ماه 1396 ساعت 10:15

موفقیت‌های غیرتوپی برای انفجار توپ افتخار/باشگاه مس فقط فوتبال نیست

به غیر از دو تیم دوچرخه‌سواری و تیراندازی بانوان، تیم‌های غیر فوتبالی هندبال، بسکتبال، تنیس‌روی میز بانوان نیز زیر پرچم باشگاه مس کرمان قرار دارند که امیدواریم این تیم‌ها نیز باعث افتخار و سربلندی ورزش کرمان در سال جاری باشند.

موفقیت‌های غیرتوپی برای انفجار توپ افتخار/باشگاه مس فقط فوتبال نیست

موفقیت طوما تیم‌های دوچرخه‌سواری و تیراندازی بانوان باشگاه مس در رقابت‌های لیگ برتر کشور و کسب عناوین افتخار آمیز برای این تیم‌ها سبب شد که هفته‌ی شاد و پرافتخاری در باشگاه مس ثبت شود.

هرچند طبیعی است که پیشانی باشگاه مس و به نوعی نماد این باشگاه فوتبال و در راس آن‌ها تیم بزرگسالان این باشگاه باشد، اما ورزش مس در راستای عمل به مسئولیت اجتماعی خود، تیم‌های ورزشی دیگر را نیز به صورت حرفه‌ای تا حد امکانات خود تحت پوشش قرار بگیرد تا ورزش کرمان در این زمینه با کمبود مواجه نباشد.

در شرایطی که اکثر نهادهای اقتصادی و صنعتی کشور و استان، بحث مسئولیت اجتماعی خود در حوزه‌ی ورزش حرفه‌ای را به دست فراموشی سپرده‌اند و ورزشکاران پراستعداد کرمانی برای حضور در مسابقات سطح اول کشور، یا با هدر رفتن استعدادهای خود مواجه می‌شوند و یا مجبور به کوچ به شهرهای دیگر ایران می‌شوند، صنعت مس شاید به نوعی برای ورزش کرمان و در غیاب نهادهای صنعتی و اقتصادی استان پرچمداری می‌کند.

قهرمانی دختران پرافتخار تیرانداز باشگاه مس در لیگ برتر و سومی دوچرخه‌سواران سخت‌کوش این تیم همگی اتفاقاتی بود که در عملکرد ورزش استان در سال جاری نقاط روشنی بر جای می‌گذارد.

هرچند ورزش صنعت مس بسیار علاقه‌مند است که در حوزه‌ی ورزش حرفه‌ای حتی بیشتر از این‌ها چتر خود را بگستراند اما به دلیل خصوصی بودن این شرکت و محدود بودن منابع مالی برای اختصاص به ورزش از سوی مجامع عمومی، لازم است که نهادهای صنعتی و اقتصادی دیگر استان نیز برای تیمداری حرفه‌ای در ورزش کرمان قدم پیش بگذارند تا موفقیت‌های دختران و پسران ورزشکار در تیم‌های کرمانی باعث سربلندی استان شود.

به غیر از دو تیم دوچرخه‌سواری و تیراندازی بانوان، تیم‌های غیر فوتبالی هندبال، بسکتبال، تنیس‌روی میز بانوان نیز زیر پرچم باشگاه مس کرمان قرار دارند که امیدواریم این تیم‌ها نیز باعث افتخار و سربلندی ورزش کرمان در سال جاری باشند.

این نکته را نیز نباید فراموش کرد که حتی فوتبال باشگاه صنعت مس کرمان نیز منوط به تیم فوتبال بزرگسالان نشده است و این باشگاه به غیر از این تیم، در شش رده‌ی سنی مختلف و تیم ب به صورت حرفه‌ای تیم‌داری می‌کند که حضور این تیم‌ها باعث شده است استعدادهای حرفه‌ای فوتبال استان تا حد امکان پرورش یابند و از دست نروند.

همه‌ی این موضوعات سبب می‌شود که باشگاه صنعت مس کرمان به عنوان یک باشگاه واقعی در سطح کشور شناخته شود که با صعود تیم فوتبال مس کرمان به رقابت‌های لیگ برتر به عنوان پیشانی این مجموعه، تمامی این عملکردها و کارهای انجام شده، با بودجه‌ای افزایش یافته، بیشتر هم در دید قرار می‌گیرد.

بخش اطلاع رسانی روابط عمومی باشگاه مس کرمان نیز تمام تلاش خود را به خرج داده است که اخبار و نتایج و همچنین عملکرد تمامی تیم‌های ورزشی باشگاه مس به صورت دقیق و شفاف اطلاع‌رسانی شود تا هواداران تیم مس فقط متوجه تیم فوتبال بزرگسالان و به نوعی در بند این تیم نباشند و همه‌ی تیم‌های باشگاه مس به طور تمام قد توجه ویژه اهالی ورزش را به خود ببینند. 


نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

امتیاز هواداران مس به بازیکنان مس در بازی با شهرداری آستارا